Brändin rakennus

Tavoitteena vahva brändi, johon henkilöstö ja asiakkaat haluavat sitoutua.

 

Jätä tarjouspyyntö
 

Rakennamme brändejä, joihin henkilöstö ja asiakkaat sitoutuvat

Brändi on parhaimmillaan yrityksen tärkein kilpailuetu. Rakennamme yrityksellesi uuden brändi-identiteetin tai uudistamme nykyisen brändisi vastamaan sitä, mitä se todellisuudessa tällä hetkellä on. Suunnitelmallisella brändityön jalkautuksella varmistamme puolestaan yhtenäisen linjan jokaisessa käyttämässänne viestintäkanavassa.

Ota yhteyttä



 

Brändiuudistus

Autamme teitä rakentamaan sisältä vahvan brändin, joka jää asiakkaidenne mieliin.

Lue lisää brändiuudistuksesta

 

Työnantajamielikuva

Työnantajamielikuva ratkaisee sen, saatteko tulevaisuudessa osaajat, joita kasvunne vaatii.

Lue lisää työnantajamielikuvasta

aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on avattu

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava...

Kerro, kerro asiakas, ken on maassa kaunehin. Asiakastyytyväisyyden mittaamisesta asiakaskokemuksen ymmärtämiseen.

Asiakastyytyväisyyden taso ja sen systemaattinen seuraaminen on tärkeää, eikä sen merkitystä sovi vähätellä....

Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen, osa 4: Näin rakennat brändiä arjessa ja vältät pahimmat sudenkuopat

Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentamista käsittelevän blogisarjan aiemmissa osissa puhuttiin brändin rakentamisen...