Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Myynnin ja markkinoinnin Masterclass

Maksuton markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen koulutusohjelma. 

Myynnin ja markkinoinnin Masterclass

Täysin maksuton, kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen koulutusohjelma

Haluatko kehittää monikanavaista, odotukset ylittävää asiakaskokemusta? Onko sinulla kykyä ottaa markkinoinnin uusimmat keinot sekä työkalut haltuun? Myynnin ja markkinoinnin masterclass -koulutus on suunnattu markkinoinnin tekijöille, liiketoiminnan kehittäjille, myynnin ammattilaisille ja muille kaupallisille sieluille.

Koulutuksen vapaavalintaiset moduulit ja räätälöitävä sisältö tarjoavat sopivan oppimispolun uransa eri vaiheissa oleville osaajille. Teemme opiskelusta työn ohella hauskaa ja helppoa.

Tässä koulutuksessa opit kaiken, mitä sinun pitää digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen kaupan ja asiakaskokemuksen yhdistämisestä tällä vuosikymmenellä tietää. Kouluttajina ovat Aava & Bangin kokeneet ja asiantuntevat kasvumarkkinoinnin valmentajat. Koulutuksen rahoittaa Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus Jotpa.

Valitse asiantuntijuuttasi parhaiten täydentävä kokonaisuus ja opiskele joustavasti töiden ohella. Vahvista osaamistasi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä, opi ymmärtämään asiakkaan digitaalista ostopolkua ja löydä uusia keinoja rakentaa kasvua markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä. 



Maksuton koulutus

Täysin maksuton koulutus, joka vahvistaa osaamistasi digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä, auttaa ymmärtämään asiakkaan digitaalista ostopolkua sekä löytämään uusia keinoja rakentaa kasvua markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä.

Joustavat opinnot

Koulutus on suunnattu markkinoinnin tekijöille, liiketoiminnan kehittäjille ja myynnin ammattilaisille. Asiantuntijoille, jotka työskentelevät markkinoinnin, myynnin, verkkokaupan, asiakkuuksien tai kasvun rakentamisen parissa sekä B2B- että B2C-kentässä. Koulutus on suunniteltu toteutettavaksi joustavasti työn ohessa.

Monipuolinen sisältö

Koulutukseen sisältyy kattavat perusopinnot ja monipuolinen valikoima syventäviä, vapaasti valittavia moduuleita. Pääset syventymään muun muassa monikanavaisen markkinoinnin, asiakasymmärryksen, digitaalisten liiketoimintamallien ja myynnin ja markkinoinnin yhteispelin äärelle.

Kasvun rakentamista, ajantasaista osaamista ja uskoa omaan tekemiseen koulutuksen kautta

Ketkäs olisivatkaan parempia kertomaan koulutuksen annista kuin itse osallistujat? 

iDiD Oyn: Leena Johansson, Stockmannin vuokralaistoiminnan asiakkuuspäällikkö Hanna Vihervuori sekä Kotoillen yrityksen yrittäjä Riikka Tamminen avasivat kokemuksiaan Masterclassin opinnoista. 

Lue lisää!



