Tunnista markkinoinnin osaamisen kehittämistarpeet ja löydä yrityksellesi sopiva rekrytointiväylä

Onko tullut aika vahvistaa yrityksenne markkinointiosaamista? Oli kyse sitten uuden osaajan rekrytoinnista tai olemassa olevan tiimin osaamisen kasvattamisesta, on tämä opas juuri sinua varten.

Markkinointiosaamisen kasvattaminen on yrityksille merkittävä kasvun moottori. Osaamiseen panostaminen vahvistaa yrityksesi kilpailukykyä ja sitouttaa henkilöstön yhteisiin tavoitteisiin. Huolellisesti ja oikein toteutettuna se on investointi, joka kannattaa.

Oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miksi, milloin ja miten yrityksen markkinointiosaamiseen kannattaa panostaa?
  • Mistä tiedät, milloin markkinointi kannattaa ulkoistaa ja milloin tehdä itse?
  • Milloin rekrytoida markkinoinnin osaaja sekä miten tunnistat ja sanoitat yrityksesi osaamistarpeet?
  • Miten taklaat rekrytoinnin haasteet?
  • Mitä markkinointiosaamisen kehittämisessä tulee ottaa huomioon?

Kokosimme oppaaseen työkaluja yrityksesi markkinoinnin osaamistarpeiden tunnistamiseen sekä tietoa väylistä markkinoinnin osaajaan rekrytointiin sekä henkilöstön markkinointiosaamisen kehittämiseen. Kerromme oppaassa lisää kolmesta erilaisesta rekrytointiväylästä: suorarekrytointi, RekryKoulutus ja oppisopimus.

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään. Antoisia lukuhetkiä!

Näyttökuva 2021-11-9 kello 14.04.35