Myynnin ja markkinoinnin Masterclass
Varmista tuloksellisuus & päivitä osaamisesi B2B-myynnin ja markkinoinnin kentällä.

Tiimeille, yrityksille & yksilöille
Koulutus, joka maksaa itsensä takaisin
Joustava verkkototeutus
Mikä on Masterclass-valmennus?
Myynti ja markkinointi ovat liiketoiminnan mahdollistajia toimialasta riippumatta. Myynnin ja markkinoinnin Masterclass on myös Suomen ensimmäinen kokonaisvaltainen B2B-myynnin ja -markkinoinnin sertifiointiohjelma, jolla varmistat tuloksellisen yhteistyön.
Masterclass on suunniteltu markkinoinnin ja myynnin johtajille, asiantuntijoille, tiimeille ja tekijöille, sekä liiketoiminnan kehittäjille.
Kouluta tiimiä
Haluatteko kasvattaa henkilöstön osaamista ja parantaa tiimin ymmärrystä B2B-myynnistä ja markkinoinnista, uusimmista työkaluista sekä tuloksellisuudesta? Osaamisen kehittäminen sitotuttaa ja varmistaa, että ulosmittaatte organisaationa parhaat tulokset ajankohtaista tietotaitoa hyödyntäen. Valmennuksen avulla pääsette kasvattamaan ja todentamaan osaamisen yksilö-, tiimi- tai yrityslisenssin avulla.
Osallistu itse
Ota haltuun B2B-markkinoinnin ja -myynnin parhaat työkalut, uusimmat keinot ja tuorein osaaminen. Valmennuksessa osallistut neljään valmennuspäivään, saat monipuolisen koulutusalustan käyttöösi 6kk ajaksi ja todennat osaamisesi näyttöpäivässä. Tukeeko työnantajasi kouluttautumistasi, vai haluatko panostaa itse urakehitykseesi? Voit suorittaa valmennuksen ja sertifioinnin töiden ohella, silloin kun sinulle parhaiten sopii.
⭐⭐⭐⭐⭐
"Sain valmennuksesta struktuuria ja useita hyviä työkaluja omaan työhöni. Oli virkistävää huomata, miten konkreettisesti ja innostavasti markkinoinnista voi puhua."
⭐⭐⭐⭐⭐
"Masterclass on ehdottomasti tukenut kasvun tekemistä. En tajunnutkaan aluksi miten laaja opintokokonaisuus on. Aivan mahtavaa materiaalia ja ihanan käytännönläheistä opetusta – mukava saada oikeasti konkretiaa pintaa syvemmältä!”
Mitattavia tuloksia
Ei mitään turhaa huttua, vaan mitattavia tuloksia, sujuvampaa yhteispeliä, roppakaupalla osaamista. Teemme osaamisesi sekä markkinoinnin ja myynnin tulokset näkyväksi ja autamme sanoittamaan osaamistasi.
Uusinta tietoa
Pysy alan aallonharjalla. Tekoäly, vastuullisuus, digitaalisuus – Masterclassista löydät ne kaikki, ja paljon enemmän, alansa kokeneimpien ammattilaisten johdattamana.
Oivalluksia & työkaluja
Case-esimerkkejä, ammattilaisten työkalut käyttöösi ja uutta virtaa koko tiimille. Koe opiskelun imu valmentajien johdolla. Teemme opiskelusta helppoa ja autamme viemään opitun käytäntöön.
Todennettu osaaminen
Varmista oma osaamisesi ja ota seuraava askel urapolullasi. Suomen ainoa kokonaisvaltaisen B2B-markkinoinnin ja -myynnin sertifikaatti, jolla todennat osaamisesi B2B-markkinoinnin ja -myynnin johtamisessa.
