Mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kun haluat rekrytoida yritykseesi ensimmäisen markkinoinnin osaajan? 

Onko tullut aika rekrytoida tiimiin markkinoinnin tekijä? Eikö oma aika tai osaaminen riitä markkinoinnin tekemiseen? Jääkö markkinoinnin potentiaali yrityksessänne hyödyntämättä resurssipulan takia? Ei huolta, tämä opas on juuri sinua varten.

Uuden väen rekrytointi on aina jännittävä ja keskittymistä vaativa prosessi, johon ei kannata rynnätä suinpäin valmistautumatta. Siksi kokosimme tähän oppaaseen tärkeimmät vinkkimme ensimmäistä markkinoinnin osaajaa rekrytoivalle. Keskitymme ennen kaikkea varmistamaan, että rekrytoinnin pohjatyöt tulee tehtyä kunnolla.

Oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Milloin on oikea aika rekrytoida markkinoinnin osaaja?
  • Mistä tiedän, millaista osaamista tarvitsemme?
  • Mitä uuden osaajan työnkuvan määrittelyssä tulee ottaa huomioon?
  • Mitä ovat rekrytoinnin tyypillisimmät sudenkuopat ja miten voit välttää ne?

Kokosimme oppaaseen kattavasti tietoa siitä, mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun ryhdyt rekrytoimaan yritykseesi ensimmäistä markkinoinnin tekijää. Lisäksi opas tarjoaa hyödyllisiä työkaluja yrityksesi markkinoinnin osaamistarpeiden tunnistamiseen, jotta osaat rekrytoida teille kasvun kannalta hyödyllisintä osaamista. 

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään. Antoisia lukuhetkiä!

Näyttökuva 2022-1-12 kello 10.02.48