Markkinoinnin ja myynnin tärkeimmät automaatiot – Miksi ja miten automatisoida?
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...
Kamppailu asiakkaiden huomiosta on raakaa peliä. Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Autamme sinua rakentamaan vaikuttavat verkkosivut, jotka toimivat yrityksesi parhaana myyjänä sekä käyntikorttina maailmalle.
Verkkosivuprojektiin lähteminen ei ole helppo päätös, sillä se on aina investointi. Uuden sivuston tulisi aina pohjautua yrityksesi kasvustrategiaan, liiketoiminnan tavoitteisiin sekä unelma-asiakkaidesi tarpeisiin. Näiden pohdintojen jälkeen on aika siirtyä teknologiavalintoihin. Rakennamme verkkosivut joko maailman suosituimman verkkosivualustan, WordPressin, tai jatkuvasti verkkosivualustana kasvavan, HubSpotin, päälle.
Suunnitteletko verkkosivu-uudistusta? Etsitkö oikeaa kumppania? Kilpailutatko vaihtoehtoja? Pohditko, minkälainen verkkosivusto palvelee juuri teidän yrityksenne tarpeita?
Kokosimme oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti oikeaa kumppania ja yrityksellesi sopivia verkkosivuja.
Tarvitsitpa kokonaan uuden verkkosivun tai päivityksen nykyisille sivuillesi, suunnittelemme ja toteutamme sivuston, joka pohjautuu yrityksesi kasvustrategiaan, liiketoiminnan tavoitteisiin ja unelma-asiakkaidesi tarpeisiin. Verkkopalvelutiimimme pitää huolen siitä, että verkkosivujesi käyttäjäkokemus (UX) on priimaa, asiakkaan on helppoa edetä digitaalisella palvelupolullaan ja verkkosivujen visuaalinen ilme herättää halutunlaisia mielikuvia.
Lue täältä, miksi UI/UX-suunnittelu tekee verkkopalvelustasi paremman.
Autamme sinua rakentamaan vaikuttavat verkkosivut maailman suosituimman verkkosivualustan, WordPressin päälle. Uudet verkkosivusi ovat helppokäyttöiset, responsiiviset, turvalliset ja räätälöitävissä erilaisiin tarpeisiin mahdollistaen asiakkaillesi vaikuttavia kokemuksia läpi koko digitaalisen ostopolun.
Lue täältä lisää siitä, mihin kannattaa kiinnittää huomiota julkaisualustoja vertaillessa.
HubSpot CMS on toiminnallisuuksiltaan paljon enemmän kuin pelkkä verkkosivu. Hubspot Content Management System yhdistettynä jo pelkästään HubSpotin CRM:ään auttaa yritystäsi parantamaan asiakaskokemusta, yhdenmukaistamaan markkinointia ja myyntiä sekä helpottamaan raportointia. Autamme sinua rakentamaan vaikuttavat ja helppokäyttöiset HubSpot -verkkosivut.
Lue täältä, miksi yhä useamman valinta on HubSpot CMS.
Autamme rakentamaan nykyaikaisen, toimivan ja tyylikkään verkkokaupan, jolla käyt suoraan kauppaa 24/7. Räätälöimme sisältölähtöisen WooCommerce tai Bokun -verkkokaupparatkaisun maailman suosituimman verkkosivualustan, WordPressin päälle tai toteutamme verkkokauppaprojektin ketterästi Shopify -ratkaisua hyödyntäen.
Lue täältä, miten autoimme Opa Muurikkaa verkkokaupan uudistusprojektissa sekä digimarkkinoinnin kehittämisessä.
Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi voimme ottaa haltuumme verkkosivustosi ketterän kehityksen ja optimoinnin. Voimme antaa asiantuntijana kehitysehdotuksia omalle verkkosivukehittäjällesi tai toteuttaa muutokset sovitusti joko WordPress- tai HubSpot-sivustolle. Verkkosivujen kehitys kuukausipalveluna voi sisältää lisäksi mm. jatkuvaa sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimointia.
Markkinoinnin automaatiojärjestelmän (HubSpot, Active Campaign) avulla on mahdollista automatisoida markkinoinnin ja myynnin toistuvia toimenpiteitä sekä tehostaa liidien generointia. Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa. Parhaan hyödyn järjestelmäinvestoinnistasi saat, kun sekä markkinointi että myynti hyödyntävät järjestelmää ja puhaltavat yhteen hiileen.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...
Kirjoitin aiemmin blogiin siitä, miksi verkkosivut kannattaa rakentaa HubSpotin CMS Hubilla. Verkkosivusto on...
Verkkosivut ovat yrityksesi käyntikortti maailmalle – tämähän me kaikki tiedetään. Toimivan verkkosivuston täytyy olla...