Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Google Ads -hakusanamarkkinointi on helppo aloittaa, mutta tuloksekas mainonta on jatkuvaa tekemistä ja vaatii johtamisprosessin. Hakusanamarkkinoinnin avulla potentiaaliset asiakkaasi löytävät palveluidesi pariin ja yrityksesi jää yhä useamman mieleen. Perinteisen hakusanamainonnan lisäksi hyödynnämme Google Adsin tarjoamia eri mainosmuotoja: Performance Max, Display ja Discovery sekä YouTube-mainonta.
Hakusanamarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua, jossa vastaamme mainonnan ylläpidon ja optimoinnin lisäksi kuukausittaisesta tulosten seurannasta ja raportoinnista. Jatkuvalla testaamisella tuomme tehoa Google Ads -mainontaan saadaksemme parhaan tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle.
Hallinnoitua tiliä
Mainonnan tuotto asiakkaillemme
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Oletko jo tehnyt hakusanamainontaa itse tai kumppanin kanssa, mutta epäilet, että siinä olisi tehostamisen varaa? Tähän tarpeeseen tarjoamme Google Ads -mainostilisi auditointia, jonka avulla saat kattavan nykytilaselvityksen mainoskampanjoidesi toimivuudesta sekä asiantuntijamme selkeät ehdotukset tilin jatkokehitykseen.
Jatkuvalla optimoinnilla tuomme tehoa mainontaanne. Aloitamme yhteistyön aina yhteisten tavoitteiden sekä mittareiden määrittämisellä. Tämän pohjalta rakennamme teille dashboard-näkymän, josta voitte jatkossa seurata sovittujen mittareiden kehittymistä reaaliaikaisesti.
Ohjausryhmällä varmistamme, että markkinoinnin tavoitteita seurataan ja mitataan jatkuvasti yhdessä. Vain yhteisen läpikäynnin avulla markkinointia voidaan kehittää kustannustehokkaammaksi ja vaikuttavammaksi.
Tavoitteemme on, että yhdessä koostamamme mittaristo on koostettu juuri teidän tarpeisiinne. Ohjausryhmässä käydään läpi edellisen kuukauden tulokset sekä seuraavan kahden kuukauden suunnitelma. Samalla voimme tehdä muokkauksia suunnitelmiin sekä kehittää toimintaa yhteistyössä jatkuvasti.
Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa.
Autamme verkkosivujenne hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaanne etsivät ratkaisua ongelmaansa.
Autamme rakentamaan vaikuttavia somekampanjoita hyödyntäen laajaa kokemustamme useista eri mainosalustoista, kuten Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter.
Autamme rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmänne eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni spämmifilttereihin.
Digimarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua, jossa vastaamme mainonnan ylläpidon ja optimoinnin lisäksi kuukausittaisesta tulosten seurannasta ja raportoinnista.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää...