Say hello to HubSpot Breeze! 👋 Kaikki mitä sinun tulee tietää HubSpotin tekoälytyökaluista
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Laadukas, kiinnostava ja aidosti asiakkaallesi lisäarvoa tuottava sisältö on tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin edellytys. Sisältöjen tavoitteena voi olla esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen verkkosivuillesi, liidien generointi tai ajatusjohtajuuden rakentaminen. Tärkeintä on, että monikanaaiset sisällöt kytkeytyvät aina tiukasti yrityksesi liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.
Me autamme suunnittelemaan ja tuottamaan laadukasta, kiinnostavaa ja aidosti asiakkaitanne palvelevaa sisältöä monikanavaisesti.
Herätämme brändisi eloon ja kiteytämme ydinviestisi visuaaliseen muotoon.
Lue lisää graafisesta suunnittelusta.
Hyvä yritys- tai myyntiesitys on asiakaslähtöinen, selkeä ja tunnejäljen jättävä. Autamme kiteyttämään vaikuttavat esitykset eri tilanteita varten.
Video- ja valokuvatuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.
Lue lisää valokuvaus- ja videotuotannoista
Tuotamme asiantuntevia, vaikuttavia ja tunteita herättäviä sisältöjä blogiisi sekä sosiaalisen mediaan.
Lue lisää some- ja blogisisällöistä
Vaikuttavien sisältöjen sekä tehokkaan kampanjoinnin avulla autamme generoimaan verkkosivuiltasi liidejä myynnillesi.
Autamme sinua järjestämään asiantuntevan ja osallistujia houkuttelevan webinaarin joko konsultoiden tai avaimet käteen -palveluna.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Vaikuttavan sisältömarkkinoinnin salaisuus on se, missä vaiheessa ostopolkua unelma-asiakkaasi on. Ihannetilanteessa jokainen sisältöihisi törmäävä henkilö olisi tietysti valmis ostamaan tuotteesi tai palvelusi saman tien, mutta harvoin on näin. Ostopolun varrella asiakkaillasi on eri tarpeita, ja siksi on tärkeää luoda puhuttelevaa sisältöä polun jokaiseen vaiheeseen. Sisällön avulla asiakasta ohjataan kohti ostopäätöstä.
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia yrityksesi tarpeisiin? Miten sisältö- ja digimarkkinointi toimii B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan kompassiksi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.
Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä somevideoita – ketterästi kuukausisopimuksella. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältö- ja digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan sisältömarkkinointi on tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä...
Oletko varma, että käytät oikeita mittoja julkaisuissasi? Tässä artikkelissa sukellamme siihen, mitä sinun on hyvä...