Sisältömarkkinointi

 

Teksti-, kuva- ja videosisältöjä, jotka puhuttelevat unelma-asiakkaitanne.

Tarjouspyyntö
 

Laadukkaat sisällöt ovat markkinoinnin ydin

Laadukas, kiinnostava ja aidosti asiakkaallesi lisäarvoa tuottava sisältö on markkinoinnin ydin ja tuloksellisen sisältömarkkinoinnin edellytys. Sisältöjen tavoitteena voi olla esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen verkkosivuillesi tai liidien generointi. Sisältömarkkinoinnin tulisi kuitenkin aina kytkeytyä tiukasti yrityksesi liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja näin ollen esimerkiksi myynnin kasvattamiseen tai tunnettuuden lisäämiseen.

Sisältömarkkinoinnin suosio ei varsinaisesti ole mikään ihme, sillä se on erittäin kustannustehokas markkinointimuoto ja auttaa rakentamaan tehokkaasti haluttuja mielikuvia asiakkaidenne mielissä. Me autamme suunnittelemaan ja tuottamaan laadukasta, kiinnostavaa ja aidosti asiakkaitanne palvelevaa sisältöä monikanavaisesti.

Sisältömarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua. Kuukausipalvelu voi koostua useista sisältö- ja digimarkkinoinnin toimenpiteistä ja se räätälöidään aina vastaamaan yrityksenne tarpeita ja tavoitteita.

Lue lisää kuukausipalvelusta



 

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen

Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän yrityksen tarpeisiin? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä. 

Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.

Lataa opas

Sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamisen opas
 

Ostopolkuajattelu

Vaikuttavan sisältömarkkinoinnin avainasemassa on se, missä vaiheessa ostopolkua unelma-asiakkaasi on. Ihannetilanteessa jokainen sisältöihisi törmäävä henkilö olisi tietysti valmis ostamaan tuotteesi tai palvelusi saman tien, mutta usein tavoiteltavalla asiakkaalla ei ole vielä tietoa palvelusi olemassaolosta, saati siitä, että hänellä olisi sille tarvetta. Koska asiakkaillasi on erilaisia tarpeita ostopolun vaiheesta riippuen, on tärkeää luoda sopivia sisältöjä jokaiseen polun vaiheeseen – ja oikeaan kanavaan. Sisällön keinoin asiakasta ohjataan eteenpäin ostopolulla ostopäätöksen tekoon saakka.

Ostopolkuajattelu
 

Sisältömarkkinointi johdattelee ostopolun
vaiheesta toiseen



 

Tehokkuutta sisältömarkkinoinnin kuukausipalvelulla

Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä somevideoita – ketterästi kuukausisopimuksella. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältö- ja digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan.

Lue lisää kuukausipalvelusta

Sisältömarkkinoinnin kuukausipalvelu
 

Tutustu sisältömarkkinoinnin palveluihin

Sisällöntuotanto voi olla osana isompaa projektia, kuten brändiuudistusta tai kuukausittain tehtävää suunnitelmallista ja tuloksia tuottavaa toimintaa.



 

Graafinen suunnittelu ja kuvitus

Herätämme brändisi eloon ja kiteytämme ydinviestisi visuaaliseen muotoon.

Lue lisää graafisesta suunnittelusta

 

Valokuvaus

Hyvä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Meiltä saat yrityksesi ilmeeseen sopivat ja laadukkaat henkilö-, fiilis-, tuote- ja brändikuvat.

Lue lisää valokuvauksesta

 

Videot

Videotuotantojemme avulla kerromme yrityksesi tarinan, herätämme katsojan mielenkiinnon ja jätämme muistijäljen.

Lue lisää videotuotannoista

 

Some- ja blogisisällöt

Tuotamme asiantuntevia, vaikuttavia ja tunteita herättäviä sisältöjä blogiisi sekä sosiaalisen mediaan.

Lue lisää some- ja blogisisällöistä

 

Liidimateriaalit

Vaikuttavien sisältöjen sekä tehokkaan kampanjoinnin avulla autamme generoimaan verkkosivuiltasi liidejä myynnillesi.

Lue lisää liidimateriaaleista

 

Webinaarit

Autamme sinua järjestämään asiantuntevan ja osallistujia houkuttelevan webinaarin joko konsultoiden tai avaimet käteen -palveluna.

Lue lisää webinaareista

aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Markkinoinnin ja myynnin tärkeimmät automaatiot – Miksi ja miten automatisoida?

Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...

HubSpot CMS Hub vs. WordPress – mihin kiinnittää huomiota julkaisualustaa vertaillessa?

Kirjoitin aiemmin blogiin siitä, miksi verkkosivut kannattaa rakentaa HubSpotin CMS Hubilla. Verkkosivusto on...

HubSpot verkkosivut – Miksi yhä useamman valinta on HubSpot CMS?

Verkkosivut ovat yrityksesi käyntikortti maailmalle – tämähän me kaikki tiedetään. Toimivan verkkosivuston täytyy olla...