Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Fuusiotilanteessa B2B-brändi testataan sisältä käsin

Onko fuusio B2B-brändin kovin testi? Lataa maksuton webinaaritallenne!

Miten fuusiotilanteessa rakennetaan sisältä vahva B2B-brändi, johon sekä työntekijät että asiakkaat sitoutuvat?

Miten rakentaa yrityksen fuusiotilanteessa brändiä, johon työntekijät sitoutuvat? Entä miten B2B-brändi näkyy arvoa luovana asiakkaiden suuntaan? Miten herättää innostusta yrityksen sisällä ja ulkopuolella? Miksi juuri brändi on merkityksellisessä roolissa fuusiotilanteessa ja miten brändi liittyy yhteiseen kulttuuriin? Maksuton webinaaritallenne nyt ladattavissa!

Webinaarin asiantuntijoina toimivat Aava & Bangin strategit Marko Vilkman ja Emma-Reetta Hämäläinen.

Markolla on tarinoita kerrottavanaan kolmelta vuosikymmeneltä markkinoinnin ja brändäyksen parista, erityisesti strategiseen suunnitteluun ja luovaan konseptointiin keskittyen. Brändin uusien sävyjen ja syvemmän merkityksen löytäminen on Markon intohimo. Monialaisesti B2B-asiakkaiden parissa työskennellyt suunnittelujohtaja uskoo muutoksessa empatiaan sekä liiketoiminnan tavoitteista lähtevään brändin kehitykseen, on kyse sitten strategiasta tai innostavasta ideasta.  

Emma-Reetta, eli Emmis, on näkemyksellinen viestinnän ammattilainen, jolla on kyky nähdä yritykset ja organisaatiot kulttuurisina järjestelminä. Työssään Emmis valmentaa erityisesti johtajia ja esihenkilöitä luovimaan erilaisissa muutostilanteissa. Hän uskoo, että arvostava vuorovaikutus sekä sitouttava ja suunnitelmallinen viestintä on avain sisältä vahvan, aidon ja kulttuurin kulmakivistä ponnistavan brändin rakentamiseen. 

Tallenteen katsottuasi vahvistat ymmärrystäsi siitä
  • miksi juuri brändi on merkityksellisessä roolissa fuusiotilanteessa,
  • miksi brändi, strategia ja kulttuuri kulkevat käsi kädessä,
  • miten B2B-brändiä rakennetaan yrityksen sisäisistä vahvuustekijöistä käsin,
  • miten sitouttaa oma henkilöstö yhteiseen brändiin,
  • miten vahvistaa työyhteisön ja yrityksen yhteistä identiteettiä brändin näkökulmasta sekä
  • miten rakentaa brändiä, joka näkyy arvoa luovana ja houkuttelevana asiakkaille.

Webinaari on suunnattu johtoryhmän jäsenille – toimitusjohtajille, liiketoimintajohtaijlle, henkilöstöjohtajille, markkinointijohtajille ja viestintäjohtajille.

Lataa maksuton tallenne täyttämällä oheinen lomake, saat tallenteen sähköpostiisi saman tien. Mukavia hetkiä tallenteen parissa!

 



Lataa tallenne!