B2B-brändin rakentaminen on strateginen ja kulttuurinen prosessi – nappaa arjen checklist talteen!
Miten huolehtia arjessa siitä, että B2B-brändi sitouttaa omat työntekijät ja näyttäytyy arvoa luovana asiakkaille?...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Asiaa markkinoinnista, viestinnästä, johtamisesta ja myynnistä. Tutustu asiantuntijablogeihin tästä!
Siirry blogiinTäältä löydät kattavan valikoiman maksuttomia oppaita ja webinaareja markkinoinnin, viestinnän, myynnin ja johtamisen teemoista. Mukavia oppimishetkiä!
TutustuKasvukattaus -vodcastin ensimmäisellä tuotantokaudella kutsumme sinut viestinnän aamiaispöytään. Istahda alas ja nauti!
Lue lisääKestävä kasvumarkkinointi auttaa rakentamaan sellaisia yrityksiä ja brändejä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Lue lisääKestävän kasvun nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Osallistu nyt tutkimukseen!
Lue lisääYhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen. Rakennamme sisältä vahvoja brändejä, erottuvaa B2B-markkinointia ja Suomen parasta työyhteisöviestintää.
Markkinoinnin tarpeita on monenlaisia. Yksi etsii dataa, digiä, kohdennusta ja mitattavuutta. Toinen haluaa liikuttaa sydämiä tarttuvalla tarinalla. Kolmas kaipaa verkkokalvoille jäävää visuaalisuutta ja neljäs taas sujuvaa arjen pyörittämistä tai oman yrityskuvan kirkastamista. Mitä vastaan tuleekaan, olemme apunasi.
Keskustellaanko yhdessä tarpeestanne tarkemmin?
Miten huolehtia arjessa siitä, että B2B-brändi sitouttaa omat työntekijät ja näyttäytyy arvoa luovana asiakkaille?...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä...
Vastuullisuus. Vastuullisuus. Vastuullisuus. Sanana sitä vilisee joka puolella – eikä loppua ole näkyvissä. Vaikka...