Näkyviä tuloksia digimarkkinoinnin keinoin
Kamppailu asiakkaiden huomiosta on raakaa peliä. Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Hakujen kärkisijoille ja asiakkaan sydämeen päästäkseen, on digimarkkinoinnin kaikkien keinojen kuitenkin oltava käytössä.
Verkkosisältöjen hakukoneoptimointi sekä hakukonemarkkinointi ovat molemmat pitkäjänteistä työtä, jonka tulokset eivät näy heti. Näiden lisäksi tarvitaan myös monikanavaista kampanjointia niissä kanavissa, missä kohderyhmänne parhaiten tavoittaa, ja vieläpä oikea-aikaisesti. Yhdistämällä systemaattisen ja jatkuvan tekemisen sekä kausittaisen kampanjoinnin, on mahdollista saavuttaa hyvät tulokset sekä orgaanisesti että maksullisen mainonnan puolella.
Digimarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää markkinoinnin kuukausipalvelua. Kuukausipalvelu voi koostua useista sisältö- ja digimarkkinoinnin toimenpiteistä ja se räätälöidään aina vastaamaan yrityksesi tarpeita ja tavoitteita.
Lue lisää markkinoinnin kuukausipalvelusta
Tutustu digimarkkinoinnin palveluihin
Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa.
Digimarkkinoinnin suunnitelma
Tuloksellisen sisältö- ja digimarkkinoinnin ytimessä on hyvä suunnitelma.
Markkinoinnin automaatio
Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa.
Google Ads -hakusanamarkkinointi
Autamme sinua kehittämään ja saamaan tehoja irti Google Ads -mainonnasta saadaksesi parhaan mahdollisen tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle.
Hakukoneoptimointi (SEO)
Autamme verkkosivujesi hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaasi etsivät ratkaisua ongelmaansa.
Sähköpostimarkkinointi
Autamme sinua rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmäsi eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni asiakkaasi spämmifilttereihin.
Somemarkkinointi
Autamme sinua rakentamaan vaikuttavia somekampanjoita hyödyntäen laajaa kokemustamme eri mainosalustoista, kuten Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter.
Tehokkuutta tekemiseen digimarkkinoinnin kuukausipalvelulla
Yksittäisen kampanjan sijaan digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, digimarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tavoittaa uusia kohderyhmiä ja markkinoita sekä tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystänne kohtaan.
Brändin kirkastuksesta digimarkkinoinnin kumppanuuteen
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Modernin markkinoinnin kumppanuus
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Hakusanamarkkinoinnin ROI 300 %
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.