Opa Muurikka Oy:n missiona on tuottaa asiakkailleen elämyksiä – sisällä ja ulkona. Yli 90-vuotisen historian omaava Suomen vanhin kattila- ja taloustarviketehdas Opa ja suomalaisen ulkoruoanlaiton suunnannäyttäjä Muurikka muodostavat yhdessä vahvan pohjan suomalaisen ruoanlaiton kehittämiseen. Lisäksi valikoimaan kuuluu Kotakeittiön, Meaterin ja Lumon tuotteita. Opa Muurikan arvot: positiivisuus, suomalaisuus, perhe ja ystävyys, herkulliset uudet ideat sekä vahva laadun leima, kumpuavat tuotemerkkien perinteikkäästä historiasta.
TUTUSTU OPA MUURIKKAANNäitä olemme tehneet:
+ Verkkosivu-uudistus
+ Verkkokauppa
+ Verkkokaupan lanseeraussuunnitelma ja jatkuva kehittäminen
+ Sisältösuunnitelma ja julkaisukalenteri
+ Visuaalisen ilmeen päivitys
+ Markkinoinnin automaatio
+ Digimarkkinointi ja -mainonta
+ Videotuotannot
YHTEISTYÖN LÄHTÖKOHDAT
Yhteistyömme alkoi alkuvuonna 2018, kun lähdimme suunnittelemaan ja toteuttamaan Opa Muurikalle uutta verkkopalvelua ja verkkokauppaa. Verkkokauppa haluttiin uudistaa vastaamaan paremmin Opa Muurikan tarpeita ja viestimään haluttua tunnetta selkeämmin. Suurena tavoitteena oli myös myynnin kasvattaminen sekä kansainvälistymisen edistäminen.
MARKKINOINNIN KEHITTÄMISTÄ SISÄISESTI JA ULKOISESTI
Suunnitteluvaihe alkoi toimintatapamme mukaan yhteisillä työpajoilla, joissa kirkastettiin mm. visio, missio, ydinlupaus sekä kohderyhmät ja asiakasarkkityypit. Uuden verkkokaupan julkaisun yhteydessä päivitimme myös Opa Muurikan visuaalisen ilmeen ja autoimme uudistuksista viestimistä mm. verkkokaupan lanseeraussuunnitelman sekä erilaisten digikampanjoiden avulla. Verkkokaupan lanseerauksessa hyödynsimme myös videomarkkinointia. Lanseerauksen jälkeiseen elämään rakensimme Opa Muurikalle myös sisältösuunnitelman, johon määritimme mm. heidän tarpeisiinsa sopivat sisältötyypit, teemat ja kanavat.
Opa Muurikka on myös osallistunut Markkinointivirittämö -valmennusohjelmaamme, jonka kautta rekrytoimme heille uutta osaamista avuksi markkinoinnin operatiiviseen toimintaan.
TULOKSET
Yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.

Vaikuttavat verkkosivut ja verkkokaupat
Autamme sinua rakentamaan vaikuttavia verkkosivuja ja verkkokauppoja, joiden avulla saavutat liiketoimintasi tavoitteet.

Digimarkkinointi ja -mainonta
Varmistamme, että unelma-asiakkaasi löytää yrityksesi ja tuottamasi sisällöt verkossa.

Videotuotannot
Videotuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.
KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄÄ, NIIN KERROMME.

Katja Asikainen
Liiketoimintajohtaja, markkinointiviestintä