Mikä ihmeen nurturointi? Liidien generoinnista liidien hoivaamiseen
Usein markkinoinnin tärkein tavoite on tuottaa myynnille lisää laadukkaita, valittua kohderyhmää edustavia liidejä. Tällöin markkinointi tahkoo...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
HubSpot on työkaluna monelle markkinoijalle jo varsin tuttu, eikä sen suosio tunnu horjuvan. Tutkimuksetkin sen osoittavat, HubSpot on valittu useaan otteeseen parhaaksi markkinoinnin automaatiojärjestelmäksi. HubSpot on toki paljon muutakin ja siksi työkaluun luottaa jo yli 64 800 asiakasta yli 100 maassa.
Suutarin lapsi sai viimein kengät viime keväänä, kun uudistimme palvelumallejamme, kilpailuetuamme ja viestintäämme. Vuoden kestäneen brändin uudistustyön aikana päätimme myös kääntää uuden vaihteen oman markkinointimme suhteen, jotta uusi arvolupauksemme - Kasvumarkkinointia vaikuttavuuslupauksella - toteutuisi myös omalta osaltamme. Varsin pian huomasimme, että omaan markkinointiimme ja myyntiimme panostaminen vaatii muutoksia myös markkinoinnin automaation järjestelmien osalta.
HubSpot valikoitui lopulta työkaluksemme useiden suositusten sekä vertailujen perusteella. Lisäksi työkalu oli monelle tuttu erityisesti maksuttoman CRM:n osalta ja löytyipä osalta laajempaakin kokemusta HubSpot-konsulttina toimimisesta. Olimme aiemmin hyödyntäneet useampia järjestelmiä, mutta HubSpot tarjosi kokonaisratkaisun, jonka ansiosta pystyimme myös harmonisoimaan järjestelmäviidakkoamme ja siirtämään kaikki myynti- ja markkinointiaktiviteetit yhteen järjestelmään. HubSpotin Flywheel-malli istuu myös täydellisesti omaan toimintaamme ja sopii hyvin kasvualustaksi niin meille, kuin asiakkaillemme.
Olemme nyt myös sertifioitu HubSpot Partner (Certified Agency Partner), joten voimme auttaa myös sinua markkinoinnin ja myynnin tehostamisessa sekä automaatiojärjestelmän käyttöönotossa. Toimiakseen, inbound-markkinointi ja markkinoinnin automaatio vaativat paljon laadukasta ja kohderyhmälle suunnattua lisäarvoa tuottavaa sisältöä. Tässä voimme auttaa ketterällä kuukausisopimuksella.
Emme kuitenkaan usko, että inbound-markkinointi tai markkinoinnin automaatiojärjestelmä on oikea ratkaisu jokaiselle, ja siksi keskitymmekin yksittäisen teknologian sijaan edelleen tarjoamaan kokonaisvaltaisia markkinoinnin ratkaisuja, jotka pohjautuvat ihmisiin. Vahvuutemme onkin ymmärtää johdon, henkilöstön ja asiakkaan näkökulma markkinointiin, ja yhdistää monipuoliset palvelut asiakkaalle kasvua tuottavaksi kokonaisuudeksi. Tätä kutsumme kasvumarkkinoinniksi.
Ota yhteyttä keskustellaksesi lisää markkinoinnin automaatiosta tai siitä, miten yrityksesi markkinointia ja myyntiä voisi kasvumarkkinoinnin keinoin tehostaa.
Usein markkinoinnin tärkein tavoite on tuottaa myynnille lisää laadukkaita, valittua kohderyhmää edustavia liidejä. Tällöin markkinointi tahkoo...
Monimuotoisuutta voi ilmentää työyhteisön toimintatavoissa, arvoissa ja kulttuurissa monella eri tavalla. Lapset mukaan töihin -päivä 24. marraskuuta...
Google löytää 0,21 sekunnissa sanalle resilienssi 97 700 hakutulosta. Kyseessä ei siis missään nimessä ole uudenkarhea aihe, josta ei olisi jo...