Kestävän kasvun nykytila 2025
Miten johtaa huomisen työntekijä- ja asiakaskokemusta? Maksuton webinaari tiistaina 11.2. kello 9–10.
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin, ja kuule tuoreista tutkimustuloksista!
Miltä näyttää kestävän kasvun johtaminen vuonna 2025? Miten johdat huomisen työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta ja tulosta vastuullisesti muuttuvassa maailmassa? Millaisia ovat kestävän kasvun trendit vuonna 2025? Tiistaina 11.2. kello 9–10 pääset kuulemaan vuoden 2025 Kestävän kasvun nykytilatutkimuksen tuoreista tuloksista maksuttomassa webinaarissa!
Kestävän kasvun nykytilatutkimuksessa selvitettiin tänä vuonna kolmatta kertaa, millaista suomalaisten organisaatioiden työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen johtaminen on tänä päivänä, millaisista osa-alueista kestävä kasvu muodostuu ja miten se on yhteydessä organisaatioiden kasvuun.
Vuonna 2025 kestävän kasvun ytimessä on inhimillisyys ja ympäristö. Toisaalta työntekijäkokemuksessa on nähtävillä hälyttävä lasku suositteluindeksin ollessa negatiivinen ensimmäistä kertaa, strategian epäselvyys uhkaa organisaatioiden kasvutavoitteita ja asiakaskokemuksen saralla peräänkuulutetaan systemaattista johtamista ja tekoja puheiden sijaan.
Miten johtaa työntekijä- ja asiakaskokemusta paremmin ja yhdistää arvot sekä talous kestäväksi kasvuksi?
Tutkimuksen aineistona on 355 asiantuntijan ja päättäjän näkemykset siitä, miten johtaminen ja työelämä suomalaisissa organisaatioissa kehittyy maailman muuttuessa. Tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa keinoja, joilla organisaatiot voivat parantaa työntekijä- ja asiakaskokemuksen johtamista, sekä löytää uusia tapoja yhdistää arvot ja talous kestäväksi kasvuksi.
Webinaarissa kerromme tuloksista myös viime vuoden raportin valossa ja nostamme esiin tärkeimmät vertailukohdat. Tiesithän, että tänäkin vuonna kattava tutkimusraportti on maksutta käytössäsi ja pääset lataamaan sen täältä.
Webinaarin asiantuntijana toimii tutkimuksesta vastannut Aava & Bangin toimitusjohtaja, tietokirjailija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT) Vilja Laaksonen.
Webinaariin osallistumalla:
- Saat ajankohtaista ja tutkittua tietoa työntekijä- ja asiakaskokemuksen johtamisesta sekä mielenkiintoista vertailutietoa viime vuoden tutkimuksesta.
- Kuulet, millaista suomalaisten organisaatioiden työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen johtaminen on tänä päivänä ja tiedät, miten sitä tulisi johtaa huomenna.
- Ymmärrät, millaisista osa-alueista kestävä kasvu muodostuu ja miten se on yhteydessä organisaatioiden kasvuun.
- Tiedät, mitkä ovat tutkimuksen vastaajien mielestä tärkeimpiä painopisteitä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittämisessä vuonna 2025.
- Kuulet, miltä näyttävät vuoden 2025 kestävän kasvun trendit.
Ilmoittaudu webinaariin täyttämällä oheinen lomake, ilmoittauduttuasi saat myös tallenteen webinaarista jälkikäteen. Nähdään webinaarissa!