Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Kytola Instruments

Kansainvälisen B2B-yrityksen verkkosivu-uudistus modernin digimarkkinoinnin tarpeisiin

  • Viestintä- ja kuvakonsepti
  • Verkkosivu-uudistus, Wordpress
  • Brändivalokuvaus
kytola-valokuvaukset-1920-20220604-37 (1)

Verkkosivu-uudistus Wordpressilla

Kytola Instruments valmistaa ja myy tarkkuus-instrumentteja teollisuuden ja laitevalmistajien virtauksenmittaus-, valvonta- ja säätötarpeisiin yli 75 vuoden kokemuksella. Kytolan tuotteet ovat laajasti käytössä eri toimialoilla kaikkialla maailmassa. Perinteisten toimialojen lisäksi Kytolan tuotteita nähdään usein maatalouden ja vesiviljelyn sovelluksissa. Yritys on ollut vuosikymmenten ajan luotettu toimittaja suurille kansainvälisille yrityksille: muun muassa sellu-,  paperi-, kaivos-, metalli- ja kemianteollisuudessa, energiatuotannossa, merenkulussa sekä avomeritoiminnassa. 

Tutustu Kytola Instrumentsille toteuttamiimme verkkosivuihin



Yhteistyökumppanin valintaan vaikutti laaja palveluvalikoima ja asiakaslähtöinen ote

Kytolan verkkosivut olivat olleet yli kahdeksan vuotta käytössä, ja oli tullut korkea aika uudistaa ne ajan tasalle. Tavoitteena oli toteuttaa verkkosivusto, joka paitsi palvelee nykyhetkeä, on myös helposti muokattavissa tulevaisuuden tarpeisiin ja toimii modernin digimarkkinoinnin työkaluna ja tukena. Iloksemme Aava & Bang valikoitui Kytolan yhteistyökumppaniksi verkkosivu-uudistukseen ja viestintäkonseptiin.

– Kokonaisvaltaisuus ja asiakaslähtöinen ote tekivät vaikutuksen. Koimme, että meitä, erityistarpeitamme ja toimialaamme ymmärrettiin hyvin. Aava & Bangilla oli vahva näkemys teknisesti, sisällöllisesti ja hakukoneystävällisesti toimivista sivuista. Toinen tärkeä tavoitteemme on uudistaa digimarkkinointiamme, ja myös tätä työtä voidaan lähteä tekemään Aava & Bangin kanssa. Ei siis tarvitse lähteä shoppailemaan sinne ja tänne, vaan saadaan kaikki samasta paikasta, kertoo Kytola Instrumentsin markkinointi- ja viestintävastaava Susanna Pesonen taustasyitä yhteistyökumppanin valintaan.




Koimme, että meitä, erityistarpeitamme ja toimialaamme ymmärrettiin hyvin. Aava & Bangilla oli vahva näkemys teknisesti, sisällöllisesti ja hakukoneystävällisesti toimivista sivuista.

Susanna Pesonen, markkinointi- ja viestintävastaava, Kytola Instruments


kytola-valokuvaukset-1920-20220604-20-1

Uusien verkkosivujen myötä kävijämäärät nousuun

Verkkosivu-uudistus tehtiin julkaisualustasta visuaaliseen ilmeeseen asti. Julkaisualustaksi valikoitui Wordpress. Sivuston sisältöjä ja ilmettä päivitettiin tuotekeskeisyydestä helposti lähestyttäväksi, kasvollisemmaksi ja asiakaslähtöisemmäksi. Yhteistyössä toteutettujen brändikuvausten myötä verkkosivuilla esiintyy Kytolan henkilöstöä ja kuvamaailmaa on voitu hyödyntää myös muiden materiaalien visuaalisessa yhtenäistämisessä. Kytola toimii globaalisti, joten sivut toteutettiin kuudella eri kieliversiolla.

– Aava & Bangilta löytyi asiantuntijuutta projektin joka vaiheeseen aina ostopolun rakentamisesta sisällöntuotantoon, tekniseen toteutukseen ja tarvittaviin teknologioihin. Nyt sivusto on ketterä, helppo ylläpitää, se toimii hyvin kaikilla laitteilla ja sivuston kävi kävijämäärät ovat lähteneet nousuun. Uudet sivut ovat antaneet ihan uudenlaiset työkalut markkinointiin, Pesonen iloitsee.




Aava & Bangilta löytyi asiantuntijuutta projektin joka vaiheeseen aina ostopolun rakentamisesta sisällöntuotantoon, tekniseen toteutukseen ja tarvittaviin teknologioihin. Nyt sivusto on ketterä, helppo ylläpitää, se toimii hyvin kaikilla laitteilla ja sivuston kävi kävijämäärät ovat lähteneet nousuun. Uudet sivut ovat antaneet ihan uudenlaiset työkalut markkinointiin.

