TAVOITTEET
Asetataan yhdessä markkinoinnille sellaiset tavoitteet, joiden saavuttaminen vie kohti liiketoiminnan tuloksia.
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Tarvitsetko lisävoimia vaikuttavaan ja tavoitteelliseen markkinoinnin toteuttamiseen arjessa? Kaipaatko sparrausta markkinoinnin tulokselliseen johtamiseen? Tai haluatko kehittää markkinointia ja kaipaat uusinta osaamista sekä ammattimaista sparraus- ja tekijätiimiä tueksesi?
Kuukausipalvelun keskiössä on systemaattisuus, vaikuttavuus ja asiakaslähtöisyys. Kuukausipalvelussa markkinointia suunnitellaan yhdessä tavoitteidenne sekä tarpeidenne pohjalta ja toimenpiteiden tuloksellisuutta seurataan jatkuvasti. Voimme joko tuoda lisäresursseja tiimiisi tai voit ulkoistaa Aava & Bangin tiimille koko markkinointisi.
Markkinoinnin toteuttaminen palveluna vaatii perehtymistä, yhdessä määriteltyjä tavoitteita, oikein mitoitettua tekemistä, strategiasta johdettua toimintaa ja kehittämistä. Me yhdistämme vaikuttavan markkinoinnin tekemiseen valmentavan ja kehittävän otteen, koska onnistuneen yhteistyön ytimessä on aina ihmiset, aito välittäminen ja kunnianhimo kasvumarkkinoinnin tekemiseen.
Räätälöimme juuri teidän tarpeisiinne mukautuvan, systemaattisesti ylläpidetyn sekä kasvua tukevan markkinoinnin kokonaisuuden. Päätä sinä, me teemme ja kasvamme kanssasi!
"Parasta on se, että meillä on markkinointitiimi ja koko Aava & Bangin osaaminen taustalla. Ei ole vain yhtä henkilöä, joka tekee. Kuukausipalaverimme ovat proaktiivisia ja asiantuntijoista näkee, että tekemisessä on intohimoa ja aitoa halua auttaa meitä menestymään. "
"Asiakkaana tulee tunne, että se mitä ehdotetaan, tulee aidosta halusta auttaa ja keksiä ratkaisuja. Tällaisia yhteistyökumppaneita ei hevillä löydä – me Lapin Kumilla arvostetaan aitoutta suuresti ja siinä Aava & Bang on huipussaan."
"Tunnistimme, ettei meillä itsellämme ole kompetenssia pysyä kärryillä digitaalisen markkinoinnin jatkuvista muutoksista, eikä meidän ole järkevääkään käyttää siihen aikaa. Halusimme ammattitaitoisen kumppanin, joka pystyy antamaan oman näkemyksensä ja me puolestamme oman alamme niche-tuntemuksen."
"Vuoden 2021 aikana liidimäärä kasvoi yli 300% edellisvuoteen verrattuna, mikä on meille todiste modernin myynnin ja markkinoinnin mallin sitkeästä rakentamisesta."
Kumppanuusmallimme avulla saat meiltä tukea ja apua esimerkiksi seuraaviin:
Asetataan yhdessä markkinoinnille sellaiset tavoitteet, joiden saavuttaminen vie kohti liiketoiminnan tuloksia.
Luodaan valituille kohderyhmille vaikuttavaa sisältöä ostopolun jokaiseen vaiheeseen, oikeissa kanavissa, oikea aikaisesti.
Varmistetaan mainonnan keinoin, että luotu sisältö tavoittaa halutun kohderyhmän. Pidämme huolen mainonnan pystytyksestä, optimoinnista ja raportoinnista.
Luodaan liidigeneroinnille malli, mitataan ja seurataan toimenpiteiden tehokkuutta sekä liidien laatua.
Tavataan kuukausittaisessa ohjausryhmässä, jossa käydään läpi edellisen kuukauden tulokset ja seuraavien kuukausien suunnitelma.
Tuodaan data kaiken markkinoinnin tekemisen pohjalle ja tehdään sen pohjalta päätöksiä, jotka vievät kohti markkinoinnin tavoitteita.
Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä kevyitä somevideoita. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältömarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa teitä kohtaan.
