Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Brändiuudistus

Rakennamme brändejä joihin sekä henkilöstö että asiakkaat sitoutuvat

 

Tarjouspyyntö

 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-8
 

Rakennamme brändejä, joihin henkilöstö ja asiakkaat sitoutuvat

Brändi on parhaimmillaan yrityksenne tärkein kilpailuetu ja syy, jonka vuoksi asiakas sekä osaaja valitsee teidät. Vahvimmat brändit rakentuvat sisältä käsin keskittyen kahteen tärkeimpään: siihen, mitä te olette ja siihen, mitä asiakkaanne tarvitsee. Autamme teitä rakentamaan sisältä vahvan brändin, joka jää mieliin.

 



Katso tallenne: Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen

Katso tallenne: Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen

Miten rakentuu asiakaslähtöinen B2B-brändi? Moni yritys mainitsee kilpailuedukseen asiakaslähtöisyyden tai kertoo myyntipuheissaan, kuinka yrityksen toiminta ja palvelut on rakennettu asiakaslähtöisesti. Mutta mitä asiakaslähtöisyys oikeastaan tarkoittaa brändin rakentamisen ja toimintatapojen näkökulmasta?

Katso tallenne



 

Vastaamme brändin rakentamisen ydinkysymykseen

Brändin rakentamisen ydinkysymys on kysymys siitä, miksi asiakas valitsisi teidät. Tähän kysymykseen vastaamme brändityön aikana tunnistamalla ideaaliasiakkaanne ostopolun, tarpeet ja toiveet, kartoittamalla kilpailijanne sekä kiteyttämällä sen, mitä te olette ja miksi asiakas kiinnostuisi juuri teistä. 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-84
 

Kiteytämme viestinnän strategisen ytimen

Viestinnän strateginen ydin pitää sisällään yrityksen arvojen, tarinan, mission, ydinviestin sekä vision kiteytyksen. Mistä ette tingi? Mikä on olemassaolonne merkitys teille ja maailmalle? Mikä on suuri unelmanne? Mikä on tehtävänne? Mitä teette ja kenelle? Miten kiteytätte sen, missä olette parhaita? 

 

 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-13-1
 

Herätämme brändin henkiin vuorovaikutuksella

Pidämme huolta, että vuorovaikutus ja viestintä lähtee aina sisältä ulospäin. Osallistamme ja valmennamme henkilökuntaanne brändinrakentamisprosessiin, jolla varmistamme sitoutumisen brändin jalkauttamiseen. Herätämme brändin henkiin vuorovaikutuksella ja autamme teitä jalkauttamaan valmiin brändityön, sitouttamaan henkilöstön ja varmistamaan, että tehty työ näkyy myös asiakaskokemuksessa. 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-152
 

Teemme brändin näkyväksi

Vahva brändi näkyy ja tuntuu. Teemme brändin näkyväksi määrittelemällä visuaalisen konseptin, graafiset elementit, typografian sekä väri- ja kuvamaailman. Autamme teitä juurruttamaan ilmeen tarvitsemiinne materiaaleihin. 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-95-1

Näin me sen teemme

Tutustu tästä toimivaksi todettuun prosessiimme. Lopullisen prosessin räätälöimme yhdessä tarpeidenne pohjalta. 



Aloitetaan

Tausta-aineistoon tutustuminen

Lähdemme liikkeelle tutustumalla teihin ja yrityksenne strategiaan, tausta-aineistoihin sekä taustatutkimuksiin perusteellisesti.

Työpajat

Työpajoissa keskitymme muun muassa yrityksenne olemassaolon merkitykseen, arvoihin, tarinaan, visioon, kohderyhmiin ja kilpailuetuun. 

Työpajat

Brändistrategia

Brändin strateginen ydin on nyt kiteytetty!

Brand book

Yrityksenne brand book on valmis! 

Brändin sisäinen lanseeraus

Olemme valmiit lanseeraamaan yrityksenne brändin sisäisesti! 

Brändin sisäinen lanseeraus

Brändin ulkoinen lanseeraus

On aika lanseerata yrityksenne brändi ulkoisesti. 

Hienoa!

Brändinne on nyt lanseerattu!

Tyypillisimmin vaiheet 1-5 kestävät 6-16 viikkoa, mutta brändin rakentamisessa prosessin nopeus ei aina ole tärkeintä. Valmiin ratkaisun on kestettävä aikaa, joten tehtävät valinnat vaativat taustalleen laadukkaan ajatusprosessin. 

Asiakkaitamme

Admicom Kihu arkkitehtipalvelu Folka krogerus Honkajoki Suur-Savon Sähkö 3dformtech rock-on Fimlab POKE Jyväskylän kaupunki pisla Opa Muurikka Keskimaa pinja mustankorkea tana jyvas-parkki VV-Kuivaus Aanekoski MiTek
aavabang-henkilosto-1920-20211015-23

Pete Okkonen

Markkinointi- ja myyntijohtaja

Soita +358 50 346 7002
pete.okkonen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Kiva, että aihe herätti mielenkiintosi. Jätä yhteystietosi tähän, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Kolmas kerta toden sanoo – mikä on EU-U.S. Data Privacy Framework ja voiko Google Analyticsia käyttää?

Miksi Google Analytics on ollut laiton EU:ssa?

Viime vuosina ollaan käyty aktiivista keskustelua henkilötietojen...

Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinointistrategia - mitä ja miksi?

Ilman suunnitelman tekemistä digimarkkinoinnin aloittaminen olisi jopa liian helppoa. Digimarkkinointistrategia on...

Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Kuten jo tämän blogisarjan ensimmäisessä osassa totesimme, digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki...