Houkutteleva työnantajabrändi 2022: Miten parhaat työntekijät saadaan ja miten ne pidetään?

Kilpailu osaavasta työvoimasta on tällä hetkellä ennennäkemättömän kova. Paras tapa varmistaa työntekijöiden saatavuus, on panostaa työnantajabrändiin. Houkuttelevan työnantajabrändin kulmakiviä ovat hyvä työntekijäkokemus sekä toimiva yrityskulttuuri, joiden pohjalta tehdään yrityksen vahvuuksia näkyviksi osaajamarkkinassa.

Katso tallenne tiistaina 14.12. kello 9–10 pidetystä webinaarista, jossa keskustelimme tunnin verran siitä, miten houkutteleva työnantajabrändi rakentuu vuonna 2022. Kerromme vinkkimme myös siihen, kuinka rakentaa vetovoimaa osaajamarkkinassa niin pitkällä kuin lyhyelläkin aikavälillä. Mukavia hetkiä tallenteen parissa!

Tunnin maksuttomassa tallenteessa vastaamme muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mistä tekijöistä houkutteleva työnantajabrändi rakentuu?
  • Mihin kiinnittää huomiota vuonna 2022?
  • Miten työnantajabrändi rakennetaan sisältä ulospäin niin, että vahvuudet sitouttavat nykyistä henkilöstöä ja niistä tulee näkyviä osaajamarkkinassa?

Asiantuntijana toimii Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala. Hanne-Mari Miskala on henkilöstöjohtajana ollut mukana luomassa Aava & Bangista vahvaa työnantajabrändiä sekä Suomen parasta työpaikkaa. Tästä on todisteena Great Place To Work -vertailun pienten yritysten sarjan voitto Suomessa ja kolmas sija Euroopassa vuonna 2020 sekä sijoittuminen kolmen Suomen parhaan työnantajabrändin joukkoon vuonna 2021.

Katso tallenne täyttämällä oheinen lomake. Tallenteen katsominen on maksutonta, eikä se sido sinua mihinkään.  

Oppaat - uusi kansikuvapohja (kesken) (4)