Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Sulje

Tutkimus, joka jättää jäljen tulevaisuuteen!, muutokseen!, työelämään!, murrokseen!, huomiseen!

 

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Maksuton tutkimusraportti on nyt julkaistu!

 

Lataa tutkimusraportti tästä!

strategia-ja-kasvu-kestävän-kasvumarkkinoinnin-nykytilatutkimus

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2022-2023

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta.

Syksyn aikana kerättyjen vastausten pohjalta on laadittu kattava ja maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, jonka pääset nyt lataamaan tältä sivulta.



Vuosittainen tutkimus yhdistää asiakas- ja työntekijäkokemuksen nykytilan mittaamisen.

Maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti on nyt julkaistu!

Jokaisesta vastauksesta yhdelle nuorelle kestävän kasvun opetuspuheenvuoro.

Lataa maksuton tutkimusraportti tästä

 

Kenelle tutkimus on suunnattu?

Tutkimuksessa on selvitetty organisaatioiden johdon ja asiantuntijoiden arvioita omasta työpaikastaan sekä sen kasvun ja kulttuurin johtamisesta. Tutkimuksen tavoitteena oli tavoittaa moniääninen vastaajajoukko, minkä vuoksi vastauksia toivottiin asiantuntijoilta, johdolta sekä markkinoinnin, myynnin, henkilöstön ja sisäisen viestinnän vastuuhenkilöiltä

Lataa raportti tästä



 

Miksi Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus?

Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. 

Lataa raportti tästä



Lataa maksuton tutkimusraportti!

Lataa maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti oheisella lomakkeella, niin saat sen sähköpostiisi.



Lataa raportti 

Haluatko kuulla lisää?

 Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy ja lisätietoja tutkimuksesta antaa Aava & Bangin toimitusjohtaja, tutkija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen. 

Ota yhteyttä



Vilja Laaksonen

Vilja Laaksonen

Toimitusjohtaja, FT, YTM

Soita +358 50 347 2299
vilja.laaksonen@bang.fi

ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1 ab-kasvumarkkinointi-tutkimus-tunnus-vaaka-rgb-original-1