0
NPS-arvo
0
tyytyväistä opiskelijaa
0
ajankohtaista teemaa
0
valmennuspäivää
Osta valmennus ja lujita osaamistasi huippuvalmentajien johdolla
Masterclass-sertifiointivalmennukseen sisältyy 4 käytännönläheistä ja inspiroivaa virtuaalista valmennuspäivää, 6kk pääsy Masterclass-verkkokurssille ja valmennuksen päätteeksi järjestettävä näyttökoe, jossa pääset sertifioimaan osaamisesi. Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -sertifikaatilla osoitat ammattitaitosi B2B-myynnin ja markkinoinnin johtamisessa.
Yksi osallistuja
Yrityksille ja yksityishenkilöille
2 450€
sis. alv
Tiimilisenssi
Max 3 hengen tiimi
4 900€
+ alv 25,5%
Sertifiointiin tähtäävä valmennus tiimillesi! Soveltuu kolmen hengen myynti- ja markkinointitiimeille. Hintaan lisätään arvonlisävero.
Lisää ostoskoriin
Yrityskohtainen
Räätälöity sertifiointivalmennus alk.
9 700€
+ alv 25,5%
VALMENNUSPÄIVÄ 1. Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli 1 |
Valmennuksessa syvennymme ihanneasiakkaan määrittelyyn, pohditaan ostokäyttäytymistä sekä myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä asiakkaan ostopolulla.
- Ti 29.04.2025
- Ti 12.08.2025
VALMENNUSPÄIVÄ 2. Kilpailuetu ja brändi | Tässä valmennuksessa ydinteema on aito kilpailuetu ja miten se yhdessä vahvan brändin kanssa luo perustan onnistuneelle myynnille ja markkinoinnille. Tarkastelemme myös vastuullista myyntiä ja markkinointia.
- Ke 14.05.2025
- Ti 02.09.2025
VALMENNUSPÄIVÄ 3. Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli 2 | Valmennuspäivä keskittyy myynnin ja markkinoinnin yhteiseen tavoiteasetantaan sekä tuloksekkaisiin toimenpiteisiin asiakkaan ostopolulla.
- Ke 19.03.2025
- Ke 04.06.2025
- Ti 23.09.2025
VALMENNUSPÄIVÄ 4. Digitaalisuus ja tekoäly työkaluina | Valmennuksen ytimessä on digitaalisuus ja tekoäly, miten niistä valjastetaan parhaat kumppanit myyntiin ja markkinointiin. Käsittelemme myös miten valita sopivin teknologia.
- Ti 08.04.2025
- Ke 11.06.2025
- To 09.10.2025
Masterclass - kysymyksiä ja vastauksia
-
Kenelle Masterclass-valmennus sopii?
Myynnin ja markkinoinnin Masterclass-valmennus on suunniteltu sinulle, joka haluat ottaa ammattivalmentajien johdolla haltuun B2B-myynnin ja -markkinoinnin parhaat työkalut, tuloksekkaimmat keinot ja uusimman osaamisen. Sertifiointivalmennus on keino osoittaa osaamisesi myynnin ja markkinoinnin alalla tai kehittää uramahdollisuuksiasi.
Koulutus sopii sinulle, jos
-
haluat edetä urallasi markkinoinnin ja myynnin johtajana tai asiantuntijana, ja todentaa osaamisesi erityisesti B2B-markkinoinnin ja -myynnin kentällä
-
haluat oppia alan parhailta ja uudistaa osaamistasi alan ajankohtaisimmista aiheista
-
haluat kehittää yrityksesi myyntiä tai kasvattaa liiketoimintaa
-
haluat kehittää markkinoinnin ja myynnin yhteispeliä omassa organisaatiossasi.
Kaikilta sertifiointia hakevilta edellytetään vähintään kahden vuoden työkokemusta markkinoinnin tai myynnin koordinaatiotehtävistä B2B-liiketoiminnassa. Työkokemus validoidaan julkisella CV:llä tai työtodistuksella. Sertifiointi on vapaaehtoista. -
-
Paljonko opiskeluun tulee varata aikaa?
