Työyhteisöviestinnän kuukausipalvelu

Systemaattisesti johdettu viestintä saa aikaan kestäviä tuloksia

 

Jätä tarjouspyyntö

Työyhteisöviestinnän kuukausipalvelu
 

Kuukausipalvelu tarjoaa asiantuntijoiden tuen työyhteisöviestinnän jatkuvaan toteuttamiseen

Viestintä on yksi tärkeimmistä työkaluista yrityksen liiketoiminnan tavoitteiden ja yrityskulttuurin juurruttamiseen arjessa. Työyhteisöviestintää voidaan tarkastella kolmen tason kautta, jossa se muodostuu strategisesta, kulttuurisesta ja arjen työpäiväkokemukseen kiinnittyvästä viestinnästä. Kuukausipalvelun avulla autamme asiakkaitamme onnistumaan työyhteisöviestinnän systemaattisessa toteuttamisessa sekä mittaamaan ja raportoimaan viestinnän tuloksia.



 

Työntekijäymmärrys jatkuvan palvelun pohjana

Vahva työntekijäymmärrys auttaa tunnistamaan työyhteisöviestinnän kannalta keskeiset kehittämiskohteet, joihin voidaan vaikuttaa arjen viestinnän työkalujen avulla. Tältä pohjalta määritetään työyhteisöviestinnän tavoitteet ja painopisteet, kuten esimerkiksi yhteisöllisyyden vahvistaminen, tiedonkulun kehittäminen tai viestinnän vastuun jakaminen. Osana jatkuvaa palvelua autamme asiakkaitamme tutkimaan systemaattisesti sekä työntekijäkokemusta että mittaamaan työyhteisöviestinnän onnistumista sovituin määräajoin. Näin varmistamme, että arjen viestinnässä tehdään oikeita asioita oikeaan aikaan.

Työntekijäymmärrys jatkuvan palvelun pohjana
 

Ohjausryhmätyö yhteistyön kivijalkana

Työyhteisöviestinnän kuukausipalvelu pohjaa kuukausittaiseen ohjausryhmään, jossa seurataan ja suunnitellaan työyhteisöviestinnän toteuttamista valittujen tavoitteiden pohjalta. Näin varmistamme, että työyhteisöviestinnän suunnitelma aidosti herää eloon asiakkaamme arjessa. Ohjausryhmä toimii myös asiakkaan viestintätiimin sparrausalustana, jossa voidaan avoimesti jakaa ideoita ja saada tukea omassa työssä onnistumiseen. Autamme raportoimaan työyhteisöviestinnän tuloksia niin johdon kuin työntekijöiden suuntaan.

Ohjausryhmätyö yhteistyön kivijalkana
 

Arjen viestinnän toteuttaminen

Toteutamme arjen työyhteisöviestintää asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Voimme toimia osana sisäistä viestintätiimiä ja vastata esimerkiksi tiimiesittelyiden, tiedotteiden ja sisäisten blogien tuottamisesta. Lisäksi voimme auttaa asiakkaitamme kehittämään palaverikäytänteitä tai vaikkapa vauhdittaa digitaalisten viestintäkanavien sujuvaa käyttöä. Valmennamme ja fasilitoimme työpajoja, joiden avulla saadaan avainhenkilöt ja koko henkilöstö innostumaan viestinnästä ja ottamaan osaa sen toteuttamiseen arjessa. Toteutamme myös viestintä- ja vuorovaikutuskoulutuksia sekä autamme suunnittelemaan innostavia henkilöstötilaisuuksia.

 
Arjen viestinnän toteuttaminen
Pete Okkonen, Aava & Bang

Pete Okkonen

Markkinointi- ja myyntijohtaja

Soita +358 50 346 7002
pete.okkonen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme sinuun yhteyttä pikimmiten. 

 

Uusimmat blogit



Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin...

RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna

Haluatko suunnitella sisältö- ja digimarkkinointisi siten, että saavutat potentiaaliset asiakkaasi jokaisessa ostopolun...

Myyntijohtaja, pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin?

Kysyttäessä pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin, voisi usein ajatella, että...