Some- ja blogisisällöt

 

Teksti-, kuva- ja videosisältöjä, jotka puhuttelevat unelma-asiakastasi.

Tarjouspyyntö

 

 

Some- ja blogisisällöt

Laadukas, kiinnostava ja aidosti asiakkaallesi lisäarvoa tuottava sisältö on markkinoinnin ydin ja tuloksellisen sisältömarkkinoinnin edellytys. Sosiaalisen median kanavissa tavoitat unelma-asiakkaasi juuri siellä, missä he viettävät aikaansa. Kiinnostavilla ja hakukoneystävällisesti tuotetuilla blogisisällöillä taas ohjaat tehokkaasti potentiaalisia asiakkaita verkkosivuillesi sekä tuotat lisäarvoa nykyasiakkaillesi.

Jotta sosiaaliseen mediaan tuottamasi sisällöt saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden ja tavoittavat varmasti kohderyhmäsi, tuemme sisällöntuotantoa somemarkkinoinnilla. Mainonnan avulla potentiaaliset asiakkaasi löytävät palveluidesi pariin ja yrityksesi jää yhä useamman mieleen. Näkyvyyden ja myynnin parantamiseen tarvitaan mainonnan lisäksi myös jatkuvaa sisällön optimointia (SEO). Uutta sisältöä puolestaan tuotetaan saatujen tulosten perusteella.

Sosiaalisen median markkinoinnissa hyödynnämme laajaa kokemustamme useista eri alustoista, kuten Facebook, Instagram LinkedIn, Twitter ja TikTok. Tarkemmat kanavavalinnat teemme kuitenkin aina kohderyhmäsi mukaisesti saavuttaaksemme parhaat mahdolliset tulokset.

Me autamme sinua suunnittelemaan ja tuottamaan laadukasta, kiinnostavaa ja aidosti asiakastasi palvelevaa teksti-, kuva- ja videosisältöä monikanavaisesti.

Tarjoamme some- ja blogisisältöjen tuotantoa sekä jatkuvana osana kuukausipalveluamme että yksittäisiin tarpeisiin esimerkiksi brändiuudistuksen yhteydessä. Käytännössä kuukausipalvelu voi sisältää esimerkiksi  haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä kevyitä somevideoita - yhdessä tehdyn suunnitelman ja sovitun mallin mukaisesti.

Lue lisää kuukausipalvelusta



 

Parempia tuloksia

Jatkuvalla optimoinnilla tuomme tehoa markkinointiisi. Aloitamme yhteistyön aina yhteisten tavoitteiden sekä mittareiden määrittämisellä. Tämän pohjalta rakennamme teille dashboard-näkymän, josta voitte jatkossa seurata sovittujen mittareiden kehittymistä reaaliaikaisesti. 

Parempia tuloksia some- ja blogituotantoon
 

Ohjausryhmätyöskentely

Ohjausryhmällä varmistamme, että markkinoinnin tavoitteita seurataan ja mitataan jatkuvasti yhdessä. Vain yhteisen läpikäynnin avulla markkinointia voidaan kehittää kustannustehokkaammaksi ja vaikuttavammaksi.

Tavoitteemme on, että yhdessä koostamamme mittaristo on koostettu juuri teidän tarpeisiinne. Ohjausryhmässä käydään läpi edellisen kuukauden  tulokset sekä seuraavan kahden kuukauden suunnitelma. Samalla voimme tehdä muokkauksia suunnitelmiin sekä kehittää toimintaa yhteistyössä jatkuvasti.

Somemarkkinoinnin ohjausryhmä
 

Tutustu sisältömarkkinoinnin palveluihin

Sisällöntuotanto voi olla osana isompaa projektia, kuten brändiuudistusta tai kuukausittain tehtävää suunnitelmallista ja tuloksia tuottavaa toimintaa.



 

Videot

Videotuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.

Lue lisää videotuotannoista

 

Valokuvaus

Hyvä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Meiltä saat yrityksesi ilmeeseen sopivat ja laadukkaat henkilö-, fiilis-, tuote- ja brändikuvat.

Lue lisää valokuvauksesta

 

Liidimateriaalit

Vaikuttavien sisältöjen sekä tehokkaan kampanjoinnin avulla autamme generoimaan verkkosivuiltasi liidejä myynnillesi.

Lue lisää liidimateriaaleista

 

Webinaarit

Autamme sinua järjestämään asiantuntevan ja osallistujia houkuttelevan webinaarin joko konsultoiden tai avaimet käteen -palveluna.

Lue lisää webinaareista

aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin...

RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna

Haluatko suunnitella sisältö- ja digimarkkinointisi siten, että saavutat potentiaaliset asiakkaasi jokaisessa ostopolun...

Myyntijohtaja, pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin?

Kysyttäessä pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin, voisi usein ajatella, että...