Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2023

Lataa maksuton tutkimusraportti

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2023

Muuttuva maailma, globaali kilpailu ja poikkeus­ajat haastavat organisaatioita työn­tekijä- ja asiakaskokemuksen johtamisessa. Viime kuukausina on puhuttu kiihtyvään tahtiin tekoälystä ja sen tuomista mahdollisuuksista ja uhkakuvista. Samaan aikaan on asioita, jotka eivät ole muuttuneet. Kestävä kasvu tehdään edelleen yhdessä henkilöstön ja asiakkaiden kanssa.

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on meidän panoksemme tulevaisuuden työelämän haasteisiin vastaamiseksi sekä tutkimukseen perustuvan päätöksenteon edistämiseksi. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista suomalaisten organisaatioiden työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen johtaminen on tänä päivänä ja miten se on yhteydessä organisaatioiden kasvuun. Tutkimuksen aineisto koostuu 255 johtajan ja asianuntijan vastauksista, jotka on kerätty syksyllä 2022. 

Tulokset vahvistivat ymmärrystä siitä, että työntekijäkokemus ja asiakaskokemus ovat yhteydessä toisiinsa. Samalla tulokset osoittivat, ettei kestävää kasvua vielä johdeta systemaattisesti organisaation sisältä käsin. Vaikka markkinatilanne on ollut epävarma aineiston keräämisen aikaan syksyllä 2022, on vastaajilla ollut vahva tahtotila panostaa työntekijä- ja asiakaskokemukseen: jopa 80 % vastaajista arvioi, että työntekijä- ja asiakaskokemuksen panostukset tulevat pysymään samana tai kasvamaan vuonna 2023. 

Lataa maksuton tutkimusraportti ja opi tutkimuksen tuloksista lisää. Tutkimus paljastaa mm. yritysten tärkeimmät liiketoiminnan kehittämiskohteet ja painopisteet. Tutkimus selvittää myös, mitkä eri muuttujat selittävät yrityksen taloudellista kasvua. 

Lataa tutkimusraportti täyttämällä oheinen lomake. Raportti on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään. Antoisia lukuhetkiä!