Safartica
Brändin kirkastus ja verkkopalvelu-uudistus
- Brändiuudistus
- Verkkosivu-uudistus
- Verkkokauppa (Bokun)
- Visuaalinen ilme
- Esitteet, toimiston teippaukset, valokyltit
- Sisältö- ja digimarkkinointia palveluna
Brändin kirkastus ja verkkopalvelu-uudistus
Safartica Oy on vuonna 2002 perustettu yksityinen ohjelmapalveluyritys, joka tarjoaa asiakkailleen unohtumattomia safarielämyksiä Suomen Lapissa, Rovaniemellä ja Ylläksellä. Safartican palvelutarjoomaan kuuluu sekä majoituspalveluja että erilaisia aktiviteetteja, kuten revontuli-, husky-, moottorikelkka- ja porosafareita.
Moni matkailualan yrittäjä painii samankaltaisten ongelmien parissa: kuinka tarjota mahdollisesti kaukaakin tulevalle asiakkaalle paras mahdollinen asiakaskokemus, kun suuri osa vuorovaikutuksesta ennen ostopäätöstä tapahtuu digitaalisessa maailmassa?
Yhteistyön lähtökohdat
Yhteistyömme käynnistyi, kun Safarticalle syntyi tarve kirkastaa ja selkeyttää olemassa olevaa brändiä sekä uudistaa verkkopalvelua. Tavoitteena oli helpottaa asiakkaan ostopolkua yhdistämällä kaikki palvelut yhden yhtenäisen verkkosivun alle. Lapin matkailu ja kilpailu alalla on kasvanut erityisesti viime vuosina merkittävästi, minkä vuoksi brändiä, kilpailuetuja ja markkinointia lähdettiin yhdessä suunnitelmallisesti suunnittelemaan ja toteuttamaan.
We offer you most importantly one thing: pure joy
Yhteisten työpajapäivien ja Safartican liiketoimintaan tutustumisen jälkeen suunnittelijamme kiteyttivät brändilupauksen ja ydinviestin muotoon “pure joy”. Se viestii siitä aidosta ilosta, mitä asiakkaat kokevat palveluita käyttäessään ja toisaalta myös henkilöstön motiiveista Safarticalla työskentelyä kohtaan. Rakensimme uuden verkkopalvelun, jossa asiakas voi sekä varata erilaisia aktiviteetteja ja elämyksiä verkkosivustoon integroidun Bokun -verkkokaupan kautta, että varata itselleen majoituksen (Hotellinx).
Päivitimme Safartican visuaalisen ilmeen ja toteutimme sen mukaisesti mm. toimiston teippaukset ja erilaiset esitteet. Lisäksi autoimme Safarticaa erottumaan verkossa sisällöntuotannon (kuten blogiartikkeleiden) sekä jatkuvan hakukoneoptimoinnin (SEO) ja hakukonemainonnan (SEM) avulla.
Yhteenveto
Jotta verkkosivustolla voidaan tarjota paras mahdollinen asiakaskokemus, on sen oltava kunnossa. Hyvä verkkosivu tarjoaa asiakkaalle arvoa ostopolun jokaisessa eri vaiheessa. Kun kaikki tämä yhdistetään yrityksen visuaaliseen ja sanalliseen identiteettiin, välittyy haluttu tunne ja ydinviesti aina asiakkaalle asti.
Safartican uuden verkkopalvelun julkaisun yhteydessä asiakkaan ostoprosessia on helpotettu, kun kaikki palvelut voidaan varata saman sivuston kautta. Ilman mielenkiintoista ja asiakkaalle arvoa tuovaa sisältöä verkkopalvelu on vain tyhjä kuori. Siksi olemmekin myös verkkosivujen valmistumisen jälkeen kirjoittaneet säännöllisesti Safartican blogiin eri aiheista artikkeleita, jotka ovat nostaneet Safartican sijoitusta hakukoneissa useilla kilpailluilla ja halutuilla hakusanoilla. Jatkuvan digimarkkinoinnin avulla pidämme huolen siitä, että kovassa kilpailussa haluttu ydinviesti välittyy potentiaaliselle ostajalle ja vie eteenpäin ostopolulla. Yhteistyömme Safartican kanssa jatkuu edelleen.
Tutustu työnjälkeen
Käy tutustumassa Safarticalle toteuttamiimme verkkosivuihin.
Tutustu Safartican verkkosivuihin
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.