Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Sulje

Graafinen suunnittelu ja kuvitus

 

Autamme herättämään brändisi eloon.

Tarjouspyyntö

 

 

Graafinen suunnittelu kiteyttää ydinviestisi visuaaliseen muotoon

Visuaalinen ilme on se, minkä asiakas ensimmäisenä tuotteesta, palvelust tai yrityksestä näkee. Sillä on tärkeä rooli siinä, minkälaisia mielikuvia ja tunteita onnistut asiakkaassasi herättämään. Brändin mukainen visuaalinen ilme yhtenäistää tekemistä, erilaistaa kilpailijoista ja auttaa jäämään mieleen.

Taitavien suunnittelijoidemme käsissä rakentuu kokonaan uusia visuaalisia konsepteja ja voimme myös päivittää nykyisen yritysilmeenne kuvaamaan toimintaanne ja kiteyttämään ydinviestinne visuaaliseen muotoon.

Tutustu tekemiimme töihin ja ota yhteyttä, niin autamme herättämään brändisi eloon!



ab-kuvitus-lukee

Visuaalisuus viestinnän tehokeinona, lataa opas tästä

Oletko pohtinut, miten saisit luotua yrityksellesi uskottavamman visuaalisen ilmeen? Tässä maksuttomassa oppaassa jaamme parhaat vinkkimme visuaaliseen viestintään!


Lataa opas



 

Yritysilmeet ja visuaaliset konseptit

Tuotteen, palvelun tai julkaisusarjan visuaalisen konseptin suunnittelu perustuu liiketoiminnan ja brändimielikuvan kehittämisen tavoitteisiin. Konsepti tarkoittaa kokonaisuutta, jossa kaikki kokonaisuuteen liittyvät valinnat, esimerkiksi värit, logo, graafiset elementit, tekstin typografia ja muut kokonaisuuteen liittyvät elementit on mietitty huolella ja jonka luomalle pohjalle voidaan jatkossakin tehdä erilaisia toteutuksia, uusia tuotteita tai palveluita.

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-95-1
 

Logot, värit, typografia, graafiset elementit

Kirkastamme ja kiteytämme yrityksen visuaaliseen ilmeeseen linkittyvät valinnat, kute värit, logot, graafiset elementit ja tekstin typografian. Nämä valinnat varmistavat, että teillä on työkalut erottua kanavassa kuin kanavassa. 

Tutustu 3D Formtechin referenssiin

3d-formtech-12-1
 

Kuvasuunnitelmat

Valokuvien tehtävä on herättää mielikuvia. Minkälaisen mielikuvan haluatte kuvillanne välittää? Meiltä saatte laadukkaat valokuvat ja kuvasuunnitelmat, jotka välittävät tarinan ja mielikuvan, jonka haluatte tehdä näkyväksi.

Tutustu Arkkitehtipalvelun referenssiin
arkkitehtipalvelu-tanssitiloissa-1920-20210628-8 (2)
 

Infograafit

Erilaiset visuaaliset infograafit ovat erinomainen tapa tehdä näkyväksi palvelukokonaisuuksien olemusta tai tuotteen etuja. Infograafit toimivat loistavasti niin verkkosivuilla, presentaatioissa, myynnin työkaluna kuin sosiaalisessa mediassakin. Kiinnostavalla tavalla toteutettu infografiikka kestää käyttöä kauan ja maksaa itsensä takaisin.

Tutustu Jyväskylän kaupungin referenssiin

jyvaskylan-kaupunkistrategia-vaaka-1920x1080 (1)
 

Lomakkeistot ja käyntikortit

Osana brändiuudistusta tai erillisenä toimeksiantona toteutamme usein asiakkaillemme yritysilmeeseen läheisesti liittyvät lomakkeistot, käyntikortit ja presentaatiot. Brändi rakennetaan yksityiskohdista ja pienistä palasista. Ovathan arkisetkin työkalunne ja materiaalinne linjakkaat ja toimivat, ja ilmentävät brändinne ydinviestiä?

referenssi-rock-on-kuvat5
 

Presentaatiot

Painettukin materiaali pitää yhä pintansa digitaalisten sisältöjen rinnalla. Esite on konkreettinen, yrityksenne tarinan kansiin kokoava työkalu myynnille. Painettu kutsu on sähköpostikirjettä juhlavampi. Fyysiset materiaalit saattavat olla myös tärkeitä työkaluja asiakkaillenne; oppaat kertovat monimutkaisistakin yksityiskohdista rauhallisesti. Asiakastapaamisessa on mukava sulkea läppärit ja kännykät, ja keskittyä hetkeksi oikean asian äärelle!

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-99-1
 

Kuvitukset

Kuvituksen avulla on mahdollista havainnollistaa asioita visuaalisesti yhdenmukaisella ja aikaa kestävällä tavalla. Kuvitus kasvattaa sisällön kiinnostavuutta ja jättää parhaimmillaan vahvan muistijäljen. Yhdenmukainen kuvitus lisää yrityksen brändin tunnistettavuutta eri kohtaamispisteissä ja viestintäkanavissa. Keskustellaan yhdessä siitä, minkälaiset kuvitukset sopisivat juuri teidän tarpeisiinne. 

Kopio tiedostosta sisainen-viestinta (3)
aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen, osa 4: Näin rakennat brändiä arjessa ja vältät pahimmat sudenkuopat

Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentamista käsittelevän blogisarjan aiemmissa osissa puhuttiin brändin rakentamisen...

Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen, osa 3: Kilpailuedun ja asiakasarvon löytäminen

Mikä on kilpailukyvyn ja kilpailuedun ero? Mitä asiakasarvo tarkoittaa? Asikakaslähtöisen B2B-brändin rakentamiseen...

Miten rakentuu houkutteleva työnantajabrändi vuonna 2022?

Miten paras osaaminen saadaan ja miten se pidetään? Tämä on kysymys, joka noussut yhä useamman huulille kuluneen vuoden...