Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

 

SK Protect Oy

Sisältö- ja digimarkkinoinnin yhteistyöllä 660% kasvu konversiomäärissä ja yli 90% kasvu verkkosivu-istunnoissa

 

SK Protect henkilöstöä työn äärellä

Markkinoinnin avulla tunnettuutta ja uutta asiakaskuntaa

SK Protect Oy on vuonna 2001 perustettu, turvallisuuteen ja laatuun liittyvien palvelukokonaisuuksien edelläkävijä ja eturivin kumppani HSEQ-palveluntuottajana. Yritys auttaa asiakkaitaan ATEX, palo-, kemikaali- ja työturvallisuudessa sekä ympäristö- ja laatujohtamisessa. Keskiössä on halu auttaa asiakkaita toimimaan vastuullisesti turvaamalla yrityksen henkilöstö, ympäristö ja liiketoiminta.

Protectin asiakkaita ovat erilaiset teolliset toimijat sekä heidän palveluntuottajansa, jotka haluavat laatu- ja turvallisuusjohtamisen keinoin varmistaa yrityksensä suorituskyvyn estämällä onnettomuudet ja poikkeamat sekä vähentämällä niiden jälkivaikutuksia.



Mitä olemme tehneet?

  • Sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnitelma yhteistyön pohjalle
  • Kohderyhmien ja ostajapersoonien määrittely
  • Ostopolun mallintaminen
  • Kärkiviestit ja sisältöteemojen määrittäminen
  • Mittareiden rakentaminen
  • Hakusana-analyysi
  • Sisältö- ja digimarkkinoinnin kuukausipalvelu


Tuntui alusta alkaen, että Aava & Bang ei laita meitä mihinkään muottiin, vaan yhteistyössä meitä on aidosti kuunneltu ja yksilölliset tarpeemme huomioitu alusta alkaen. Huomasimme myös, että ymmärrätte bisnestämme ja meillä on aika samankaltaisia asiakkaita.

– Pertti Salo, toimitusjohtaja, SK Protect Oy


Yhteinen sävel kasvun rakentamiseen markkinoinnin keinoin

Sisältö- ja digimarkkinoinnin yhteistyöllä Protect halusi löytää ratkaisuja systemaattisen kasvun rakentamiseen markkinoinnin keinoin. Tavoitteena oli muun muassa tunnettuuden lisääminen, uuden asiakaskunnan tavoittaminen vakiintuneen rinnalle ja verkkosivuvierailujen kasvattaminen. Tavoitteena oli myös saada Protectin ammattitaitoiselle myyntitiimille suoraan kuumia liidejä, jotta aikaa ei kuluisi kylmäsoittoihin. 

Aloittaessamme yhteistyön, oli Protect hakenut sopivaa markkinoinnin kumppania jo pitkään. 

– Olimme teihin yhteydessä ja yhteinen sävel löydettiin nopeasti. Se malli, miten tutustuimme ja lähdimme rakentamaan pohjaa yhteistyölle oli sellaista, mitä halusimme, kertoo Protectin toimitusjohtaja Pertti Salo.
 
– Tuntui alusta alkaen, että Aava & Bang ei laita meitä mihinkään muottiin, vaan yhteistyössä meitä on aidosti kuunneltu ja yksilölliset tarpeemme huomioitu alusta alkaen. Huomasimme myös, että ymmärrätte bisnestämme ja meillä on aika samankaltaisia asiakkaita, Salo jatkaa.




Parasta on se, että meillä on markkinointitiimi ja koko Aava & Bangin osaaminen taustalla. Ei ole vain yhtä henkilöä, joka tekee. Kuukausipalaverimme ovat proaktiivisia ja asiantuntijoista näkee, että tekemisessä on intohimoa ja aitoa halua auttaa meitä menestymään. Aava & Bangilta tulee ehdotuksia, millä keinoilla pääsemme eteenpäin ja asiat myös etenevät sovitusti.

– Pertti Salo, toimitusjohtaja, SK Protect


Säännöllisen tekemisen kautta markkinoinnin konversiomäärät huimaan kasvuun

Kuukausitekemiseen mukaan hypännyt Protectin myynti- ja markkinointijohtaja Mika Vanninen kertoo yhteistyön sujuneen mainiosti.

– Olen päässyt sujuvasti tiimiin mukaan ja nykytila on selkeä. Olemme saaneet jo hyviä tuloksia, ja esimerkiksi puolen vuoden päästä pystymme todentamaan tuloksia vieläkin pidemmällä aikavälillä.

Ennen yhteistyön alkamista Protectin konversioita oli keskimäärin 10 kappaletta kuukaudessa, sillä markkinointia ei ollut tehty säännöllisesti. Lähdimme yhdessä rakentamaan ladattavia materiaaleja, joiden avulla saimme Protectin sisällöistä kiinnostuneet kiinni. Myös webinaarit otettiin mukaan säännölliseen tekemiseen.

Yhteistyön aikana

  • istuntomäärät ovat kuukausitasolla nousseet 1180 kpl:sta 2250 kpl:een (90,6 %)
  • konversiomäärät ovat nousseet 10 kpl/kk → 76 kpl/kk (660 %),
    konversiot ovat tulleet webinaareista, webinaaritallenteista, oppaista ja yhteydenotoista.

Yhteistyön ohessa Vanninen on ollut mukana myös Aava & Bangin vetämässä Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -koulutusohjelmassa, jossa keskitytään kokonaisvaltaisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen rakentamiseen.

– Koulutus on antanut erittäin hyviä näkökulmia suoraan arjen työhön ja kulkee rinnalla, Vanninen toteaa.



0%

kasvu verkkosivujen istuntomäärässä

0%

kasvu verkkosivujen konversiomäärässä

0

konversiota enemmän kuukaudessa

Yhdessä tekeminen ja tiimin tuki auttavat menestymään

Yhteistyössä sekä Salo että Vanninen ovat kokeneet tärkeäksi tiimiajattelun ja yhdessä tekemisen.

– Parasta on se, että meillä on markkinointitiimi ja koko Aava & Bangin osaaminen taustalla. Ei ole vain yhtä henkilöä, joka tekee. Kuukausipalaverimme ovat proaktiivisia ja asiantuntijoista näkee, että tekemisessä on intohimoa ja aitoa halua auttaa meitä menestymään. Aava & Bangilta tulee ehdotuksia, millä keinoilla pääsemme eteenpäin ja asiat myös etenevät sovitusti, Salo iloitsee.

– Olen kokenut tiimin tuen tärkeäksi, ja arvostan Aava & Bangin markkinoinnin osaamista, Vanninen päättää.



Protect_vaaka_rgb

Tutustu asiakkaaseen

Käy tutustumassa SK Protectin toimintaan heidän verkkosivuillaan.

Tutustu SK Protectiin



 

Digimarkkinointia kuukausipalveluna

Digimarkkinoinnin kuukausipalvelun keskiössä ovat systemaattisuus, vaikuttavuus ja asiakaslähtöisyys. Markkinointia suunnitellaan yhdessä tavoitteiden sekä tarpeiden pohjalta ja sen tuottavuutta seurataan jatkuvasti. Voimme joko tuoda lisäresursseja tiimiisi tai voit ulkoistaa Aava & Bangin tiimille koko markkinointisi – juuri niin kuin teille on järkevintä. Myös sisältömarkkinointi voi olla osa kokonaisuutta.

Lue lisää palvelusta

Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.