Koulutus on suunniteltu toteutettavaksi työn ohella noin 3-4 kuukaudessa. Pääosa opiskelusta on sovitettavissa täysin osallistujan haluamaan ajankohtaan.
Kokonaisuus sisältää n. 50 h opiskelua, jonka lisäksi tulee varata 10h sertifiointinäytön valmisteluun ja näyttökokeeseen.-
4 x 4h valmennuspäivää, yhteensä 16h. Valmennuspäivät sisältävät koulutuspuheenvuoroja, keskusteluja alan ammattilaisten kesken sekä soveltavia tehtäviä.
-
14h itsenäisiä työssä toteutettavia tehtäviä, joiden kautta kehität myyntiä ja markkinointia omassa organisaatiossasi.
-
20h itsenäistä oppimista verkkokurssialustalla sisältäen innostavia videoita, ajattelua avaavia tekstejä sekä työtehtäviä ja soveltavia (jopa hauskoina) pidettyjä harjoituksia.
-
10h näyttötyö (sisältää virallisen sertifiointipäivän, 5h)
Huomaathan, että koulutuksen kesto on arvioitu perustuen sertifiointiin vaadittavaan opintojen minimimäärään, eli Perusteet 1 ja 2- osioiden sekä kolmen syventävän moduulin opiskelun suoritusaikaan. Halutessasi voit opiskella vaikka kaikki kuusi moduulia!
Koulutuksen laajuus
Valmennus sekä siihen sisältyvä verkkokurssi seuraavat vaatimuksiltaan alemman korkeakoulututkinnon erikoistumisopintoja. Koulutuksen minimilaajuus sertifiointia varten on Perusteet 1 ja 2 sekä kolme syventävää, vapaasti valittavaa moduulia. -
-
Valmennuspäivien sisältö
Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -sertifiointivalmennuksessa tapaat valmentajamme neljässä virtuaalisessa valmennuspäivässä. Tutustu valmennuspäivien teemoihin:
📍Ihanneasiakas & ostopolut
Miten asiakkaita saadaan ja miten niitä pidetään? Millainen on ihanneasiakkaasi ja miten hän haluaa ostaa? Ensimmäisessä valmennuspäivässä vahvistamme asiakasymmärrystä ja syvennymme ihanneasiakkaidesi ostopolkuihin.
📍Kilpailuetu, brändi & vastuullisuus
Toisessa valmennuspäivässä panostamme aidon kilpailuedun löytämiseen, joka auttaa erottumaan kilpailijoista. Lisäksi tarkastelemme vastuullista myyntiä ja markkinointia, ja niiden merkitystä vahvan B2B-brändin rakentamisessa.
📍Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Kolmannessa valmennuspäivässä opit, miten myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö rakentaa odotukset ylittävää asiakaskokemusta. Pureudumme myynti- ja markkinointitiimin yhteisiin tavoitteisiin sekä toimenpiteisiin asiakkaan ostopolulla.
📍Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
B2B-ostaminen on siirtynyt yhä vahvemmin digiin ja asiakasdataa on saatavilla valtavasti. Haasteena ei olekaan datan saatavuus, vaan sen hyödyntäminen. Miten varmistat, että markkinointi- ja myyntitiimit toimivat yhteisen, ajantasaisen datan pohjalta? Entä miten tekoäly voi mullistaa työtehtävät ja roolit? -
Masterclass-verkkokurssi & miten se liittyy sertifiointivalmennukseen?
Kun satsaat Masterclass- sertifiointivalmennukseen, saat valmennuspäivien lisäksi saat pääsyn Masterclass-verkkokurssille kuuden kuukauden ajaksi. Verkkokurssiin sisältyy kattavat perusopinnot sekä 6 vapaasti valittavaa syventävää moduulia. Tutustu verkkokurssin sisältöihin paremmin alla.
🧱 Perusteet 1: onnistumisen kulmakivet myynnissä ja markkinoinnissaMiten nykypäivänä tehdään asiakaslähtöistä, vaikuttavaa ja tuloksellista myyntiä ja markkinointia?