Koen, että koulutus on ollut minulle hyödyllinen. Se on vahvistanut tekemistä tietyiltä osin. On tullut vahvasti tunne, että on osannut omassa työssään keskittyä oikeisiin asioihin. Samaan aikaan on herännyt hurjasti ajatuksia miten omaa ja HUBin toimintaa voisi kehittää ja mihin tulisi seuraavaksi kiinnittää huomiota. Olemme myynnin kanssa ottaneet tiiviimmin työstöön ensi vuoden suunnitelmat, jotta markkinointi kohdentuu paremmin myynnin tavoitteiden mukaisesti. Vaikka olemme keskustelleet ja tehneet yhteistyötä, niin ihan niissä perustan muodostavissa asioissa oli puutteita. Ne on nyt nostettu pöydälle ja myynti ei pääse niiltä karkuun. 😃 Hyvä siis, että koulutus lähtee sieltä perusteista ja perustekemisestä liikkeelle, koska siellä useimmilla varmastikin on korjattavaa.
– Kati Hollmén
HUB logistics
Masterclass on mielestäni erittäin kattava, toimiva ja itselleni varsin resonoiva kokonaisuus, joka pureutuu digitaaliseen markkinointiin kokonaisuutena sekä sen eri osa-alueisiin todella hyvin. Olen oppinut jäsentelemään ja tehostamaan jo olemassa olevaa osaamistani sekä tärkeitä uusia taitoja niin sisältömarkkinoinnista, inbound-markkinoinnista, verkkosivujen ja eri digitaalisten kanavien strategisesta hyödyntämisestä niin markkinoinnin kuin myynnin työkaluna, data-analytiikasta ja eri toimenpiteiden optimoinnista sen pohjalta, tulostavoitteellisesta tavasta toteuttaa strategista digitaalista markkinointia sekä yrityksen ratkaisukeskeisestä ja asiakaslähtöisestä verkkopreesensistä ylipäätään.
– Jussi Karvonen
Mainostoimisto Precis Oy
Olen markkinointialalla melko tuore ja olen oppinut hurjasti Masterclass -koulutuksen myötä! Koulutuksen ansiosta olen päässyt kunnolla perehtymään markkinoinnin perusteisiin sekä oppimaan miten nykypäivän markkinointia suunnitellaan ja toteutetaan asiakkaan näkökulmasta. Opin itse parhaiten käytännön harjoitteista, joten koulutuksen käyminen työni ohessa on ollut loistava vaihtoehto, koska voin soveltaa oppimaani tietoa käytäntöön omassa työpaikassani. Myös kouluttajat ovat olleet todella huippuja! Heidän kannustuksensa ansiosta olen paljon rohkeampi ja luovempi kuin aikaisemmin.
– Meeri Hovi
KVP Group Oy
Opinnot ovat ehdottomasti tukeneet kasvun tekemistä. En tajunnutkaan aluksi miten laaja Masterclassin opintokokonaisuus on. Aivan mahtavaa materiaalia ja ihanan käytännönläheistä opetusta! Mukava saada oikeasti konkretiaa pintaa syvemmältä, sillä olen kyllä käynyt erilaisia digimarkkinoinnin kursseja, mutta se on tarjonnut vain pintaraapaisuun ja kaiken on oikeasti saanut opetella sitten käytännössä. Teidän matskuissa mennään oikeasti käytäntöön. Nyt kun saan opit vielä vietyä omasta pääkopasta meidän koko tiimille!
– Masterclassin osallistuja
Masterclass on ollut laaja-alainen päivitys siihen, mitä markkinointi on tänä päivänä. Olen osallistunut useampaan verkkokoulutukseen lähivuosina, ja tässä materiaalit ovat parhaimpia.
– Petra Puheloinen

Kenelle?

Koulutus on suunnattu markkinoinnin tekijöille, liiketoiminnan kehittäjille, myynnin ammattilaisille ja muille kaupallisille sieluille. Asiantuntijoille, jotka työskentelevät markkinoinnin, myynnin, verkkokaupan, asiakkuuksien tai kasvun rakentamisen parissa sekä B2B- että B2C-kentässä. Koulutus on suunniteltu toteutettavaksi joustavasti työn ohessa.

Koulutus sopii sinulle, jos

  • haluat täydentää osaamistasi markkinoinnin eri osa-alueilla
  • haluat edetä urallasi monikanavaisen kaupan asiantuntijana
  • haluat kehittää yrityksesi myyntiä tai kasvattaa liiketoimintaa
  • haluat ymmärtää ja rakentaa parempaa digitaalista asiakaskokemusta
Markkinointistrategia

Miksi?

Koulutuksen jälkeen sinulla on ajankohtaista osaamista ja uusia työkaluja markkinoinnin ja myynnin johtamiseen, tulokselliseen digimarkkinointiin sekä monikanavaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen.

  • Suunniteltu kasvun tekijöille: markkinoijille, liiketoiminnan kehittäjille, myynnin ammattilaisille, kivijalka- ja verkkokauppiaille, viennin asiantuntijoille ja muille kaupallisille osaajille
  • Valmentajina kokeneet kasvumarkkinoinnin konkarit
  • Kattavat perusopinnot ja monipuolinen valikoima syventäviä, vapaasti valittavia moduuleita markkinoinnista, myynnistä ja digitaalisuudesta
  • Suoritetaan joustavasti työn ohessa, omassa tahdissa ja valitsemassasi laajuudessa
  • Kirsikkana kakun päällä markkinoinnin ja liiketoiminnan asiantuntijoiden vertaisverkosto
Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-87-1

Mitä?

Teemme opiskelusta työn ohella hauskaa ja helppoa. Joustavilla moduuleilla rakennat juuri itsellesi toimivan opintokokonaisuuden ja vahvistat osaamistasi alueilla, jotka ovat omalla urallasi avainasemassa.

  • Koulutus on osallistujalle täysin maksuton
  • Kesto 6-8 kk, omasta opiskelutahdista ja valittujen moduulien määrästä riippuen.
  • Seuraava koulutusstartti tammikuussa 2024.
  • Sisältää virtuaalisia valmennuspäiviä, työhön sovellettavia harjoitustehtäviä, itsenäistä opiskelua, ryhmätehtäviä ja valmentajan sparrausta.
Yhteydenotto Aavabang

Haluatko tietää mitä on luvassa? Kurkkaa tästä videomaistiainen!

