Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Sisältömarkkinointi

Teksti-, kuva- ja videosisältöjä, jotka puhuttelevat unelma-asiakkaitanne.

Tarjouspyyntö
 

Laadukkaat sisällöt ovat markkinoinnin ydin

Laadukas, kiinnostava ja aidosti asiakkaallesi lisäarvoa tuottava sisältö on markkinoinnin ydin ja tuloksellisen sisältömarkkinoinnin edellytys. Sisältöjen tavoitteena voi olla esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen verkkosivuillesi, liidien generointi tai ajatusjohtajuuden rakentaminen. Tärkeintä on, että sisältömarkkinointi kytkeytyy aina tiukasti yrityksesi liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.

Sisältömarkkinoinnin suosio ei ole mikään ihme, sillä se on erittäin kustannustehokasta ja auttaa rakentamaan tehokkaasti haluttuja mielikuvia asiakkaidenne mielissä. Me autamme suunnittelemaan ja tuottamaan laadukasta, kiinnostavaa ja aidosti asiakkaitanne palvelevaa sisältöä monikanavaisesti.

Sisältömarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua. Kuukausipalvelu voi koostua useista sisältö- ja digimarkkinoinnin toimenpiteistä, ja se räätälöidään aina vastaamaan yrityksenne tarpeita ja tavoitteita.

Lue lisää kuukausipalvelusta



Tutustu sisältömarkkinoinnin palveluihin

Sisällöntuotanto voi olla osana isompaa projektia, kuten brändiuudistusta tai kuukausittain tehtävää suunnitelmallista ja tuloksia tuottavaa toimintaa.



Aava & Bang graafikko suunnittelemassa kuvitusta ja brändi-ilmettä

Graafinen suunnittelu ja kuvitus

Herätämme brändisi eloon ja kiteytämme ydinviestisi visuaaliseen muotoon.

Lue lisää graafisesta suunnittelusta.

 

Aava & Bang valokuvaus

Valokuvaus

Hyvä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Meiltä saat yrityksesi ilmeeseen sopivat ja laadukkaat henkilö-, fiilis-, tuote- ja brändikuvat.

Lue lisää valokuvauksesta

B-273

Videot

Videotuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.

Lue lisää videotuotannoista

Aava & Bang some- ja blogisisällöt

Some- ja blogisisällöt

Tuotamme asiantuntevia, vaikuttavia ja tunteita herättäviä sisältöjä blogiisi sekä sosiaalisen mediaan.

Lue lisää some- ja blogisisällöistä

 

Aava & Bang liidimateriaalit

Liidimateriaalit

Vaikuttavien sisältöjen sekä tehokkaan kampanjoinnin avulla autamme generoimaan verkkosivuiltasi liidejä myynnillesi.

Lue lisää liidimateriaaleista

Aava & Bang webinaarit

Webinaarit

Autamme sinua järjestämään asiantuntevan ja osallistujia houkuttelevan webinaarin joko konsultoiden tai avaimet käteen -palveluna.

Lue lisää webinaareista

 

Sisältömarkkinointi johdattelee ostopolun vaiheesta toiseen

Vaikuttavan sisältömarkkinoinnin salaisuus on se, missä vaiheessa ostopolkua unelma-asiakkaasi on. Ihannetilanteessa jokainen sisältöihisi törmäävä henkilö olisi tietysti valmis ostamaan tuotteesi tai palvelusi saman tien, mutta harvoin on näin. Ostopolun varrella asiakkaillasi on eri tarpeita, ja siksi on tärkeää luoda puhuttelevaa sisältöä polun jokaiseen vaiheeseen. Sisällön avulla asiakasta ohjataan kohti ostopäätöstä. 



Tietoisuus

Tietoisuus

  • blogikirjoitukset
  • oppaat
  • raportit
  • whitepaperit
  • tarkistuslistat
  • some-postaukset
Harkinta

Harkinta

  • webinaarit
  • referenssit
  • tutkimukset
  • tuotekatalogit
  • tuotevideot
  • testitulokset
Päätös

Päätös

  • asiakaskokemukset
  • konsultoinnit
  • sisäänheittotuotteet
  • demot
  • laskurit
Jälkimarkkinointi

Kokemus

  • uutiskirjeet
  • vinkit ja ideat
  • asiakaskyselyt
  • suosittelut
  • valmennukset
  • käyttöoppaat ja ohjeet
 

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen B2B-yritykselle

Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia yrityksesi tarpeisiin? Miten sisältö- ja digimarkkinointi toimii B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä. 

Kokosimme tämän maksuttoman oppaan kompassiksi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.

Lataa opas

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen
 

Ryhdytäänkö hommiin? Tehokkuutta kuukausipalvelulla

Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä somevideoita – ketterästi kuukausisopimuksella. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältö- ja digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan sisältömarkkinointi on tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan.

Lue lisää kuukausipalvelusta

Sisältömarkkinoinnin kuukausipalvelu
Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka...

Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä...

B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää...