Siirry suoraan sisältöön

Brändiuudistus

Rakennamme brändejä joihin sekä henkilöstö että asiakkaat sitoutuvat

 

Tarjouspyyntö

 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-8
Katso tallenne: Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen
 

Vastaamme brändin rakentamisen ydinkysymykseen

Brändin rakentamisen ydinkysymys on "miksi asiakas valitsisi teidät?" Tähän kysymykseen vastaamme brändityön aikana tunnistamalla ideaaliasiakkaanne ostopolun, tarpeet ja toiveet, kartoittamalla kilpailijanne sekä kiteyttämällä sen, mitä te olette ja miksi asiakas kiinnostuisi juuri teistä. 

 

Kiteytämme viestinnän strategisen ytimen

Viestinnän strateginen ydin pitää sisällään yrityksen arvojen, tarinan, mission, ydinviestin sekä vision kiteytyksen. Mistä ette tingi? Mikä on olemassaolonne merkitys teille ja maailmalle? Mikä on suuri unelmanne? Mikä on tehtävänne? Mitä teette ja kenelle? Miten kiteytätte sen, missä olette parhaita? 

 

 

 

Herätämme brändin henkiin vuorovaikutuksella

Pidämme huolta siitä, että vuorovaikutus ja viestintä lähtee aina sisältä ulospäin. Osallistamme ja valmennamme henkilökuntaanne brändinrakentamisprosessiin, jolla varmistamme sitoutumisen brändin jalkauttamiseen. Herätämme brändin henkiin vuorovaikutuksella ja autamme teitä jalkauttamaan valmiin brändityön, sitouttamaan henkilöstön ja varmistamaan, että tehty työ näkyy myös asiakaskokemuksessa. 

 

Teemme brändin näkyväksi

Vahva brändi näkyy ja tuntuu. Teemme brändin näkyväksi määrittelemällä visuaalisen konseptin, graafiset elementit, typografian sekä väri- ja kuvamaailman. Autamme teitä juurruttamaan ilmeen tarvitsemiinne materiaaleihin. 

Aloitetaan

Tausta-aineistoon tutustuminen

Lähdemme liikkeelle tutustumalla teihin ja yrityksenne strategiaan, tausta-aineistoihin sekä -tutkimuksiin perusteellisesti.

Työpajat

Työpajoissa keskitymme muun muassa yrityksenne olemassaolon merkitykseen, arvoihin, tarinaan, visioon, kohderyhmiin ja kilpailuetuun. 

Työpajat

Brändistrategia

Brändin strateginen ydin on nyt kiteytetty!

Brand book

Yrityksenne brand book on valmis! 

Brändin sisäinen lanseeraus

Olemme valmiit lanseeraamaan yrityksenne brändin sisäisesti! 

Brändin sisäinen lanseeraus

Brändin ulkoinen lanseeraus

On aika lanseerata yrityksenne brändi ulkoisesti. 

Hienoa!

Brändinne on nyt lanseerattu!

Tyypillisimmin vaiheet 1-5 kestävät 6-16 viikkoa, mutta brändin rakentamisessa prosessin nopeus ei aina ole tärkeintä. Valmiin ratkaisun on kestettävä aikaa, joten tehtävät valinnat vaativat taustalleen laadukkaan ajatusprosessin. 

Asiakkaitamme

Pete Okkonen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 50 346 7002
pete.okkonen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Kiva, että aihe herätti mielenkiintosi. Jätä yhteystietosi tähän, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Kestävää kasvua arjessa: millaisista asioista hyvä työntekijä- ja asiakaskokemus rakentuu?

Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä...

Puhdasta ei tarvitse pestä – ajatuksia vastuullisuusviestinnästä

Vastuullisuus. Vastuullisuus. Vastuullisuus. Sanana sitä vilisee joka puolella – eikä loppua ole näkyvissä. Vaikka...

B2B-markkinoija! Milloin viimeksi mietit asiakkaasi tunteita?

Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään...