Hiilijalanjäljen jäljillä: Kuinka yrityksesi voi pienentää hiilijalanjälkeä ja viestiä siitä oikein?
Nyt kun olemme jo perehtyneet hiilijalanjälkeen kahden blogin verran, on aika siirtyä sanoista tekoihin. Kysyimme...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Modernin markkinoinnin ja myynnin vaikuttavuus syntyy viime kädessä ihmisistä, ihmisten sitoutumisen näkökulmasta kriittisessä roolissa on sisäinen viestintä ja yrityskulttuuri. Me Aava & Bangilla toteutamme johtamisen valmennuksia, jotta asiakkaamme voivat rakentaa yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat sitoutuvat.
Toteutamme yrityskohtaisia, tarpeisiinne räätälöityjä johtamisen valmennuksia seuraavista teemoista:
Johtamisen kehittämisen aloitamme tyypillisesti ketterällä nykytila- ja kehittämistarveanalyysillä. Analyysin pohjalta laadimme tarpeitanne vastaavan ratkaisuehdotuksen. Mitoitamme ratkaisumme keston ja laajuuden täysin tarpeenne mukaan.
Markkinointi | Yrityskulttuuri | Sisäinen viestintä |
---|---|---|
Lyhyellä aikavälillä markkinointiin investoiminen ja sen hyvä johtaminen kasvattavat liikevaihtoa. Muutaman vuoden aikavälillä panostukset markkinointiin parantavat merkittävästi myös tulosta. |
Yrityskulttuuriin satsaaminen näkyy myös liiketoiminnan tuloksissa. Suomen parhaat työpaikat tekevät kasvua vuositasolla keskimäärin 29 % ja niiden sairauspoissaolot ovat 2,4 %. |
Toimiva sisäinen viestintä on aktiivista, ennakoivaa ja avointa. Se ei ole pelkästään tiedottamista, vaan vuorovaikutusta ihmisten välillä eri kanavissa ja kasvotusten. Onnistuessaan se sitouttaa, motivoi ja tuo tuloksia. |
Myyntiä ja markkinointia digitaalisesti -hanke tarjosi valmennuskokonaisuuden, joka auttoi yrityksiä rakentamaan myynnin ja markkinoinnin mallin digitaalisen ympäristön erityispiirteet huomioiden. Kahdeksan kuukauden aikana yrityksille rakennettiin selkeää suunnitelma myynnin ja markkinoinnin yhteisestä mallista, apuna Aava & Bangin piinkovat asiantuntijat. Hanke on kehitettiin kasvunhaluisten B2B-yritysten tarpeista käsin ja toteutettiin yhteistyössä Pohjois-Savon ELY-keskuksen kanssa ESR-rahoituksella.
Nyt kun olemme jo perehtyneet hiilijalanjälkeen kahden blogin verran, on aika siirtyä sanoista tekoihin. Kysyimme...
Tässä artikkelissa pääsemme porautumaan hiilijalanjälkeen esimerkkiyrityksen, konsulttitoimisto Wunderdogin kautta....
Jotta oppisimme itsekin lisää yrityksen hiilijalanjäljestä ja sen laskemisesta, päätimme perehtyä aiheeseen blogisarjan...