Kaikki lähtee syvällisestä asiakasymmärryksestä. Perusteiden ensimmäisessä osiossa otat haltuun työkaluja, joiden avulla opit ymmärtämään ja palvelemaan ihanneasiakastasi paremmin ostopolun eri vaiheissa.
Kun tunnet asiakkaasi, tulee myynnistä ja markkinoinnista helpompaa ja ennen kaikkea tehokkaampaa. Asiakasymmärrys rakentaa vakaan pohjan personoidulle markkinoinnille ja myynnille, joka näkyy myös viivan alla.
Asiakasymmärryksen lisäksi valmentajamme johdattelevat sinut kilpailuedun, vahvan ja vastuullisen B2B-brändin ja vaikuttavien ydinviestien äärelle.
🧱 Perusteet 2: digitaalinen markkinointi ja myynti
Mitä vaaditaan markkinoinnin ja myynnin yhteistyöltä, jotta saadaan parhaita tuloksia? Miten synnytetään kestävää kasvua digitaalisen markkinoinnin ja myynnin avulla? Entä miten digitaalisuus voi sujuvoittaa markkinoinnin ja myynnin yhteispeliä?
Millaista on myynnin ja markkinoinnin yhteispeli, joka todella tuottaa tuloksia? Miten kasvattaa liiketoimintaa digitaalisuuden avulla?
Kestävä kasvu syntyy tiimityöllä. Siksi perusteiden toisessa osassa pureudutaan onnistumisten ytimeen: tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin mallin rakentamiseen.
Opit uusia keinoja markkinoinnin ja myynnin yhteistyön lujittamiseen aina teknologiasta arjen toimintamalleihin.
-
Masterclass-verkkokurssi & syventävät moduulit
Masterclass-verkkokurssiin kuuluu kattavien perusteiden lisäksi kuusi mielenkiintoista ja ajankohtaista syventävää opintomoduulia. Mitä osa-aluetta juuri sinä haluaisit eniten kehittää? Lue tarkemmat kuvaukset alta:
1️⃣ Verkkopalvelut B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
Pitkät ostoprosessit, monimutkaiset tuotteet ja henkilökohtaisen myynnin merkitys. Miten asiakasta palvellaan digitaalisesti B2B-bisneksessä? Laadukas verkkosivu tai -kauppa ohjaa asiakasta ostamaan ja liiketoimintaa kasvamaan.
2️⃣ Sisällöt ostopolun eri vaiheissa
Millaista sisältöä asiakkaasi tarvitsee ostopolun eri vaiheissa ja missä kanavissa? Miten erotut nykypäivän sisältötulvassa? Rakenna sisältöstrategia, joka tuo tuloksia ja sitouttaa asiakkaitasi pitkällä tähtäimellä.
3️⃣ Analytiikka ja tiedolla johtaminen
Suurin osa yrityksissä kerätystä tiedosta jää hyödyntämättä. Miten saat tärkeimmän irti markkinoinnin ja myynnin datasta? Sukella seurannan, analytiikan ja raportoinnin saloihin.
4️⃣ Strategia myynnin ja markkinoinnin tiimityöhön
Miten MyMa-strategiaa toteutetaan ja johdetaan arjessa? Opi tunnistamaan erilaiset myynti- ja markkinointistrategiat ja hahmottamaan mistä strategioista kannattaa lähteä rakentamaan tehokkain mix.
5️⃣ CRM ja automaatiot
Asiakaskokemus rakentuu kaikissa kohtaamispisteissä. CRM on asiakaskokemuksen ja myynnin johtamisen työkalu – varmista saumaton (ja tehokas!) viestintä ja palvelukokemus kohtaamispisteestä riippumatta.
