Työnantajamielikuvan rakentaminen markkinoinnin keinoin
Lataa maksuton webinaaritallenne.
Miten työnantajamielikuva rakentuu markkinointiviestinnän keinoin?
Lataa maksuton tallenne Aava & Bangin webinaarista, jossa keskustelimme miten sisältä vahvaa työnantajamielikuvaa rakennetaan ja mikä on markkinoinnin rooli tuloksellisen työnantajamielikuvan rakentamisessa.
Tallenteen katsomalla kuulet, mitkä ovat kriittisiä vaiheita sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa, miten markkinoinnin ja ulkoisen viestinnän keinoin vahvistetaan työnantajamielikuvaa halutussa kohderyhmässä ja miten onnistumista mittaroidaan.
Saat konkreettisia vinkkejä työnantajamielikuvan rakentamiseen asiantuntijoilta, jotka ovat olleet mukana Aava & Bangin matkalla Great Place to Workin® Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon useana vuonna peräkkäin. He ovat myös olleet rakentamassa työyhteisöviestinnän malleja, palkittuja työnantajabrändejä ja tuloksellisia työnantajamielikuva- ja rekrykampanjoita lukuisille asiakkaillemme ja valmentavat vuosittain yli 100 yritystä teeman saralla.
Äänessä ovat Aava & Bangin brändi- ja viestintäpalveluiden strategi, Hanna-Riikka Ilkka sekä työyhteisöviestinnän senior-asiantuntija, Minna Haapsaari.
Tallenteen katsomalla tiedät:
- Mitkä ovat kriittiset vaiheet sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa?
- Mitä tulee tehdä työyhteisöviestinnän ja markkinointiviestinnän saralla, jotta työnantajamielikuva rakentuu tuloksellisena ja vahvana oikeassa kohderyhmässä?
- Miten työnantajamielikuvaa rakennetaan markkinoinnin keinoin pitkän- ja lyhyen aikavälin tavoitteet huomioiden?
- Mitä tulee ottaa huomioon, kun valitaan kanavia ja keinoja, joilla työnantajamielikuvaa rakennetaan ulospäin?
- Miten työnantajamielikuvaa mittaroidaan?
- Mitkä ovat onnistumisen edellytykset työnantajamielikuvan rakentamisessa?
Kenelle? Markkinoinnista, HR:stä ja työnantajamielikuvan kehittämisestä vastaaville. Liiketoimintajohdolle, joka tunnistaa työnantajamielikuvan ja oikean osaamisen merkityksen yrityksen kasvun ajurina.
Miksi? Tallenteen katsomalla tiedät, mitkä ovat kriittisiä vaiheita sisältä vahvan työnantajamielikuvan rakentamisessa, miten markkinoinnin ja ulkoisen viestinnän keinoin vahvistetaan työnantajamielikuvaa halutussa kohderyhmässä ja miten onnistumista mittaroidaan.
Lataa tallenne täyttämällä oheinen lomake. Mukavia hetkiä työnantajamielikuvan rakentamisen äärellä!