Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Sulje

Markkinoinnin automaatio

 

Tehosta liidien generointia.

Tarjouspyyntö
Markkinoinnin automaatio
 

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän, kuten HubSpot tai Active Campaign, avulla on mahdollista automatisoida markkinoinnin ja myynnin toistuvia toimenpiteitä sekä tehostaa liidien generointia.

Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa. Parhaan hyödyn järjestelmäinvestoinnistasi saat, kun sekä markkinointi että myynti hyödyntävät järjestelmää ja puhaltavat yhteen hiileen yhteistä pelisuunnitelmaa toteuttaen. 

Huomioitavaa on, että toimiakseen, inbound-markkinointi ja markkinoinnin automaatio vaativat paljon laadukasta ja kohderyhmälle suunnattua, lisäarvoa tuottavaa sisältöä. Tässä voimme auttaa ketterällä kuukausipalvelulla.

Lue lisää kuukausipalvelusta



 

Miksi markkinoinnin automaatio?

Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen resursseja. Lisäksi automaatiosta hyötyvät myös asiakkaat: personoitu ja kohdennetumpi sisältö palvelee asiakkaiden tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.

Lue täältä, miksi ja miten automatisoida markkinointia ja myyntiä.

Markkinoinnin automaatio
 

Automaatiojärjestelmän valinta

Kun puhutaan markkinoinnin automaatiosta, tulee monelle ensimmäisenä mieleen automaattiset sähköpostivastaukset. Tähänkin tarpeeseen löytyy automaatiojärjestelmäksi itseään kutsuvia ohjelmistoja, mutta hyvin toimiva automaatiojärjestelmä on paljon muutakin. Ideaalitilanteessa automaatiojärjestelmä mahdollistaa sähköpostiviestinnän lisäksi muun muassa asiakkuuksien hallinnan, asiakasdatan keräämisen, sosiaalisen median hallinnoinnin, kampanjoinnin sekä raportoinnin. Toisin sanoen markkinoinnin automaatiojärjestelmä mahdollistaa paljon enemmänkin kuin yksinkertaisten markkinointitehtävien suorittamisen.

Automaatiojärjestelmän valinta
 

HubSpot ja Active Campaign

Markkinoinnin automaatiojärjestelmiä on useita, mutta meidän valintamme on joko HubSpot tai Active Campaign. Autamme mielellämme oikean automaatiojärjestelmän vallinnassa ja toimimme kumppaninanne järjestelmän käyttöönotossa. Hyvin hoidettu käyttöönottoprojekti varmistaa sen, että saatte järjestelmäinvestoinnista parhaan mahdollisen hyödyn. Lisäksi tarvitaan toki myynnin ja markkinoinnin yhteinen pelisuunnitelma sekä saumatonta yhteistyötä.

HubSpot ja Active Campaign
 

Inbound-strategia

Tuloksellisen inbound-markkinoinin ja -myynnin ytimessä on hyvä suunnitelma. Voimme auttaa paitsi kehittämään myynnin ja markkinoinnin välistä yhteistyötä ja rakentamaan pelisuunnitelman myös luomaan kattavan inbound-strategian tavoitteisiin pääsemiseksi.

Lue lisää

Inbound-strategia
 

HubSpot Solutions Partner

Olemme sertifioitu HubSpot Solutions Partner, joten voimme auttaa paitsi markkinoinnin ja myynnin tehostamisessa myös HubSpotin käyttöönotossa. Autamme myös rakentamaan modernit ja hakukoneystävälliset HubSpot -verkkosivut.

HubSpot Solutions Partner
aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Markkinoinnin ja myynnin tärkeimmät automaatiot – Miksi ja miten automatisoida?

Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...

HubSpot CMS Hub vs. WordPress – mihin kiinnittää huomiota julkaisualustaa vertaillessa?

Kirjoitin aiemmin blogiin siitä, miksi verkkosivut kannattaa rakentaa HubSpotin CMS Hubilla. Verkkosivusto on...

HubSpot verkkosivut – Miksi yhä useamman valinta on HubSpot CMS?

Verkkosivut ovat yrityksesi käyntikortti maailmalle – tämähän me kaikki tiedetään. Toimivan verkkosivuston täytyy olla...