Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen

Katso maksuton webinaaritallenne

Asiakaslähtöinen B2B-brändin rakentaminen

Miten rakennetaan asiakaslähtöinen B2B-brändi?


Katso tallenne Aava & Bangin tiistaina 23.11. kello 9–10 järjestetystä webinaarista, jossa keskustelimme asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentamisesta.

Miten rakentuu asiakaslähtöinen B2B-brändi? Moni yritys mainitsee kilpailuedukseen asiakaslähtöisyyden tai kertoo myyntipuheissaan, kuinka yrityksen toiminta ja palvelut on rakennettu asiakaslähtöisesti. Mutta mitä asiakaslähtöisyys oikeastaan tarkoittaa brändin rakentamisen ja toimintatapojen näkökulmasta? Tunnin webinaarissa pohdimme sitä, mikä todellisuudessa tekee brändistä asiakaslähtöisen ja uppoudumme brändin rakentamisen ydinkysymyksen äärelle: miksi asiakas valitsisi teidät?


Miksi asiakas valitsisi meidät?

Yksi B2B-brändin rakentamisen ydinkysymyksistä on, miksi asiakas valitsisi meidät. Liiketoiminta on aina riippuvainen asiakkaan tahdosta valita sinut, mutta miten brändi rakennetaan asiakaslähtöisesti sisältä ulospäin? Miten syntyy vahva brändi, johon oma henkilöstö sitoutuu ja josta asiakkaat hurmaantuvat?

Kerromme konkreettisia vinkkejä asiakaslähtöisen brändin rakentamiseen ja saat listan kysymyksistä, jotka ohjaavat oikeaan suuntaan asiakaslähtöistä B2B-brändiä rakentaessa.

Asiantuntijana webinaarissa toimii Aava & Bangin asiakkuusjohtaja Hanna-Riikka Ilkka, joka on ollut rakentamassa lukuisia B2B brändejä.

Saat tallenteen sähköpostiisi täyttämällä oheisen lomakkeen. Mukavia hetkiä webinaaritallenteen parissa!

 

Asiakaslähtöisen B2B-brändin rakentaminen, webinaari kansikuva

 



Lataa tallenne