Osallistu tutkimukseen ja jätä jälkesi tulevaisuuteen!, muutokseen!, työelämään!, huomiseen!
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa.

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2023-2024
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. Tavoitteenamme on auttaa rakentamaan työelämää, jossa yhdistyvät sisältä vahva yrityskulttuuri sekä asiakkaita arvostava ja kestävää taloutta rakentava arki.
Tutkimus koostuu neljästä tiiviistä sivusta ja vastaaminen vie aikaa noin 5–10 minuuttia. Tutkimuksen vastausaika on avoinna 9.8.–13.10.2023. Syksyn aikana kerättyjen vastausten pohjalta laaditaan kattava ja maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2024. Voit seurata tutkimuksen etenemistä tältä sivulta.
Tammikuussa 2023 ensimmäisen kerran julkaistu tutkimus osoitti, että tärkeimpiä painopisteitä kestävän kasvumarkkinoinnin kehittämisessä olivat strategian juurruttaminen, johtamiskäytänteiden kehittäminen, sisäisen viestinnän kehittäminen, myynti- ja markkinointitoiminnon kehittäminen sekä asiakaskokemuksen mittaaminen. Koko tutkimusraportin voit ladata täältä.
Tutkimukseen vastaaminen on vapaaehtoista ja vastaaminen tapahtuu anonyymisti. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eivätkä yksittäiset vastaajat ole tunnistettavissa tuloksista. Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy.
Maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti julkaistaan tammikuussa 2024.
Vastaamalla edistät kestävän ja hyvinvointia tuottavan kasvun tutkimusta Suomessa.
Aikaa tutkimuksen päättymiseen
00
päivää
00
tuntia
00
minuuttia
00
sekuntia
Kenelle tutkimus on suunnattu?
Tutkimuksessa on selvitetty organisaatioiden johdon ja asiantuntijoiden arvioita omasta työpaikastaan sekä sen kasvun ja kulttuurin johtamisesta. Tavoitteena on tavoittaa moniääninen vastaajajoukko, minkä vuoksi vastauksia toivotaan esimerkiksi asiantuntijoilta, johdolta sekä markkinoinnin, myynnin, henkilöstön ja sisäisen viestinnän vastuuhenkilöiltä. Voit vastata kyselyyn omasta roolistasi käsin ja löydät jokaisesta kysymyksestä myös vaihtoehdon “en osaa sanoa”.
Miksi Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus?
Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta.
Mitä saat osallistumalla tutkimukseen?
Syksyn aikana kerättyjen vastausten pohjalta laaditaan maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2024 ja jonka saat ladattua ensimmäisten joukossa tältä sivustolta. Viime vuoden tutkimusraportin voit ladata maksutta täältä.
Haluatko kuulla lisää?
Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy ja lisätietoja tutkimuksesta antaa Aava & Bangin toimitusjohtaja, tutkija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen.
-1.png?width=450&height=450&name=Vilja%20Laaksonen%20(1)-1.png)



