Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kuntoon 20 minuutissa

Katso strategimme Hanna-Riikan valmennus maksutta.

Modernilla myynnin ja markkinoinnin mallilla tuloksia.

Myynnin ja markkinoinnin kenttä on ollut viimeiset vuodet valtavassa murroksessa, ja erityisesti asiakkaiden ostoprosessin muutos on pakottanut yritykset muuttamaan myynnin ja markkinoinnin strategiaa. Viimeistään nyt on aika pohtia, miten myynnin ja markkinoinnin yhteispeli hiotaan ja skaalataan sujuvaksi, toimivaksi ja tulokselliseksi toiminnoksi.

20 minuutin videolla brändi- ja viestintäpalveluidemme strategi Hanna-Riikka Ilkka kertoo, mitkä viisi askelmaa mahdollistavat tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin yhteispelin. Millainen on myynnin rooli asiakkaan ostopolulla? Entä markkinoinnin vastuut ja tavoitteet? Puhutaanko markkinoinnin ja myynnin kesken samaa kieltä? Ja miten nämä kaksi toimintoa liitetään saumattomasti yhteen?

Videon lopussa Hanna-Riikka jakaa case-esimerkin siitä, millainen Aava & Bangin oma matka tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin yhteispelin rakentamiseksi on ollut. Millainen markkinoinnin ja myynnin mallimme oli ennen, millainen se on nykyään ja mitä muutos on mahdollistanut? Katso videolta.

Videon katsottuasi tiedät:

  • Miten rakentuu tuloksellinen myynnin ja markkinoinnin malli vuonna 2024?
  • Miten siirtyä tuotekeskeisestä markkinoinnista arvoperustaiseen markkinointiin?
  • Miten rakennetaan skaalautuva markkinoinnin ja myynnin malli?
  • Mitkä viisi askelta ovat kriittisiä, kun rakennetaan myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä? Mistä lähteä liikkeelle? 
  • Millaisia muutoksia vaaditaan myynnin ja markkinoinnin yhteispeliin, kun siirrytään outboundista inboundiin?

Lataa valmennus täyttämällä oheinen lomake, saat videon sähköpostiisi saman tien. Mukavia hetkiä videon parissa!

 



Lataa tallenne!