Videolla Aava & Bangin päävalmentaja Mikko Kalliola summaa lyhyesti, mistä kestävässä kasvumarkkinoinnissa on kyse. Tätä ja paljon muuta luvassa Myynnin ja markkinoinnin Masterclassissa!

 

Ilmoittaudu Masterclassiin

Ilmoittautuminen on päättynyt, sillä kevään 2024 ryhmät täyttyivät. Haluatko ilmoittautua varasijalle tai kuulla tulevista ryhmistä ensimmäisten joukossa? 

 



Ilmoittaudu varasijalle!

Perusopinnot – Monikanavainen markkinointi, asiakasymmärrys ja digitaalisuus



Monikanavainen markkinointi nyt ja tulevaisuudessa

Monikanavainen markkinointi nyt ja tulevaisuudessa

Miten menestyä monikanavaisessa kaupassa? Pureudutaan monikanavaisen markkinoinnin ja myynnin kivijalkaan: brändiin, kilpailuetuihin, tavoitteisiin ja digitaalisuuden tuomiin mahdollisuuksiin.

Asiakasymmärrys ja ostopolku monikanavaisessa ympäristössä

Asiakasymmärrys ja ostopolku monikanavaisessa ympäristössä

Miten pysyt mukana asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksessa? Rakennetaan parempaa asiakasymmärrystä ja syvennytään monikanavaisen ostopolun saloihin.  

Digitaaliset liiketoimintamallit, alustat ja järjestelmät

Digitaaliset liiketoimintamallit, alustat ja järjestelmät

Miten kasvattaa bisnestä digitaalisuuden avulla? Perehdytään digitaalisen kaupan palveluihin ja järjestelmiin sekä kuluttajansuojaan ja tietoturvaan.

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kasvun rakentajana

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kasvun rakentajana

Kestävä kasvu syntyy tiimityöllä. Luodaan tuloksellinen malli myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.

Syventävät oppimismoduulit, valitse kiinnostavimmat 6

Pääset valitsemaan seuraavista syventävistä oppimismoduuleista 6 kiinnostavinta. Jokainen moduuli sisältää yhden valmennuspäivän, 2 harjoitustehtävää työpaikalla ja 4 päivää itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä, joka koostuu muun muassa oppimisalustasta, kirjallisuuskatsauksista, tehtävistä, reflektioista ja palautteen saamisesta. 



Yhteydenotto Aavabang

CRM asiakaskokemuksen ajurina

Asiakaskokemus rakentuu kaikissa kohtaamispisteissä. CRM on asiakaskokemuksen ja myynnin johtamisen työkalu – varmista saumaton viestintä ja palvelu kohtaamispisteestä riippumatta.

Analytiikka ja tiedolla johtaminen

Analytiikka ja tiedolla johtaminen

Suurin osa yrityksissä kerätystä tiedosta jää hyödyntämättä. Miten saat tärkeimmän irti markkinoinnin ja myynnin datasta? Sukella seurannan, analytiikan ja raportoinnin saloihin. 

Inbound B2B-kaupassa

Inbound B2B-kaupassa

Miten markkinoinnilla voidaan tukea myynnin tavoitteiden saavuttamista? Inbound-markkinointi tuo myynnin ja markkinoinnin yhteen tavalla, joka houkuttelee asiakkaat luoksesi.

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-160

Sisällöt asiakkaan ostopolun eri vaiheissa

Millaista sisältöä asiakkaasi tarvitsee ostopolun eri vaiheissa ja missä kanavissa? Miten erotut nykypäivän sisältötulvassa? Rakenna sisältöstrategia, joka tuo tuloksia ja sitouttaa asiakkaitasi pitkällä tähtäimellä. 

Verkkosivut – myynnin ja markkinoinnin kotipesä

Verkkosivut – myynnin ja markkinoinnin kotipesä

Laadukkaat verkkosivut ohjaavat asiakasta eteenpäin ostopolulla. Parhainkaan kampanja ei tuo tuloksia, jos verkkosivut laahaavat perässä. Tee verkkosivuista myynnin tärkein työkalu.  

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaskokemus saumattomasti verkossa

Millainen on markkinoinnin ja myynnin rooli asiakkaan ostopolulla? Varmista voittava asiakaskokemus rakentamalla myynnin ja markkinoinnin yhteispeli niin, että asiakkaan odotukset ylittyvät kohtaamispisteestä riippumatta.

Vienti ja digitaalinen kaupankäynti

Vienti ja digitaalinen kaupankäynti

Ostamisen digitalisoituminen on avannut ovet kansainväliselle kaupalle. Miten voit nopeuttaa ja helpottaa kansainvälisten markkinoiden valloitusta markkinoinnilla ja digitaalisilla työkaluilla? 

