Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Brändin rakennus

Tavoitteena vahva brändi, johon henkilöstö ja asiakkaat haluavat sitoutua.

 

Jätä tarjouspyyntö
 

Rakennamme brändejä, joihin henkilöstö ja asiakkaat sitoutuvat

Brändi on parhaimmillaan yrityksen tärkein kilpailuetu. Rakennamme yrityksellesi uuden brändi-identiteetin tai uudistamme nykyisen brändisi vastamaan sitä, mitä se todellisuudessa tällä hetkellä on. Suunnitelmallisella brändityön jalkautuksella varmistamme puolestaan yhtenäisen linjan jokaisessa käyttämässänne viestintäkanavassa.

Ota yhteyttä



 

Brändiuudistus

Autamme teitä rakentamaan sisältä vahvan brändin, joka jää asiakkaidenne mieliin.

Lue lisää brändiuudistuksesta

 

Työnantajamielikuva

Työnantajamielikuva ratkaisee sen, saatteko tulevaisuudessa osaajat, joita kasvunne vaatii.

Lue lisää työnantajamielikuvasta

Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Miten pidät huolta brändistäsi? 3 tehokasta vinkkiä brändinhallintaan

Brändin luominen tai sen päivitys on vasta alku – sen jälkeen alkaa arki. Ja arjessa totuus punnitaan. Brändi ei ole...

Kestävä kasvu rakentuu sisältä vahvan brändin, myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ja kirkkaan strategian varaan

Kevät on ollut meille Aava & Bangilla uudistumisen aikaa, kun yhdistyimme markkinointitoimisto Bermudan kanssa. Sen...

Hiilijalanjäljen jäljillä: Kuinka yrityksesi voi pienentää hiilijalanjälkeä ja viestiä siitä oikein?

Nyt kun olemme jo perehtyneet hiilijalanjälkeen kahden blogin verran, on aika siirtyä sanoista tekoihin. Kysyimme...