Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

 

Pro Juridica

Brändi- ja verkkosivu-uudistus

  • Brändiuudistus
  • Markkinointikonsepti
  • Verkkosivu-uudistus
  • Visuaalinen ilme
  • Viestinnän tyyli
  • Yritysidentiteetin määrittely
Pro Juridica brändi- ja verkkosivu-uudistus
 

Brändi- ja verkkosivu-uudistus

Pro Juridica on osaava ja ketterä yritysjuridiikkaan keskittyvä asianajotoimisto, jolta saat käyttöösi kokeneiden asianajajien tuen aina, kun kohtaat oikeudellisia haasteita. He palvelevat asiakkaitaan niin valtakunnallisesti kuin Suomen rajojen ulkopuolellakin ja ovat parhaimmillaan, kun kaipaat oikeudellista neuvonantoa mm. teknologia-, energia-, kiinteistö- ja rakennustoimialan yritystoimintaan tai kansainväliseen kauppaan.

Tutustu Pro Juridicaan




Aava & Bangiin päädyimme, koska vakuutuimme siitä, että teillä on monipuolista osaamista viestinnän eri osa-alueista ja osasitte hyvin skaalata meidän tarpeet meille sopivaksi kokonaisuudeksi

Aino-Kaisu Renko
asianajaja & osakas
Pro Juridica


 

Yhteistyön lähtökohdat

Yhteistyömme alkoi tammikuussa 2019, kun Pro Juridicalla oli tarve uusille verkkosivuille ja visuaaliselle ilmeelle. “Alussa emme itsekään kokonaisvaltaisesti tienneet, mitä kaikkea tarvitsemme ja toivoimme asiantuntijaa mukaan selkiyttämään kokonaisuutta. Aava & Bangiin päädyimme, koska vakuutuimme siitä, että teillä on monipuolista osaamista viestinnän eri osa-alueista ja osasitte hyvin skaalata meidän tarpeet meille sopivaksi kokonaisuudeksi”, kommentoi Pro Juridican asianajaja ja osakas Aino-Kaisu Renko.




Etukäteen suhtauduimme työpajatyöskentelyyn hieman varauksella, mutta jo sen aikana olimme vakuuttuneita siitä, että se on tosi tärkeä osa prosessia. Työpajatyöskentely myös tuki sitä kokemusta, että haluatte oikeasti tietää mikä meille on tärkeää ja mikä on juuri meidän toimialalle ominaista

Aino-Kaisu Renko
asianajaja & osakas
Pro Juridica


Aava & Bang brändiuudistus & verkkosivu-uudistus
 

Työpajatyöskentely yhteistyön avaintekijänä

Yhteistyö startattiin toimintatapojemme mukaisesti yhteisellä työpajalla, jossa määriteltiin mm. Pro Juridican tavoitteet, visio, arvot, kilpailuetu, kohderyhmät ja asiakassegmentit. Ennen työpajaa toteutimme kevyen kilpailijakartoituksen sekä haastattelimme  Pro Juridican asiakkaita ja selvitimme heidän mielikuviaan yrityksestä. “Etukäteen suhtauduimme työpajatyöskentelyyn hieman varauksella, mutta jo sen aikana olimme vakuuttuneita siitä, että se on tosi tärkeä osa prosessia. Työpajatyöskentely myös tuki sitä kokemusta, että haluatte oikeasti tietää mikä meille on tärkeää ja mikä on juuri meidän toimialalle ominaista”, Aino-Kaisu kertoo.

Yhdessä kirkastimme sen, millainen Pro Juridican yritysidentiteetti ja brändi on, ja kuinka siitä kannattaisi viestiä. Taitavat suunnittelijamme rakensivat Pro Juridicalle sopivan yritysilmeen, pääviestit, viestinnän tyylin, verkkosivut sekä markkinointikonseptin.




Yhteistyö Aava & Bangin kanssa on ollut toimivaa. Parasta on ehkä ollut kokonaisvaltainen projektin haltuunotto, koska halusimme sellaisen markkinoinnin kumppanin, jonka asiantuntemus kattaa kaikki ne tarpeet, mitä meillä aiheeseen liittyen on.

 
Aino-Kaisu Renko
asianajaja & osakas
Pro Juridica


 

Tulokset

TULOKSET

Uudet verkkosivut avattiin toukokuussa 2019 ja projekti sujui alusta loppuun todella sujuvasti. “Yhteistyö Aava & Bangin kanssa on ollut toimivaa. Parasta on ehkä ollut kokonaisvaltainen projektin haltuunotto, koska halusimme sellaisen markkinoinnin kumppanin, jonka asiantuntemus kattaa kaikki ne tarpeet, mitä meillä aiheeseen liittyen on. Kommunikaatio on ollut joustavaa ja voimme allekirjoittaa sen, että olette kuunnelleet meitä ja meidän tarpeitamme. Alussa ajattelimme, että tarvitsemme vain uuden logon ja uudet nettisivut, mutta yhteistyön myötä ajatukset ovat kirkastuneet siitä, mikä markkinoinnissa on tärkeää. Saatu palaute on ollut hyvää ja voin suositella Aava & Bangia muillekin, joilla on tarvetta päivittää brändi-ilmettä ja jotka haluavat kumppanikseen monipuolisen viestinnän osaajan!”, Aino-Kaisu jatkaa.



Pro Juridica logo

Tutustu työnjälkeen

Käy tutustumassa Pro Juridicalle toteuttamiimme verkkosivuihin.

Tutustu Pro Juridican verkkosivuihin



aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.