6️⃣ Tekoälystrategia myyntiin ja markkinointiin
Miten tekoäly valjastetaan markkinoinnin ja myynnin työkaluksi? Laadi roadmap, joka ohjaa tiimejä ja tekijöitä tekoälyn tehokkaaseen ja vastuulliseen käyttöön. -
Miksi Masterclass-sertifiointivalmennus?
Läpäisty sertifiointi osoittaa, että ammattitaitosi elää ajassa. Tiedät, miten markkinointia ja myyntiä suunnitellaan, toteutetaan ja johdetaan tuloksellisesti B2B-organisaatiossa.
Aava & Bang on vuonna 2003 perustettu kestävään kasvuun erikoistunut markkinointi- ja viestintätoimisto. Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -sertifiointi tarjoaa markkinoilla arvostetun ajatusjohtajan todennuksen osaamisellesi ja ainutlaatuisen mahdollisuuden päivittää osaamisesi ammattitaitoisten valmentajiemme johdolla joustavasti työn ohessa.
Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -sertifiointivalmennus perustuu alan kokeneimpien asiantuntijoiden kokemukseen yhdistettynä B2B-markkinoinnin ja -myynnin uusimpaan tietoon ja tutkimukseen. -
Sertifioinnin myöntää Aava & Bang
Aava & Bang on markkinointi- ja viestintätoimisto, joka yhdistää syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen yli 70 asiantuntijan voimin. Rakennamme sisältä vahvoja brändejä, erottuvaa B2B-markkinointia ja Suomen parasta työyhteisöviestintää. Yrityksiä ja brändejä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Lupaamme asiakkaillemme vetävää markkinointia ja pitäviä tuloksia. Emme toista, ilman toista. Me yhdistämme työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen, emmekä tee valintaa vaikuttavien tarinoiden ja mitattavien tulosten välillä. Emme valitse visuaalisuutta tai vaikuttavuutta, asiakkaita tai henkilöstöä, pitkän aikavälin tuloksia tai nopean aikavälin onnistumista. Tuomme yhteen nämä kaikki. Aava & Bang on yhdistävä tekijä, joka luo asiakkailleen kestävää kasvua sisältä ulos.
Meidät on palkittu useana vuotena peräkkäin Suomen ja Euroopan parhaimpien työpaikkojen joukossa (Great Place to Work®). Lisäksi olemme saaneet tunnustusta Agency Image -listauksessa (TOP 10) ja Finnish Communication Awardseissa.
3 toimistoa
75 ammattilaista ja alan tuorein tieto käytössäsi
85 NPS-suositteluaste
Yli 400 valmennettua yritystä vuosittain, jo vuosien ajan
4,7/5 asiantuntemus ilman turhaa pönötystä
100% muutosvoima. Kyse ei ole vain opiskelusta. Kyse on muutoksesta ja rohkeudesta kasvaa – siinä me lupaamme sinua auttaa.

Haluatko maistiaisen Masterclassista?
Laitetaanko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kuntoon 20 minuutissa? Masterclassissa pääset oppimaan asiantuntijoiltamme niin livenä kuin verkkokurssialustalta löytyvien videoiden kautta. Jos haluat maistiaisen Masterclassista, katso strategimme Hanna-Riikan valmennus klikkaamalla alla olevaa linkkiä.
Masterclassista sanottua:
“Koulutuksen myötä olemme yhtenäistäneet myynnin ja markkinoinnin prosessia. Meillä on työkaluja kuten HubSpot käytössä, jota ollaan yhdessä jumpattu. Mittaaminen ja tavoiteasentantakin tarkentuivat ja tehostuivat meillä entisestään.”
“Myynnin ja markkinoinnin kokonaisuus oli minulle kuin iso palapeli, jonka palasia en osannut ihan täysin yhdistellä. Kokonaiskuva on nyt auennut ihan eri tavalla. Esimerkiksi ostopolku oli pelkkää sanahelinää, mutta nyt hahmotan, miten se arjen tekeminen esimerkiksi sisällöntuotannossa muuttuu sivukävijöiksi, yhteydenotoiksi ja tapaamispyynnöiksi.”
