Sisällön hakukoneoptimointi askel askeleelta – tee ainakin nämä!
Sisällön hakukoneoptimointi eli tuttavallisemmin SEO (Search Engine Optimization) auttaa asiakastasi löytämään...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Hyvä viestintäsuunnitelma tuo organisaation liiketoiminnan tavoitteet ja ajankohtaiset tiedotettavat asiat osaksi tiimien ja työntekijöiden merkityksellistä arkea. Viestintäsuunnitelman taustalla on yrityksen strategia, joka kuvaa yrityksen ison kuvan tavoitteita ja esimerkiksi arvoja, joita halutaan tehdä näkyväksi viestinnän avulla. Tavoitteista johdetun, selkeän ja systemaattisen viestinnän keskiössä on selkeä suunnitelma, jossa on määritetty viestinnän tavoitteet, kohderyhmät, keinot ja kanavat sekä esimerkiksi vastuut ja vuosikello. Lähdetäänkö yhdessä mallintamaan teidän tavoitteita tukeva viestintäsuunnitelma, vai haluatteko varautua kriisiviestintäsuunnitelmalla siihen, miten toimitte kriisin yllättäessä? Tutustu viestinnän suunnitelmiin tällä sivulla tai ota yhteyttä, jos tarpeesi on toisenlainen.
Viestintäsuunnitelma ja viestinnän vuosikello toimii tavoitteellisen ja systemaattisen viestinnän ohjurina. Yrityksen strategian ja liiketoiminnan tavoitteiden pohjalta laadittu viestintäsuunnitelma kiteyttää viestinnän tavoitteet ja kohderyhmät, viestintäkanavat, vastuuhenkilöt ja tärkeimmät toimenpiteet. Vuosikello taas tekee näkyväksi ja luo selkeyttä siihen, miten sisäisen- ja ulkoisen viestinnän tärkeimmät teemat rytmittyvät vuoden aikana.
Vastuullinen viestintä ei ole vain vastuullisuusviestintää, vaan laajempi kokonaisuus, joka vaikuttaa koko organisaatioon. Meille vastuullinen viestintä tarkoittaa suunnitelmallista, systemaattista ja läpinäkyvää viestintää organisaation sisältä ulospäin. Kun viestintä on vastuullista ja tukee hyvää työntekijäkokemusta, edistää vastuullista strategiaa ja arvoja, saadaan sekä paremmin voivia työntekijöitä että tuottavampaa bisnestä. Vastuullinen viestintä rakentaa sitoutuneita asiakassuhteita, luottamusta ja psykologista turvallisuutta. Tutustu vastuullisen viestinnän palveluihimme täällä.
Kriisejä ei välttämättä voi estää, mutta niihin voi varautua. Oletteko määrtelleet kenelle kriisiviestintä kuuluu ja miten kriisien yllättäessä tulisi toimia? Kriisitilanne edellyttää välitöntä reagointia ja oman osuuden suorittamista viipymättä. Kriisiviestinnässä tulisi pyrkiä ennakoitavuuteen, joustavuuteen, avoimuuteen, yhdenmukaisuuteen ja selkeyteen. Kriisiviestintäsuunnitelma kiteyttää toimintamallit, jotta te voitte kiinnittää huomionne asianomaisten huoleen tarjoamalla selkeyttä ja tukea kriisitilanteen kohdatessa.
Työyhteisöviestinnän sisältösuunnitelma auttaa konkretisoimaan sen, missä, milloin ja millaista sisältöä omille työntekijöille halutaan tarjota. Esimerkiksi persoonallisten tiimiesittelyjen, johtoryhmän videopostausten ja henkilöstön työpäiväpäivitysten avulla tehdään näkyväksi tavoiteltua yrityskulttuuria ja arvoja. Arjen tekemistä ohjaava sisältösuunnitelma ja julkaisukalenteri ohjaa tiimin työtä ja juurruttaa viestintäsuunnitelmassa kiteytetyt kärjet osaksi arjen tekemistä.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Sisällön hakukoneoptimointi eli tuttavallisemmin SEO (Search Engine Optimization) auttaa asiakastasi löytämään...
Järjestimme pari viikkoa sitten webinaarin aiheella “Hyvästi tekoälyhype, tervetuloa tekoälystrategia” ja webinaarin...
Kuten aiemmassa blogissani kirjoitin, tuo suuri voima mukanaan suuren vastuun. Tekoäly on tuonut markkinointiin...