Innostavia puheenvuoroja, asiantuntevia valmennuksia ja mieleenpainuvia kokemuksia
Mitä sinulle jää päällimmäiseksi mieleen tilaisuudesta, johon osallistut? Lähes poikkeuksetta mielikuvaasi vaikuttavat merkittävästi puhujat, jotka ovat tilaisuudessa äänessä. Ammattitaitoinen, innostava ja vaikuttava keynote speaker eli puhuja on järjestämäsi tilaisuuden tärkein lenkki. Puhujamme varmistavat, että järjestämäsi tilaisuus jää osallistujan mieleen onnistuneena, innostavana ja opettavaisena kokemuksena.
Keynote speakerimme ovat apunasi seuraavissa tilaisuuksissa:
- Innostava puhe henkilöstö- ja verkostotilaisuuteen
- Johdon ja esihenkilöiden valmennus
- Keynote koulutukseen tai tapahtumaan
- Avauspuheenvuoro ja keskustelun fasilitointi valmennuksessa
Näistä teemoista keynote speakerimme puhuvat
Tutustu teemoihin, joista ammattipuhujamme puhuvat. Oli kyse sitten henkilöstötilaisuudesta, johdon ja esihenkilöiden valmennuksesta, keynote-puheenvuorosta tai keskustelun fasilitoinnista, olemme kanssasi luomassa mieleenpainuvia kokemuksia. Tarvittaessa räätälöimme keynote speakerin puheenvuoron suoraan tarpeisiinne – ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.
Sisältä vahva työnantajabrändi
Vaikuttava viestintä
Asiakaslähtöinen brändi
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Tuloksellinen sisältö- ja digimarkkinointi
Ota yhteyttä
Tutustu keynote-puhujiimme
Olisiko joku meistä sopiva keynote speaker seuraavaan tilaisuuteenne? Tutustu ammattipuhujiimme tai kysy lisää. Yli 50 markkinoinnin-, viestinnän-, rekrytoinnin- ja valmennuksen asiantuntijan joukosta löytyy varmasti oikea puhuja juuri teidän tarpeeseenne!
Mikko Kalliola
Puhuu teemoista: Kestävä kasvu, ensiluokkainen asiakaskokemus sekä myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Vilja Laaksonen
Puhuu teemoista: Kestävä kasvu, sisältä vahva työnantajabrändi, vaikuttava viestintä ja johtaminen
Teemu Kankainen
Puhuu teemoista: kestävä kasvu, ensiluokkainen asiakaskokemus sekä myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Hanne-Mari Miskala
Puhuu teemoista: Sisältä vahva työnantajabrändi
Jouni Sutinen
Puhuu teemoista: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli sekä tuloksellinen sisältö- ja digimarkkinointi
Riikka Ahmaniemi
Puhuu teemoista: Ensiluokkainen asiakaskokemus, myynnin ja markkinoinnin yhteispeli sekä tuloksellinen sisältö- ja digimarkkinointi
Keynote speakereidemme teemat
Mistä asiantuntijamme puhuvat? Pääset nyt tutustumaan tarkemmin teemoihin ja aihealueisiin, joista puhumme. Voimme myös räätälöidä keynote speakerin puheenvuoron juuri tarpeisiinne sopivaksi. Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää.
Kestävän kasvun johtaminen
-
Kestävä kasvumarkkinointi – työntekijä- ja asiakaskokemuksen johtaminen.
-
Yhteen suuntaan pelaaminen – strategian ja arvojen juurruttaminen ja todeksi eläminen.
-
Kuka yritystä vie ja mihin suuntaan – kasvustrategian rakentaminen.

Sisältä vahva työnantajabrändi
-
Vetovoimaisen työnantajabrändin rakentaminen – miten se tehdään?
-
Yrityskulttuurin ja työntekijäkokemuksen johtaminen – näin syntyy sisältä vahva organisaatio.
-
Rekrytoinnissa ja perehdyttämisessä onnistuminen – roadmap maaliin!
-
Matka suomen parhaaksi työpaikaksi – meidän tarinamme.

Vaikuttava viestintä
-
Vuorovaikutustaidot uudelle tasolle – miten toimin arjessa vaikuttavammin?
-
Johtaminen on viestintää – miten kehittää johtamisviestintää?
-
Tiedon kulkemiseen onnistumisen ihme – miten kehittää sisäistä viestintää?
.jpg)
Asiakaslähtöinen brändi
-
Hyvä brändi on sisältä vahva – miten rakentaa aitoa brändiä?
-
Yrityksemme asiakkaan silmin – miten asiakaskokemusta kannattaa kehittää?
-
Loistavan asiakaspalvelun ydin, jossa jokaisella on roolinsa.

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
-
Näin tehdään tulosta! Markkinoinnin tuloksellisuuden johtaminen.
-
Toimiva myynnin ja markkinoinnin yhteispeli – kaikki arjen käytänteistä ja onnistuneesta johtamisesta.
-
Miten asiakkaita saadaan ja miten heidät pidetään?

Tuloksellinen sisältö- ja digimarkkinointi
-
Digistrategian rakentaminen – Suuntaviivat digiin.
-
Tuloksellinen digimarkkinointi – Mitä, missä, miten?
-
Sisältö edellä someen, miten sitoutat sisällöllä?


Uusimmat blogit
Kolmas kerta toden sanoo – mikä on EU-U.S. Data Privacy Framework ja voiko Google Analyticsia käyttää?
Miksi Google Analytics on ollut laiton EU:ssa?
Viime vuosina ollaan käyty aktiivista keskustelua henkilötietojen...
Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinointistrategia - mitä ja miksi?
Ilman suunnitelman tekemistä digimarkkinoinnin aloittaminen olisi jopa liian helppoa. Digimarkkinointistrategia on...
Digimarkkinointi tutuksi: Digimarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit
Kuten jo tämän blogisarjan ensimmäisessä osassa totesimme, digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki...