Osallistu tutkimukseen ja jätä jälkesi tulevaisuuteen!, muutokseen!, työelämään!, murrokseen!, huomiseen!

 

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa.

 

Osallistu tutkimukseen tästä

strategia-ja-kasvu-kestävän-kasvumarkkinoinnin-nykytilatutkimus

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2022-2023

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. Tutkimus koostuu neljästä tiiviistä sivusta ja vastaaminen vie aikaa noin 5–10 minuuttia. Tutkimuksen vastausaika on avoinna 29.8.–31.10.2022.

Syksyn aikana kerättyjen vastausten pohjalta laaditaan kattava ja maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2023. Voit seurata tutkimuksen etenemistä ja ladata raportin tältä sivulta.

Tutkimukseen vastaaminen on vapaaehtoista ja vastaaminen tapahtuu anonyymisti. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eivätkä yksittäiset vastaajat ole tunnistettavissa tuloksista. Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy.



Vuosittainen tutkimus yhdistää asiakas- ja työntekijäkokemuksen nykytilan mittaamisen.

Maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti julkaistaan tammikuussa 2023.

Vastaamalla lahjoitat yhdelle nuorelle kestävän kasvun opetuspuheenvuoron.

Osallistu tutkimukseen tästä



Olethan mukana?

Kiitos, että olet mukana tutkimuksessa. Pääset vastaamaan tutkimukseen oheisesta linkistä 29.8.–31.10.2022. 

Osallistu tutkimukseen tästä



Aikaa tutkimuksen päättymiseen

00

päivää

00

tuntia

00

minuuttia

00

sekuntia

 

Kenelle tutkimus on suunnattu?

Tutkimuksessa selvitetään organisaatioiden johdon ja asiantuntijoiden arvioita omasta työpaikastaan sekä sen kasvun ja kulttuurin johtamisesta. Tutkimuksen tavoitteena on tavoittaa moniääninen vastaajajoukko, minkä vuoksi vastauksia toivotaan asiantuntijoilta, johdolta sekä markkinoinnin, myynnin, henkilöstön ja sisäisen viestinnän vastuuhenkilöiltä. Voit vastata kyselyyn omasta roolistasi käsin ja löydät jokaisesta kysymyksestä myös vaihtoehdon “en osaa sanoa”.

Osallistu tutkimukseen tästä



 

Miksi Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus?

Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. 

Osallistu tutkimukseen tästä



 

Mitä saat osallistumalla tutkimukseen?

Lahjoitamme tuhanteen vastaukseen saakka jokaisesta vastauksesta yhdelle nuorelle kestävän kasvun tulevaisuuteen suuntaavan opetuspuheenuvoron. Puheenvuorot toteutamme yhteistyössä toisen asteen oppilaitosten kanssa vuoden 2023 aikana. Syksyn aikana kerättyjen vastausten pohjalta laaditaan maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2023 ja jonka saat ladattua ensimmäisten joukossa tältä sivustolta.

Ehdota oppilaitosta lahjoituksen saajaksi



Haluatko saada raportin ensimmäisten joukossa?

Ennakkotilaa maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti oheisella lomakkeella, niin saat sen sähköpostiisi ensimmäisten joukossa. Raportti julkaistaan tammikuussa 2023. Ollaan kuulolla silloin!



Ennakkotilaa raportti 

Haluatko kuulla lisää?

 Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy ja lisätietoja tutkimuksesta antaa Aava & Bangin toimitusjohtaja, tutkija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen. 

Ota yhteyttä



Vilja Laaksonen

Vilja Laaksonen

Toimitusjohtaja, FT, YTM

Soita +358 50 347 2299
vilja.laaksonen@bang.fi

ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1