Mikä ihmeen nurturointi? B2B-myynnin liidien hoivaaminen automaation keinoin
Kirjoitin aiemmassa blogissani, mistä liidien generoinnissa ja nurturoinnissa on kyse ja miten liidejä käytännössä...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Markkinoinnin automaatiojärjestelmän, kuten HubSpotin, avulla on mahdollista automatisoida markkinoinnin ja myynnin toistuvia toimenpiteitä sekä tehostaa liidien generointia.
Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa. Parhaan hyödyn järjestelmäinvestoinnistasi saat, kun sekä markkinointi että myynti hyödyntävät järjestelmää ja puhaltavat yhteen hiileen yhteistä pelisuunnitelmaa toteuttaen.
Huomioitavaa on, että toimiakseen, inbound-markkinointi ja markkinoinnin automaatio vaativat paljon laadukasta ja kohderyhmälle suunnattua, lisäarvoa tuottavaa sisältöä. Tässä voimme auttaa ketterällä kuukausipalvelulla.
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen resursseja. Lisäksi automaatiosta hyötyvät myös asiakkaat: personoitu ja kohdennetumpi sisältö palvelee asiakkaiden tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.
Lue täältä, miksi ja miten automatisoida markkinointia ja myyntiä.
Kun puhutaan markkinoinnin automaatiosta, tulee monelle ensimmäisenä mieleen automaattiset sähköpostivastaukset. Tähänkin tarpeeseen löytyy automaatiojärjestelmäksi itseään kutsuvia ohjelmistoja, mutta hyvin toimiva automaatiojärjestelmä on paljon muutakin. Ideaalitilanteessa automaatiojärjestelmä mahdollistaa sähköpostiviestinnän lisäksi muun muassa asiakkuuksien hallinnan, asiakasdatan keräämisen, sosiaalisen median hallinnoinnin, kampanjoinnin sekä raportoinnin. Toisin sanoen markkinoinnin automaatiojärjestelmä mahdollistaa paljon enemmänkin kuin yksinkertaisten markkinointitehtävien suorittamisen.
Lue täältä lisää HubSpotista.
Markkinoinnin automaatiojärjestelmiä on useita, mutta meidän valintamme on lähes poikkeuksetta HubSpot. Autamme mielellämme oikean automaatiojärjestelmän vallinnassa ja toimimme kumppaninanne järjestelmän käyttöönotossa. Hyvin hoidettu käyttöönottoprojekti varmistaa sen, että saatte järjestelmäinvestoinnista parhaan mahdollisen hyödyn. Lisäksi tarvitaan toki myynnin ja markkinoinnin yhteinen pelisuunnitelma sekä saumatonta yhteistyötä.
Tuloksellisen inbound-markkinoinin ja -myynnin ytimessä on hyvä suunnitelma. Voimme auttaa paitsi kehittämään myynnin ja markkinoinnin välistä yhteistyötä ja rakentamaan pelisuunnitelman myös luomaan kattavan inbound-strategian tavoitteisiin pääsemiseksi.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Olemme sertifioitu HubSpot Gold Solutions Partner, joten voimme auttaa paitsi markkinoinnin ja myynnin tehostamisessa myös HubSpotin käyttöönotossa. Autamme myös rakentamaan modernit ja hakukoneystävälliset HubSpot -verkkosivut.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Kirjoitin aiemmassa blogissani, mistä liidien generoinnissa ja nurturoinnissa on kyse ja miten liidejä käytännössä...
Usein markkinoinnin tärkein tavoite on tuottaa myynnille lisää laadukkaita, valittua kohderyhmää edustavia liidejä....
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...