Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Brändin rakennus

Tavoitteena vahva brändi, johon henkilöstö ja asiakkaat haluavat sitoutua.

 

Jätä tarjouspyyntö
 

Rakennamme brändejä, joihin henkilöstö ja asiakkaat sitoutuvat

Brändi on parhaimmillaan yrityksen tärkein kilpailuetu. Rakennamme yrityksellesi uuden brändi-identiteetin tai uudistamme nykyisen brändisi vastamaan sitä, mitä se todellisuudessa tällä hetkellä on. Suunnitelmallisella brändityön jalkautuksella varmistamme puolestaan yhtenäisen linjan jokaisessa käyttämässänne viestintäkanavassa.

Ota yhteyttä



 

Brändiuudistus

Autamme teitä rakentamaan sisältä vahvan brändin, joka jää asiakkaidenne mieliin.

Lue lisää brändiuudistuksesta

 

Työnantajamielikuva

Työnantajamielikuva ratkaisee sen, saatteko tulevaisuudessa osaajat, joita kasvunne vaatii.

Lue lisää työnantajamielikuvasta

 

Tuotteistus

Tuotteistamalla autat asiakastasi ostamaan.

Lue lisää tuotteistuksesta

Pete Okkonen

Pete Okkonen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 50 346 7002
pete.okkonen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Puhdasta ei tarvitse pestä – ajatuksia vastuullisuusviestinnästä

Vastuullisuus. Vastuullisuus. Vastuullisuus. Sanana sitä vilisee joka puolella – eikä loppua ole näkyvissä. Vaikka...

B2B-markkinoija! Milloin viimeksi mietit asiakkaasi tunteita?

Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään...

Messublogi, osa 2: Pari rolluppia vai kokonaisvaltainen messukonsepti?

Viime blogissa punnitsin, kannattaako messuille osallistua, jos saman rahan voi käyttää esimerkiksi digimarkkinointiin....