Digimarkkinoinnin palvelukokonaisuus voi sisältää esimerkiksi jatkuvaa hakusanamarkkinointia niin Suomessa kuin kv-markkinoillakin, sisältöjen mainostusta kohderyhmäkohtaisesti eri somekanavissa sekä verkkosivuston jatkuvaa hakukoneoptimointia (SEO). Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa.
Digimarkkinointi on tehokkain tapa lisätä verkkokauppasi myyntiä. Digimarkkinoinnin keinoin voimme auttaa parantamaan verkkokauppasi hakukonenäkyvyyttä sekä ohjaamaan uusia asiakkaita luoksesi ja näin kasvattamaan verkkokauppasi myyntiä. Lisäksi voimme auttaa sinua saamaan asiakkaasi ostamaan yhä uudelleen, hyödyntämällä mm. markkinoinnin automaatiota.
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikean sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppanin valintaan.
Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi voimme ottaa haltuumme verkkosivustosi ketterän kehityksen ja optimoinnin. Voimme asiantuntijana antaa kehitysehdotuksia omalle verkkosivukehittäjällesi tai toteuttaa muutokset sovitusti joko WordPress- tai HubSpot-sivustolle. Verkkosivujen kehitys kuukausipalveluna voi sisältää ohjausryhmätyötä, jossa kehitysideat käydään läpi tai esimerkiksi hakukoneoptimointia.
Yhteistyömme käynnistyy aina ketterällä markkinointisuunnitelmavaiheella, jotta meillä on mahdollisimman realistinen kuva markkinointinne nykytilanteesta ja tavoitteista. Markkinointisuunnitelma on yrityksen markkinoinnin ohjaava dokumentti, joka luo edellytykset tehdä oikeita toimenpiteitä kohti tavoitteita. Sen kautta saadaan realistinen kuva esimerkiksi siitä, minkä verran uusia sisältöjä tai mainontaa ideaalitilanteessa tarvitaan, mitä tämä maksaa ja millä sisäisillä tai ulkoisilla resursseilla ja aikataululla tämä voidaan hoitaa.
1. VAIHE
YMMÄRRYS
Ennen työn aloittamista, teemme taustatutkimusta markkinasta ja teidän tausta-aineistostanne. Saatte myös ennakkokyselyn täytettäväksenne. Tutustumme jo tässä vaiheessa mielellämme myös tiimiinne.
nykytilanne | markkinat | teknologia | tavoitteet
2. VAIHE
STRATEGIA
Aloitamme yhteistyön työpajalla, jossa käymme läpi tarkemmin tavoitteitanne sekä mm. potentiaalisten asiakkaidenne ostopolkua.
kohderyhmät | kilpailijakartoitus | ihmiset ja osaaminen
STRATEGIA
3. VAIHE
SUUNNITTELU
Ennakkokyselyn, taustatietojen, työpajan, kilpailijakartoituksen sekä hakusana-analyysin perusteella luomme teille markkinointisuunnitelman. Dokumentoitu markkinointisuunnitelma ohjaa tavoitteellista tekemistä, varmistaa tiedon siirtymisen ja helpottaa markkinoinnin resurssointia niin meille kuin teillekin.
markkinointisuunnitelma | julkaisukalenteri
4. VAIHE
Luotu markkintointisuunnitelma sekä julkaisukalenteri toimivat jatkossa pohjana markkinoinnin kuukausittaiselle tekemiselle sovitun mallin mukaisesti.
Yhteistyön tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja oppiminen. Tekemisen kustannus- tehokkuutta ja tuloksia seurataan ja analysoidaan joka kuukausi.
yhteistyön laajuus | toteutus | mittaus ja analysointi | tulokset ja kehittäminen
Rekrytoimalla en pystyisi saamaan ihmistä, joka tekisi sen, mitä moniammatillinen tiiminne tekee!
Ymmärrätte sen mitä tavoittelemme ja koen, että olette minun markkinointitiimini.
Aava & Bangin porukka on tuntunut ihan osalta meidän porukkaa, työkavereilta. Asiakkaana tulee tunne, että se mitä ehdotetaan, tulee aidosta halusta auttaa ja keksiä ratkaisuja.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.