Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Markkinoinnin palvelut

Erotu vaikuttavalla markkinoinnilla

 

Jätä tarjouspyyntö
 

Yksittäisistä kampanjoista strategialähtöiseen tekemiseen

Meidän kattava markkinoinnin palveluiden valikoima kattaa kaiken mitä tarvitset markkinointisi suunnitteluun, johtamiseen sekä tavoitteelliseen tekemiseen.

Valitse tästä tarpeisiisi sopiva kokonaisuus ja lue lisää.

Ota yhteyttä



 

Strategia ja tutkimukset

Kohti suunnitelmallisempaa, tiedolla johdettua markkinointia. 

Lue lisää

 

Markkinoinnin suunnitelmat

Markkinoinnin selkeä suunta takaa vaikuttavat tulokset.

Lue lisää

 

Myynnin ja markkinoinnin pelisuunnitelma

Pelisuunnitelman avulla johdat myynti- ja markkinointitiimisi tulokselliseen yhteispeliin

Lue lisää

 

Graafinen suunnittelu ja kuvitus

Graafinen suunnittelu kiteyttää ydinviestisi visuaaliseen muotoon.

Lue lisää

 

Sisältömarkkinointi

Teksti-, kuva- ja videosisältöjä, jotka puhuttelevat unelma-asiakkaitanne.

Lue lisää

 

Tuotteistus

Tuotteistamalla autat asiakastasi ostamaan.

Lue lisää

Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Kolmas kerta toden sanoo – mikä on EU-U.S. Data Privacy Framework ja voiko Google Analyticsia käyttää?

Miksi Google Analytics on ollut laiton EU:ssa?

Viime vuosina ollaan käyty aktiivista keskustelua henkilötietojen...

Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinointistrategia - mitä ja miksi?

Ilman suunnitelman tekemistä digimarkkinoinnin aloittaminen olisi jopa liian helppoa. Digimarkkinointistrategia on...

Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Kuten jo tämän blogisarjan ensimmäisessä osassa totesimme, digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki...