Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Vastuullisuusviestintä B2B-yrityksille

Vastuullisuusviestintä on strategista, jatkuvaa ja vuorovaikutteista. 

 

Tarjouspyyntö

B-260
 

Moderni B2B-yrityksen vastuullisuusviestintä perustuu yrityksen kokonaisstrategiaan sekä aitoihin faktoihin ja konkreettisiin tekoihin. Vastuullisuuteen panostaminen tutkitusti tukee B2B-yrityksen liiketoimintaa, veto- ja pitovoimaa sekä auttaa turvaamaan kestävää tulevaisuutta tuleville sukupolville ja eliökunnalle.

Näissä teemoissa autamme:

  • Vastuullisuusviestinnän suunnitelma
  • Vastuullisuusviestinnän johtaminen 
  • Vastuullisen kulttuurin rakentaminen
  • Vastuullisuuden raportointi
  • Sisällöt ja kampanjat


 

Autamme hahmottamaan vastuullisuuden roolin B2B-yrityksen sisällä ja ulkona.



Vastuullisuuden kulmakivet

 

Määrittelemme yhdessä vastuullisuuden tärkeimmät teemat ja kulmakivet huomioiden organisaationne keskeiset sidosryhmät (esim. asiakkaat, työntekijät, sijoittajat) Mitä vastuullisuus ja vastuullinen viestintä tarkoittavat tarkoittaa juuri teille? Miten vastuullisuus vaikuttaa siihen, millainen olette kumppanina ja työnantajana? 

Vastuullisuus-
viestinnän suunnitelma


Rakennamme yhdessä selkeän ja läpinäkyvän suunnitelman yrityksen vastuullisuusviestintään: tavoitteet, mittarit, roolit, periaatteet ja tärkeimmät sisällölliset teemat. Voimme integroida vastuullisuusteemat osaksi organisaationne strategiadokumentaatiota tai markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa.

Vastuullisen
viestinnän arjen teot

 

Arjessa vastuullisuus voi näkyä esimerkiksi vastuullisuusraportointina, esihenkilöiden ja johdon valmennuksena, verkkosivu- ja somesisältöinä (esimerkiksi vastuullisuus-osiona organisaation verkkosivuilla), artikkeleina ja tiedottamisena. On myös tärkeää panostaa sisäisiin viestintäkampanjoihin, sillä vastuullisuus rakennetaan aina sisältä ulospäin!

 

Lähdetäänkö liikkeelle näistä?



B-203

Vastuullisuus-raportointi

Tarvitsetteko asiantuntijoiden apua vastuullisuusraportoinnissa? Viestinnän asiantuntijamme auttavat vastuullisuusraportoinnin kokonaisuudessa ja taitavat graafikkomme tuottavat brändin mukaiset digitaaliset ja painetut vastuullisuusraportit teksteineen, kuvineen ja infograafeineen.

B-243

Verkkosivu- ja somesisällöt

Miten kerrotte vastuullisuudesta ulospäin? Kaipaatteko verkkosivuille vastuullisuus-ländäriä tai somekanaviin postauksia siitä, mitä vastuullisuus teillä tarkoittaa? Oli kyse sitten laskeutumissivusta, sisäisestä viestinnästä, tiedottamisesta tai somesisällöistä, autamme sinua viestimään vastuullisuudesta vastuullisesti ja läpinäkyvästi ulospäin.

B-280

Johtaminen ja kulttuuri

Miten vastuullisuus ja vastuullinen viestintä näkyy yrityksen johtamisessa ja kulttuurissa? Valmennamme johtoa ja henkilöstöstä vastuullisuuden ja vastuullisen viestinnän teemoista. 

Pete Okkonen

Pete Okkonen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 50 346 7002
pete.okkonen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Uusimmat blogit



Kestävää kasvua arjessa: millaisista asioista hyvä työntekijä- ja asiakaskokemus rakentuu?

Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä...

Strategian viestimisen viisi helmasyntiä

Kuvittele tilanne: johtoryhmä on juuri viettänyt kuukausia, kenties jopa vuoden, työstäen uutta strategiaa. Esitys on...

Kestävää kasvua näkyvissä!

Asiakaskokemus on vuodesta toiseen arvioitu Kestävän kasvun nykytilatutkimuksen vahvimmaksi osa-alueeksi. Se on...