Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Työnantajamielikuvan rakentaminen markkinoinnin keinoin

Lataa maksuton webinaaritallenne.

Miten työnantajamielikuva rakentuu markkinointiviestinnän keinoin?

Lataa maksuton tallenne Aava & Bangin  webinaarista, jossa keskustelimme miten sisältä vahvaa työnantajamielikuvaa rakennetaan ja mikä on markkinoinnin rooli tuloksellisen työnantajamielikuvan rakentamisessa. 

Tallenteen katsomalla kuulet, mitkä ovat kriittisiä vaiheita sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa, miten markkinoinnin ja ulkoisen viestinnän keinoin vahvistetaan työnantajamielikuvaa halutussa kohderyhmässä ja miten onnistumista mittaroidaan. 

Saat konkreettisia vinkkejä työnantajamielikuvan rakentamiseen asiantuntijoilta, jotka ovat olleet mukana Aava & Bangin matkalla Great Place to Workin® Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon useana vuonna peräkkäin. He ovat myös olleet rakentamassa työyhteisöviestinnän malleja, palkittuja työnantajabrändejä ja tuloksellisia työnantajamielikuva- ja rekrykampanjoita lukuisille asiakkaillemme ja valmentavat vuosittain yli 100 yritystä teeman saralla. 

Äänessä ovat Aava & Bangin brändi- ja viestintäpalveluiden strategi, Hanna-Riikka Ilkka sekä työyhteisöviestinnän senior-asiantuntija, Minna Haapsaari

Tallenteen katsomalla tiedät:

  • Mitkä ovat kriittiset vaiheet sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa?
  • Mitä tulee tehdä työyhteisöviestinnän ja markkinointiviestinnän saralla, jotta työnantajamielikuva rakentuu tuloksellisena ja vahvana oikeassa kohderyhmässä? 
  • Miten työnantajamielikuvaa rakennetaan markkinoinnin keinoin pitkän- ja lyhyen aikavälin tavoitteet huomioiden?
  • Mitä tulee ottaa huomioon, kun valitaan kanavia ja keinoja, joilla työnantajamielikuvaa rakennetaan ulospäin? 
  • Miten työnantajamielikuvaa mittaroidaan?
  • Mitkä ovat onnistumisen edellytykset työnantajamielikuvan rakentamisessa?

Kenelle? Markkinoinnista, HR:stä ja työnantajamielikuvan kehittämisestä vastaaville. Liiketoimintajohdolle, joka tunnistaa työnantajamielikuvan ja oikean osaamisen merkityksen yrityksen kasvun ajurina.

Miksi? Tallenteen katsomalla tiedät, mitkä ovat kriittisiä vaiheita sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa, miten markkinoinnin ja ulkoisen viestinnän keinoin vahvistetaan työnantajamielikuvaa halutussa kohderyhmässä ja miten onnistumista mittaroidaan.

Lataa tallenne täyttämällä oheinen lomake. Mukavia hetkiä työnantajamielikuvan rakentamisen äärellä!


Työnantajamielikuvan rakentaminen markkinoinnin keinoin

 



Lataa tallenne!