B2B-markkinoija! Milloin viimeksi mietit asiakkaasi tunteita?
Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Visuaalinen ilme on se, minkä asiakas ensimmäisenä tuotteesta, palvelust tai yrityksestä näkee. Sillä on tärkeä rooli siinä, minkälaisia mielikuvia ja tunteita onnistut asiakkaassasi herättämään. Brändin mukainen visuaalinen ilme yhtenäistää tekemistä, erilaistaa kilpailijoista ja auttaa jäämään mieleen.
Taitavien suunnittelijoidemme käsissä rakentuu kokonaan uusia visuaalisia konsepteja ja voimme myös päivittää nykyisen yritysilmeenne kuvaamaan toimintaanne ja kiteyttämään ydinviestinne visuaaliseen muotoon.
Tutustu tekemiimme töihin ja ota yhteyttä, niin autamme herättämään brändisi eloon!
Oletko pohtinut, miten saisit luotua yrityksellesi uskottavamman visuaalisen ilmeen? Tässä maksuttomassa oppaassa jaamme parhaat vinkkimme visuaaliseen viestintään!
Tuotteen, palvelun tai julkaisusarjan visuaalisen konseptin suunnittelu perustuu liiketoiminnan ja brändimielikuvan kehittämisen tavoitteisiin. Konsepti tarkoittaa kokonaisuutta, jossa kaikki kokonaisuuteen liittyvät valinnat, esimerkiksi värit, logo, graafiset elementit, tekstin typografia ja muut kokonaisuuteen liittyvät elementit on mietitty huolella ja jonka luomalle pohjalle voidaan jatkossakin tehdä erilaisia toteutuksia, uusia tuotteita tai palveluita.
Kirkastamme ja kiteytämme yrityksen visuaaliseen ilmeeseen linkittyvät valinnat, kute värit, logot, graafiset elementit ja tekstin typografian. Nämä valinnat varmistavat, että teillä on työkalut erottua kanavassa kuin kanavassa.
Valokuvien tehtävä on herättää mielikuvia. Minkälaisen mielikuvan haluatte kuvillanne välittää? Meiltä saatte laadukkaat valokuvat ja kuvasuunnitelmat, jotka välittävät tarinan ja mielikuvan, jonka haluatte tehdä näkyväksi.
Tutustu Arkkitehtipalvelun referenssiinErilaiset visuaaliset infograafit ovat erinomainen tapa tehdä näkyväksi palvelukokonaisuuksien olemusta tai tuotteen etuja. Infograafit toimivat loistavasti niin verkkosivuilla, presentaatioissa, myynnin työkaluna kuin sosiaalisessa mediassakin. Kiinnostavalla tavalla toteutettu infografiikka kestää käyttöä kauan ja maksaa itsensä takaisin.
Osana brändiuudistusta tai erillisenä toimeksiantona toteutamme usein asiakkaillemme yritysilmeeseen läheisesti liittyvät lomakkeistot, käyntikortit ja presentaatiot. Brändi rakennetaan yksityiskohdista ja pienistä palasista. Ovathan arkisetkin työkalunne ja materiaalinne linjakkaat ja toimivat, ja ilmentävät brändinne ydinviestiä?
Painettukin materiaali pitää yhä pintansa digitaalisten sisältöjen rinnalla. Esite on konkreettinen, yrityksenne tarinan kansiin kokoava työkalu myynnille. Painettu kutsu on sähköpostikirjettä juhlavampi. Fyysiset materiaalit saattavat olla myös tärkeitä työkaluja asiakkaillenne; oppaat kertovat monimutkaisistakin yksityiskohdista rauhallisesti. Asiakastapaamisessa on mukava sulkea läppärit ja kännykät, ja keskittyä hetkeksi oikean asian äärelle!
Kuvituksen avulla on mahdollista havainnollistaa asioita visuaalisesti yhdenmukaisella ja aikaa kestävällä tavalla. Kuvitus kasvattaa sisällön kiinnostavuutta ja jättää parhaimmillaan vahvan muistijäljen. Yhdenmukainen kuvitus lisää yrityksen brändin tunnistettavuutta eri kohtaamispisteissä ja viestintäkanavissa. Keskustellaan yhdessä siitä, minkälaiset kuvitukset sopisivat juuri teidän tarpeisiinne.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään...
Viime blogissa punnitsin, kannattaako messuille osallistua, jos saman rahan voi käyttää esimerkiksi digimarkkinointiin....
Usein luullaan, että parhaat ideat syntyvät itsestään. Kun vähän mietiskelee ja odottelee, pulpahtavat ideat päähän....