Uudet ideat – mistä niitä saa? Luovuus peliin B2B-markkinoinnissa
Katso maksuton webinaaritallenne.
Ei mitään kädenlämpöistä – vaan erottuvaa, oivaltavaa ja tuloksellista.
Tuntuuko, että olette jumittuneet B2B-markkinoinnissa samaan tuttuu kaavaan? Puuttuuko tekemisestä luovuus, rohkeus ja uudet ideat? Vai onko ongelmana hyvien ideoiden puuttumisen sijaan resurssit – löytyykö luovuudelle aikaa, rahaa ja osaamista? Mitä luovuus B2B-markkinoinnissa oikeastaan edes tarkoittaa ja mitä sillä voidaan saavuttaa?
Tässä webinaarissa ravistelemme käsityksiäsi luovasta B2B-markkinoinnista. On aika pöllyyttää mielikuvia siitä, että luovuus olisi kallista, taiteellista huttua, joka ei toimi B2B-markkinassa. Parhaimmillaan luovuus on ketteryyttä, joka näkyy suoraan viivan alla.
Webinaarissa käymme läpi hyvien ideoiden syntymistä, toteuttamista ja tuloksia. Miten ideat muutetaan toiminnaksi ja tuloksiksi? Miksi hyvätkin ideat voivat epäonnistua? Entä miten luovien ideoiden onnistumista mitataan
Webinaarin tavoitteena on paitsi inspiroida ja synnyttää rohkeutta, myös antaa konkreettisia työkaluja erottuvamman, rohkeamman ja luovemman B2B-markkinoinnin tekemiseen. Käsittelemme luovuutta konkreettisten case-esimerkkien ja tulosten kautta, joista saat takuuvarmasti poltetta myös omaan tekemiseen. Lopputuloksena säästät tulevaisuudessa aikaa, rahaa ja resursseja, kun luovuus alkaa näkyä viivan alla.
Asiantuntijoina webinaarissa ovat Aava & Bangin suunnittelijat Maiju Maukonen ja Anne Niemi. Konseptisuunnittelijana Maiju on tunnettu taiturimaisesta kyvystään kaupallistaa kaikki SaaS-ratkaisuista retkeilypalveluihin ja strategisena suunnittelijana Anne hallitsee markkinoinnin kentän aina digimarkkinoinnista brändikonsepteihin. Tämän kaksikon tärkein tehtävä on tarjota näkemystä asiakkaillemme, jonka pohjalta syntyvät markkinoinnin konseptit, strategiat, sisällöt ja suunnitelmat.
Webinaari on suunnattu markkinointi- ja viestintäpäättäjille, jotka haluavat tehdä erottuvampaa ja tuloksellisempaa B2B-markkinointia.
Webinaarista saat:
- Innostusta, rohkeutta ja konkreettisia ideoita tehokkaamman B2B-markkinoinnin toteuttamiseen.
- Oivalluksia luovuudesta ja sen mahdollisuuksista B2B-markkinoinnissa.
- Asiantuntijanäkemyksiä siitä, miten B2B-markkinassa voidaan erottautua kilpailijoista.
- Konkreettisia työkaluja uusien ideoiden testaamiseen ja mittaamiseen.
- Vinkkejä siihen, miten luovaa, rohkeaa markkinointia tehdään yhdessä kumppanin kanssa.
Lataa maksuton tallenne täyttämällä oheinen lomake, saat tallenteen sähköpostiisi saman tien. Mukavia hetkiä tallenteen parissa!