Miten pidät huolta brändistäsi? 3 tehokasta vinkkiä brändinhallintaan
Brändin luominen tai sen päivitys on vasta alku – sen jälkeen alkaa arki. Ja arjessa totuus punnitaan. Brändi ei ole...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Asiaa markkinoinnista, viestinnästä, johtamisesta ja myynnistä. Tutustu asiantuntijablogeihin tästä!
Siirry blogiinTäältä löydät kattavan valikoiman maksuttomia oppaita ja webinaareja markkinoinnin, viestinnän, myynnin ja johtamisen teemoista. Mukavia oppimishetkiä!
TutustuKestävä kasvumarkkinointi auttaa rakentamaan sellaisia yrityksiä ja brändejä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Lue lisääKestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Osallistu nyt tutkimukseen!
Osallistu tutkimukseen!Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen. Rakennamme sisältä vahvoja brändejä, erottuvaa B2B-markkinointia ja Suomen parasta työyhteisöviestintää.
Markkinoinnin tarpeita on monenlaisia. Yksi etsii dataa, digiä, kohdennusta ja mitattavuutta. Toinen haluaa liikuttaa sydämiä tarttuvalla tarinalla. Kolmas kaipaa verkkokalvoille jäävää visuaalisuutta ja neljäs taas sujuvaa arjen pyörittämistä tai oman yrityskuvan kirkastamista. Mitä vastaan tuleekaan, olemme apunasi.
Keskustellaanko yhdessä tarpeestanne tarkemmin?
Brändin luominen tai sen päivitys on vasta alku – sen jälkeen alkaa arki. Ja arjessa totuus punnitaan. Brändi ei ole...
Kevät on ollut meille Aava & Bangilla uudistumisen aikaa, kun yhdistyimme markkinointitoimisto Bermudan kanssa. Sen...
Nyt kun olemme jo perehtyneet hiilijalanjälkeen kahden blogin verran, on aika siirtyä sanoista tekoihin. Kysyimme...