Työnantajamielikuvan rakentaminen markkinoinnin keinoin
Työnantajamielikuvan rakentaminen on noussut viimeistään nyt yritysten työpöydille. Eikä turhaan, sillä tulevaisuudessa...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Laadukas, kiinnostava ja aidosti asiakkaallesi lisäarvoa tuottava sisältö on markkinoinnin ydin ja tuloksellisen sisältömarkkinoinnin edellytys. Sisältöjen tavoitteena voi olla esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen verkkosivuillesi tai liidien generointi. Sisältömarkkinoinnin tulisi kuitenkin aina kytkeytyä tiukasti yrityksesi liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja näin ollen esimerkiksi myynnin kasvattamiseen tai tunnettuuden lisäämiseen.
Sisältömarkkinoinnin suosio ei varsinaisesti ole mikään ihme, sillä se on erittäin kustannustehokas markkinointimuoto ja auttaa rakentamaan tehokkaasti haluttuja mielikuvia asiakkaidenne mielissä. Me autamme suunnittelemaan ja tuottamaan laadukasta, kiinnostavaa ja aidosti asiakkaitanne palvelevaa sisältöä monikanavaisesti.
Sisältömarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua. Kuukausipalvelu voi koostua useista sisältö- ja digimarkkinoinnin toimenpiteistä ja se räätälöidään aina vastaamaan yrityksenne tarpeita ja tavoitteita.
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän yrityksen tarpeisiin? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.
Vaikuttavan sisältömarkkinoinnin avainasemassa on se, missä vaiheessa ostopolkua unelma-asiakkaasi on. Ihannetilanteessa jokainen sisältöihisi törmäävä henkilö olisi tietysti valmis ostamaan tuotteesi tai palvelusi saman tien, mutta usein tavoiteltavalla asiakkaalla ei ole vielä tietoa palvelusi olemassaolosta, saati siitä, että hänellä olisi sille tarvetta. Koska asiakkaillasi on erilaisia tarpeita ostopolun vaiheesta riippuen, on tärkeää luoda sopivia sisältöjä jokaiseen polun vaiheeseen – ja oikeaan kanavaan. Sisällön keinoin asiakasta ohjataan eteenpäin ostopolulla ostopäätöksen tekoon saakka.
Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä somevideoita – ketterästi kuukausisopimuksella. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältö- ja digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Sisällöntuotanto voi olla osana isompaa projektia, kuten brändiuudistusta tai kuukausittain tehtävää suunnitelmallista ja tuloksia tuottavaa toimintaa.
Herätämme brändisi eloon ja kiteytämme ydinviestisi visuaaliseen muotoon.
Hyvä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Meiltä saat yrityksesi ilmeeseen sopivat ja laadukkaat henkilö-, fiilis-, tuote- ja brändikuvat.
Videotuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.
Tuotamme asiantuntevia, vaikuttavia ja tunteita herättäviä sisältöjä blogiisi sekä sosiaalisen mediaan.
Vaikuttavien sisältöjen sekä tehokkaan kampanjoinnin avulla autamme generoimaan verkkosivuiltasi liidejä myynnillesi.
Autamme sinua järjestämään asiantuntevan ja osallistujia houkuttelevan webinaarin joko konsultoiden tai avaimet käteen -palveluna.
Työnantajamielikuvan rakentaminen on noussut viimeistään nyt yritysten työpöydille. Eikä turhaan, sillä tulevaisuudessa...
Nyt kun olemme jo perehtyneet hiilijalanjälkeen kahden blogin verran, on aika siirtyä sanoista tekoihin. Kysyimme...
Tässä artikkelissa pääsemme porautumaan hiilijalanjälkeen esimerkkiyrityksen, konsulttitoimisto Wunderdogin kautta....