Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila – tutkimustulokset tunnissa
Katso maksuton webinaaritallenne!
Johda parempaa työntekijä- ja asiakaskokemusta tutustumalla Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksen tuloksiin
Katsomalla maksuttoman webinaaritallenteen kuulet Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksen tuloksista tiiviissä tunnin paketissa. Kyseessä on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa ja maksuton tutkimusraportti julkaistiin tammikuussa 2023 täällä.
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksessa selvitettiin, millaista suomalaisten organisaatioiden työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen johtaminen on tänä päivänä, millaisista osa-alueista kestävä kasvumarkkinointi koostuu ja miten se on yhteydessä organisaatioiden kasvuun.
Asiantuntijana toimii tutkimuksesta vastannut Aava & Bangin toimitusjohtaja, tietokirjailija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen.
Tallenteen pääset katsomaan täyttämällä oheisen lomakkeen. Mukavia hetkiä tallenteen parissa!