Strategia markkinoinnin ja myynnin tiimityöhön

Strategia markkinoinnin ja myynnin tiimityöhön

Miten markkinointi tukee myyntiä ja toisinpäin? Myynti ja markkinointi työskentelevät yhteisten asiakkaiden, asiakaskokemuksen ja asiakaspolun äärellä – siksi roadmapin tulee olla yhteinen. 

Sertifikaatti koulutuksen lopputuloksena

Sertifikaatti koulutuksen lopputuloksena

Onneksi olkoon! Saat suorittamistasi moduuleista sertifikaatin, joka todentaa uudet osaamisalueesi. 

 

Mitä saat koulutusohjelmasta?



Asiakaskokemus ja ostopolku

Kehität parempaa asiakaskokemusta aina ostopolun alusta jälkimarkkinointiin. Miten asiakkaita saadaan ja miten niitä pidetään? Koulutuksessa vahvistat asiakasymmärrystä ja opit rakentamaan odotukset ylittävää asiakaskokemusta. Samalla kannattavuus parantuu ja yrityksen brändi vahvistuu.


Monikanavainen markkinointi

Saat roppakaupalla työkaluja modernin myynnin ja markkinoinnin tekemiseen sekä monikanavaisen kaupan kehittämiseen. Miten pysyä sisältö- ja digimarkkinoinnin aallonharjalla? Koulutuksessa kasvatat inbound-myynnin ja -markkinoinnin substanssiosaamistasi. Ota haltuun some, verkkosivut, sisällöt, hakusanamainonta, digimarkkinoinnin kampanjat ja markkinoijan tärkeimmät työkalut.


Data ja analytiikka

Hyödynnät dataa ja työkaluja monikanavaisen kaupan tulosten optimoinnissa. Entä jos datan analysointi ja raportointi olisi helppoa? Koulutuksen jälkeen se on. Pureudumme markkinoinnin dataan, oivalluksiin, raportointiin, datan visualisointiin ja tiedolla johtamiseen. Analytiikan tärkeimmät työkalut tutuksi. 


Myynnin ja markkinoinnin johtaminen

Ymmärrät myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä, ja rakennat tuloksellista digitaalista liiketoimintaa. Miten tuloksia syntyy? Tiimityöllä. Koulutuksen jälkeen ymmärrät myynnin ja markkinoinnin yhteispelin tärkeyden. Tunnistat sekä myynnin että markkinoinnin pelipaikat ja paikannat yhteiset maalit. Opit johtamaan myynnin ja markkinoinnin kokonaisuutta.

 

Koulutusta luotsaa Aava & Bang

Meillä on vuosien kokemus markkinoinnin valmentamisesta, markkinoinnin tekemisestä sekä uusien digitaalisten kanavien hyödyntämisestä. Visiomme on tehdä suomalaisista maailman paras markkinointikansa. 

Ilmoittaudu mukaan!



Yli 400 valmennettua yritystä

Vuosittain, jo vuosien ajan. Valmennuksiemme kautta rakennamme asiakasyrityksillemme kestävää kasvua, pitäen huolta sekä uusista että nykyisistä asiakkaista.

4,7/5 asiantuntemus ja 83 NPS-arvo

Ei mitään turhaa huttua, vai mitä? Koulutuksissamme ei turhaan pönötetä tai luennoida, vaan keskitytään oivaltamaan, kehittämään ja oppimaan yhdessä. Valmentajiemme käytännönläheinen ja työelämälähtöinen koulutusote ja asiantuntemus ovat saaneet huippuarvosanat.

80 markkinoinnin ammattilaista

Kokonainen markkinointitoimisto tukenasi koulutuksen alusta loppuun. Tunnemme markkinoinnin kentän paremmin, kuin omat taskumme. Juuremme ovat markkinoinnin käytännön tekemisessä ja siihen nojaa myös valmennusfilosofiamme.

100 % muutosvoima

Kyse ei ole vain opiskelusta. Kyse on muutoksesta ja rohkeudesta kasvaa – siinä me lupaamme sinua auttaa. Koulutuksemme eivät ole tylsiä luentoja, vaan viihdyttäviä, yhteisöllisiä ja idearikkaita oman osaamisen kehittämisen keitaita. 

Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -tiimi

Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -tiimi

Soita +358 50 327 4908
valmennus@bang.fi

Kysyttävää? Me vastaamme!

Kurkista ensin, löytyisikö vastaus kysymykseesi Masterclassin Usein kysytyistä kysymyksistä. Jos kysymykseksi koskee jotain muuta, jätä viestisi oheisella lomakkeella, niin me vastaamme pikimmiten. Ollaan kuulolla!

aava-bang-logo (3)-1

 



Rahoittaja_Jatkuvan_oppimisen_ja_työllisyyden_palvelukeskus

 

Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.