VAHVA BRÄNDI NÄKYY JA TUNTUU

Brändi

VAHVA BRÄNDI NÄKYY JA TUNTUU

Brändin rakentaminen on liian tärkeää, että sen jättäisi vain markkinoinnin vastuulle – sen pitää olla kaikkien vastuulla. Brändin summa syntyy kaikista asiakaskohtaamisista, joissa visuaalisuutta isompi merkitys on arvoilla, teoilla ja vuorovaikutuksen aitoudella eli asiakaskokemuksella. Jotta brändi voisi olla sisältä vahva, se vaatii sisäisten toimintatapojen ja ajattelutavan muutosta strategiasta arjen työympäristöön ja yrityksen sisäiseen kulttuuriin asti.

Tutustu referensseihimme

MITÄ TARJOAMME?

+ Brändistrategia
+ Brändin rakentaminen
+ Brändin kirkastaminen
+ Brändin jalkauttaminen
+ Brändin visuaalinen suunnittelu
+ Brändin viestinnällistäminen

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Brändi on parhaimmillaan yrityksesi tärkein kilpailuetu. Se rakentuu kaikissa niissä kohtaamisissa, joissa asiakas brändisi kanssa kohtaa – olipa kyseessä sitten verkkosivut, asiakaspalvelu, tapaaminen tai yksittäinen esite. Suunnitelmallisella brändityön jalkautuksella varmistamme yhtenäisen linjan jokaisessa käyttämässänne viestintäkanavassa.

Brändin jalkauttamisen tärkein tavoite on siirtää brändin ydin osaksi jokapäiväistä toimintaa, jotta brändin sidosryhmissä muodostamat mielikuvat palvelevat yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Rakennamme yrityksellesi uuden brändi-identiteetin tai uudistamme nykyisen brändisi vastamaan sitä, mitä se todellisuudessa tällä hetkellä on.

Rakensimme Robitille uuden brändikonseptin, visuaalisen ilmeen ja brand bookin. Brändilupaus kiteytyy sloganiin “FASTER. FURTHER.”, joka ohjaa yrityksen toimintaa ja sitä, millaisena toimijana Robitin halutaan näkyvän.

Lue asiakastarinoitamme

“Oli ehdottoman tärkeää, että strategia- ja brändityö oli tehty huolellisesti ennen kuin lähdettiin esimerkiksi verkkopalvelun uudistamiseen.”Tiina Björk, Peurungan markkinointijohtaja

Lue yhteistyöstämme Peurungan kanssa

BRÄNDISTRATEGIA

Strategia määrittää kilpailuedun, johon yritys tähtää. Kilpailuetu vastaa kysymykseen siitä, minkä asiakkaan ongelman ratkaisemme kaikkein parhaiten? Visio taas kiteyttää olemassaolomme tarkoituksen ja suunnan – se antaa jokaiselle työntekijälle merkityksen jokapäiväiseen työhön. Osallistamme ja valmennamme henkilökuntaa brändinrakentamisprosessiin, jolla varmistamme sitoutumisen brändin jalkauttamiseen.

Brändi herää henkiin vuorovaikutuksella

Autamme teitä jalkauttamaan valmiin brändityön, sitouttamaan henkilöstön ja varmistamaan, että tehty työ näkyy myös asiakaskokemuksessa. Olemme apunanne johtamassa brändilupauksen lunastusta.

BRÄNDIN KIRKASTAMINEN

Ydinviesti kiteyttää uuden strategian, brändääminen on ydinviestin tunteistamista.

Brändityön onnistumisen edellytyksenä on, että tavoitetila yritysidentiteetistä on kirkas ja tärkeimmät valinnat ja taustatyö tehdään yhteisissä työpajoissa. Mikä on yrityksemme ja miksi olemme olemassa? Mikä on työmme merkitys? Miksi valitsee meidät enemmin kuin kilpailijan? Mitä kohderyhmää haluamme tavoitella tulevaisuudessa paremmin? Mikä on olemuksemme ydin, tarina ja tunne, joka on houkutteleva ja jolla asiakkaalle pystytään jättämään erottuva muistijälki? Mikä on brändi- ja asiakaslupauksemme?

spinnova markkinointi

“Yhteistyön ja laadukkaasti tehdyn työnne myötä Spinnovan brändimielikuva on parantunut ja yrityksen uskottavuus lisääntynyt. Vaikka meillä innovaatio myy itse itsensä, on tärkeää, että kasvuyritys myös näyttää oikealta yritykseltä ulospäin. Sanoisin, että myös yrityksen arvo on noussut” – Emmi Berlin, Spinnovan viestintäpäällikkö

Tutustu yhteistyöhömme Spinnovan kanssa

KIINNOSTUITKO NÄISTÄ VAI ONKO HAASTEESI TOISENLAINEN? KYSY, NIIN KERROMME LISÄÄ.

Timo Koponen

Myyntijohtaja, partner

Katja Asikainen

Liiketoimintajohtaja, yrityskohtaiset palvelut

Hanna-Riikka Ilkka

Asiakkuusjohtaja, markkinointiviestintä