“Valmentajat ovat ammattilaisia, ja hauskoja! Rento meininki ilman mitään pönötystä. Ilmapiiri on sellainen, että uskaltaa esittää kysymyksiä. Opetustyyli on positiivinen, kannustava ja eteenpäinvievä, mikä on tärkeää etenkin, kun tässä opiskellaan työn ohella."
"Koen, että koulutus on ollut minulle hyödyllinen. On tullut vahvasti tunne, että on osannut omassa työssään keskittyä oikeisiin asioihin. Samaan aikaan on herännyt hurjasti ajatuksia miten omaa ja HUBin toimintaa voisi kehittää ja mihin tulisi seuraavaksi kiinnittää huomiota. Olemme myynnin kanssa ottaneet tiiviimmin työstöön ensi vuoden suunnitelmat, jotta markkinointi kohdentuu paremmin myynnin tavoitteiden mukaisesti. Vaikka olemme keskustelleet ja tehneet yhteistyötä, niin ihan niissä perustan muodostavissa asioissa oli puutteita. Ne on nyt nostettu pöydälle ja myynti ei pääse niiltä karkuun. Hyvä siis, että koulutus lähtee perusteista ja perustekemisestä liikkeelle, koska siellä useimmilla varmastikin on korjattavaa."
– Kati Hollmén, HUB Logistics
Lue referenssi
Olen markkinointialalla melko tuore ja olen oppinut hurjasti Masterclass -koulutuksen myötä! Koulutuksen ansiosta olen päässyt kunnolla perehtymään markkinoinnin perusteisiin sekä oppimaan, miten nykypäivän markkinointia suunnitellaan ja toteutetaan asiakkaan näkökulmasta. Opin itse parhaiten käytännön harjoitteista, joten koulutuksen käyminen työni ohessa on ollut loistava vaihtoehto, koska voin soveltaa oppimaani tietoa käytäntöön omassa työpaikassani. Myös kouluttajat ovat olleet todella huippuja! Heidän kannustuksensa ansiosta olen paljon rohkeampi ja luovempi kuin aikaisemmin.
– Meeri Hovi, KVP Group
Opinnot ovat ehdottomasti tukeneet kasvun tekemistä. En tajunnutkaan aluksi miten laaja Masterclassin opintokokonaisuus on. Aivan mahtavaa materiaalia ja ihanan käytännönläheistä opetusta! Mukava saada oikeasti konkretiaa pintaa syvemmältä, sillä olen kyllä käynyt erilaisia digimarkkinoinnin kursseja, mutta se on tarjonnut vain pintaraapaisuun ja kaiken on oikeasti saanut opetella sitten käytännössä. Teidän matskuissa mennään oikeasti käytäntöön. Nyt kun saan opit vielä vietyä omasta pääkopasta meidän koko tiimille!
– Masterclass-verkkokurssin suorittanut asiakas
Tutustu Aava & Bangin huippuvalmentajiin
Meillä on vuosien kokemus markkinoinnin valmentamisesta, B2B-markkinoinnin ja -myynnin tekemisestä sekä uusien digitaalisten kanavien hyödyntämisestä. Masterclassissa tapaat mm. seuraavat kokeneimmista tekijöistämme:

Mikko Kalliola
Mikko on rakastettu puhuja, valmentaja ja tarinankertoja, joka tunnetaan räjähtävästä energiastaan, koukuttavista tarinoistaan ja huumorista.
Mikko on valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä huippuarvioin. Hänen valmennuksiaan on luonnehdittu mm. sanoin “Tarinoita, joiden yhteys omaan työhön aukeaa ydinlatauksen voimalla.” Vuonna 2024 Mikko oli Vuoden Puhuja -kisan finalisti.
Masterclassissa Mikko hurmaa energisillä videovalmennuksillaan, keskittyen markkinoinnin isoon kuvaan ja brändin rakentamiseen.

