Markkinoinnin ja myynnin tärkeimmät automaatiot – Miksi ja miten automatisoida?
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...
Sähköpostimarkkinointi on yhä tänä päivänä tehokas tapa tavoittaa ne ihmiset, jotka olet jo saanut markkinointisi piiriin esimerkiksi maksuttomien oppaiden, uutiskirjetilauksen tai järjestämiesi tapahtumien ansiosta. Sähköpostimarkkinointi on myös oiva tapa muistaa ja tarjota lisäarvoa olemassa oleville asiakkaillesi.
Autamme rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmänne eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni spämmifilttereihin. Lisäksi pidämme huolen siitä, että kampanjalle on määritelty selkeät tavoitteet ja onnistumisen mittarit.
Kampanjoinnin lisäksi sähköpostimarkkinointi voi olla kiinteä osa kuukausipalveluamme, jossa vastaamme sähköpostimarkkinoinnin toteuttamisesta ja kehittämisestä sekä uusille että olemassaoleville asiakkaille. Sähköpostimarkkinoinnissa hyödynnämme useita eri teknologioita, kuten HubSpot, Active Campaign, Campaign Manager, Mailchimp ja Postiviidakko. Autamme mielellämme juuri teille ja teidän tavoitteisiinne sopivan teknologian valinnassa.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Jatkuvalla optimoinnilla ja tuomme tehoa digimarkkinointiisi. Aloitamme yhteistyön aina yhteisten tavoitteiden sekä mittareiden määrittämisellä. Tämän pohjalta rakennamme teille dashboard-näkymän, josta voitte jatkossa seurata sovittujen mittareiden kehittymistä reaaliaikaisesti.
Ohjausryhmällä varmistamme, että markkinoinnin tavoitteita seurataan ja mitataan jatkuvasti yhdessä. Vain yhteisen läpikäynnin avulla markkinointia voidaan kehittää kustannustehokkaammaksi ja vaikuttavammaksi.
Tavoitteemme on, että yhdessä koostamamme mittaristo on koostettu juuri teidän tarpeisiinne. Ohjausryhmässä käydään läpi edellisen kuukauden tulokset sekä seuraavan kahden kuukauden suunnitelma. Samalla voimme tehdä muokkauksia suunnitelmiin sekä kehittää toimintaa yhteistyössä jatkuvasti.
Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa.
Autamme kehittämään ja saamaan tehoja irti Google Ads -mainonnasta saadaksenne parhaan mahdollisen tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle.
Autamme rakentamaan vaikuttavia somekampanjoita hyödyntäen laajaa kokemustamme useista eri mainosalustoista, kuten Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter.
Autamme verkkosivujenne hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaanne etsivät ratkaisua ongelmaansa.
Digimarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua, jossa vastaamme digimarkkinoinnin ylläpidon ja optimoinnin lisäksi kuukausittaisesta tulosten seurannasta ja raportoinnista.
Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...
Kirjoitin aiemmin blogiin siitä, miksi verkkosivut kannattaa rakentaa HubSpotin CMS Hubilla. Verkkosivusto on...
Verkkosivut ovat yrityksesi käyntikortti maailmalle – tämähän me kaikki tiedetään. Toimivan verkkosivuston täytyy olla...