Susanna Pesonen, markkinointi- ja viestintävastaava, Kytola Instruments


kytola-valokuvaukset-1920-20220604-42-1
 

Tuloksekas yhteistyö syntyy yhteisellä ymmärryksellä, sitoutumisella ja sujuvalla viestinnällä

Kommunikaatio, sitoutuminen ja luottamus ovat hedelmällisen yhteistyön perusta. Yhteistyön tärkeimmiksi onnistumisiksi Pesonen nostaa koko prosessin ja lopputuloksen. 

– Viestintä on toiminut projektin aikana erinomaisesti. Olemme pysyneet samalla sivulla ja jakaneet yhteisen ymmärryksen siitä, mitä ollaan missäkin vaiheessa tekemässä. Se vaati aluksi meiltä tiettyä rohkeutta, kun kaikki ei ollut omissa käsissä. On ollut todella vapauttavaa heittäytyä yhteistyökumppanin vietäväksi. On voinut luottaa siihen, että kun me teemme oman osamme, Aava & Bangin tiimi kantaa ja huolehtii projektia eteenpäin. Myös annetussa budjetissa on pysytty, Pesonen iloitsee.

– Kytolan kanssa yhteistyö ja projektin työstäminen on ollut erittäin sujuvaa. Koko Aava & Bangin tiimi kiittää asiakasta vahvasta sitoutumisesta projektiin, joka on näkynyt juuri vakaana etenemisenä, harkittuina valintoina koko projektin ajan ja myös ajallisena panostuksena Kytolalta, Aava & Bangin projektipäällikkö Riikka Käyhkö ylistää. 

– Tarve tälle projektille on ollut selkeä niin myynnille, markkinoinnille kuin koko yrityksen johdolle. Taloudellisten sekä henkilöstöresurssien kannalta tämä ollut meille iso projekti, ja siihen on suhtauduttu vakavasti, Pesonen painottaa projektin merkitystä koko tiimille.




On ollut todella vapauttavaa heittäytyä yhteistyökumppanin vietäväksi. On voinut luottaa siihen, että kun me teemme oman osamme, Aava & Bangin tiimi kantaa ja huolehtii projektia eteenpäin.

Susanna Pesonen, markkinointi- ja viestintävastaava, Kytola Instruments


kytola-valokuvaukset-1920-20220604-23
logo_sini_full_mask

Tutustu työnjälkeen

Käy tutustumaan Kytola Instrumentsille toteuttamiimme Wordpress- verkkosivuihin, niin näet lopputuloksen omin silmin.

Tutustu Kytola Instrumentsin verkkosivuihin



0

Wordpress-verkkosivusto

0

kieliversiota

0

brändikuvaukset

0

viestintäkonsepti

 

Mitä tehtiin?

  • Viestintä- ja kuvakonsepti
  • Verkkosivu-uudistus, Wordpress
  • Brändivalokuvaus
 

Miten tehtiin?

  • Verkkopalveluprojektin aloitusta edelsi yhteistyön starttina luotu Kytolan viestintä- ja kuvakonsepti, joka antoi hyvät määritelmät ja lähtökohdat verkkopalvelun suunnittelulle.
  • Projekti aloitettiin yhteisillä työpajoilla, joihin osallistettiin koko Kytolan markkinointi, myynti sekä johto. Ennen työpajaa kartoitettiin lähtötilanne, toiveet ja tavoitteet yhteistyölle.
  • Projektin aikana pidettiin säännöllisesti tapaamisia, joissa koko projektiryhmä oli mukana ja sitä myötä myös vaikuttamassa valintoihin. Yhteistyön lopputulosottaa huomioon sekä myynnin että markkinoinnin tarpeet sivustolle.

.

aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Olemme sinuun yhteydessä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Helppokäyttöisyys ja mitattavuus

Tärkeiden toimintojen keskitettävyys

Parempi asiakaskokemus

 

Tutustu myös näihin



1 min read

B2B-brändin rakentaminen on strateginen ja kulttuurinen prosessi – nappaa arjen checklist talteen!

Miten huolehtia arjessa siitä, että B2B-brändi sitouttaa omat työntekijät ja näyttäytyy arvoa luovana asiakkaille?...

2 min read

Mitä Bauma 2025 opetti rakennus-, infra- ja kaivosalasta juuri nyt?

Jos joskus on hyvä syy sujauttaa turvakengät jalkaan ja suunnata katse tulevaan, se on Bauma. Rakennus-, infra- ja...

2 min read

Kun maailma kutsuu – B2B-markkinoinnin voima kansainvälistymisessä

Suomalaiset B2B-yritykset ovat usein vahvoja tuotteissaan ja teknologisessa osaamisessaan. Mutta kun katse käännetään...