Projektiin haluttiin saada luotettava ja monipuolista osaamista omaava kumppani
Arkkitehtipalvelulla oli ajatuksena, että projektiin valittava brändikumppani voisi olla jatkossa monessa muussakin viestinnässä tukipilarina ja lisäresurssina, kun omat kädet eivät riitä. Brändikumppaniksi haluttiin siis valita toimija, jonka kanssa yhteistyö voisi olla pidempiaikaista. “Halusimme kumppanin, joka hoitaisi viestintää ja osaisi sanoittaa sen, mitä me olemme. Meillä oli toiveissa saada projektiin mukaan luottokaveri, jolta voisi pienellä kynnyksellä kysyä apua ”, Juha kertoo ja jatkaa: “Meille oli tärkeää, että kumppani tuntee meidät, sillä se helpottaa yhteistyötä jatkossa. Kun opitaan puolin ja toisin tuntemaan, niin aina se yhteistyö menee paremmin.”
Arkkitehtipalvelun viestintäkoordinaattori Hanna Hietikko kiittelee myös Aava & Bangin monipuolista osaamista: “Aava & Bangin kanssa on ollut helppo tehdä yhteistyötä, sillä markkinoinnin ja viestinnän osaamista löytyy laidasta laitaan. Olemme saaneet apuja niin digimarkkinointiin, kuvausprojekteihin kuin tiedotteidenkin kirjoittamiseen. Vielä ei ole tullut sellaista asiaa vastaan, mihin teillä ei olisi ollut tarjota tekijää. Välillä tarpeita on tullut eteen myös nopealla aikataululla, ja projektipäällikkömme Anniina on aina pyrkinyt täyttämään näitäkin toiveita mahdollisuuksien mukaan.”