Hanna-Riikka Ilkka
Hanna-Riikka on raudanluja B2B-markkinoinnin ammattilainen ja inspiroiva valmentaja.
Valmennuksissaan hän saa kiitosta energisyydestä, analyyttisyydestä ja vahvasta myynnillisestä näkökulmasta. Omien sanojensa mukaan Hanna-Riikka rakastaa myyntiä jopa enemmän, kuin markkinointia. Hanna-Riikan ratkaisukeskeisissä valmennuksissa ei turhaan pönötetä.
Masterclassissa Hanna-Riikan fokus on erityisesti tuloksellisen myynti- ja markkinointistrategian luomisessa.

Jouni Sutinen
Jouni on digimarkkinoinnin visionääri, jolla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista. Hänen intohimoaiheitaan ovat erityisesti myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ja sitä tukevat teknologiat, tekoäly sekä B2B- ja B2C-digimarkkinointi.
Aava & Bangilla Jounia tituleerataan Mestari Sutiseksi, eikä turhaan – Jounilta löytyy ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan, kun kyse on digimarkkinoinnista.
Masterclassissa Jouni vakuuttaa digimarkkinoinnin syväosaamisellaan, joka on paketoitu helposti ymmärrettävään muotoon.

Riikka Ahmaniemi
Riikalla on vuosien kokemus tiimien valmentamisesta niin kotimaassa kuin kansainvälisillä kentillä. Riikka on tunnettu rauhallisesta, mutta oivalluttavasta valmennusotteestaan. Hänen supervoimansa valmentajana on avoimen vuorovaikutuksen rakentaminen ja osallistaminen.
Riikan ydinosaaminen on kasvun johtamisessa – oli kyse sitten tiimistä, tuloksesta tai asiakkuuksista.
Masterclassissa Riikka keskittyy kasvun rakentamiseen markkinoinnin ja myynnin sujuvan yhteispelin kautta.

Sampo Soininen
Sampo on Aava & Bangin digimarkkinointitiimin tiiminvetäjä ja raudanluja digimarkkinoinnin asiantuntija. Hänen erityiskykyjään ovat analyyttinen ote, ketterä ongelmanratkaisukyky ja vahva strateginen ajattelu.
Sampon intohimoihin digimarkkinoinnin saralla kuuluvat erityisesti data, mitattavuus ja tekoälyn hyödyntäminen. Sampo on myös pidetty valmentaja, joka saa kiitosta selkeästä, innostavasta ja käytännönläheisestä koulutustyylistään.
Masterclassissa tutustut Sampoon tekoälyn ja digimarkkinoinnin osioissa.

Eveliina Vähä-Ruka
Eveliina on työskennellyt viimeiset 10 vuotta markkinointi- ja IT-alan konsulttina ja nähnyt urallaan monen uuden teknologian tuomat hyödyt sekä haitat.
Eveliinan erikoisosaamista on tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa ja myynnissä. Hänellä on kokemusta kymmenistä tekoälyn avulla rakennetuista markkinointikampanjoista, tiimin ohjaamisesta tekoälyn käyttämisessä ja tekoälyvalmennuksista.
Masterclassissa Eveliina keskittyy tekoälyn hyötyjen valjastamiseen markkinoinnissa ja myynnissä. Eveliinan opeilla tekoälystä tulee tehokkain työkaverisi.
Lataa maksuton esite

Jäikö mietityttämään?
Eikö sertifiointiin tähtäävä valmennus tunnu omalta jutulta, mutta opintosisällöt ja aiheet kiinnostavat? Tutustu myös täysin itsenäisesti opiskeltavaan Masterclass-verkkokurssiin!
Tutustu verkkokurssiin tarkemmin tästä

Riikka Ahmaniemi
Liiketoimintajohtaja, valmennuspalvelut
Kysyttävää? Me vastaamme!
Voit jättää meille viestin tässä, niin palaamme asiaan pikimmiten.