Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

HubSpot-ostajan opas  –
Miksi valita HubSpot ja miten käyttöönotto tapahtuu? 

Lataa maksuton oppaamme

HubSpot – teknologia joka mahdollistaa saumattoman yhteistyön myynnin ja markkinoinnin välillä sekä aktiivisen vuoropuhelun asiakkaiden kanssa

HubSpot on myynnin- ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka kätkee sisäänsä tärkeimmät asiakkuudenhallinnan, markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut luoden niistä yhtenäisen ja selkeän kokonaisuuden. Järjestelmä tuo tiimit saman tiedon äärelle ja kerää asiakasdatan sinne, missä se on valjastettavissa arjen toiminnoiksi ja liiketoiminnan tuloksiksi.

Saatat pohtia, että onko HubSpot...

  • CRM-järjestelmä
  • Analytiikkatyökalu
  • Markkinoinnin automaatiotyökalu
  • Verkkosivualusta
  • Uutiskirjepalvelu
  • Myynnin työkalu ja myynnin seurantaan sopiva ohjelmisto
  • Liidien generointiin keskittyvä järjestelmä
  • Sisällöntuotannon alusta
  • Analytiikkatyökalu
  • Asiakaspalvelun alusta
  • Sosiaalisen median hallintaan soveltuva järjestelmä
  • Tekoälytyökalu

Vastaus on kyllä, muun muassa kaikkia näitä. Tässä ostajan oppaassa perehdymme tarkemmin HubSpotiin ja sen hyötyihin myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Vastaamme kysymykseen siitä, miksi valita HubSpot ja kerromme miten HubSpot käyttöönotto tapahtuu.

Arvokas data arvoisessaan käytössä

Nykyaikana yrityksillä on mahdollisuus saada käsiinsä valtava määrä tietoa asiakkaistaan – sekä potentiaalisista että jo ostaneista. Se, kuinka hyvin kukin tätä mahdollisuutta hyödyntää, määrittää paljolti sekä tekemisen tehokkuutta että liiketoiminnassa menestymistä.

Tieto yksinään on kuitenkin hyödytöntä, jos sitä ei käytetä. Datasta tulee arvokasta vasta silloin, kun sitä kerätään systemaattisesti, tallennetaan kootusti yhteen paikkaan, hyödynnetään järkevästi ja ylläpidetään mahdollisimman vähällä vaivalla. Tämä mahdollistaa myös tiedolla johtamisen eli tiedon analysoinnin pohjalta tehdyt fiksummat päätökset.

Tästä oppaasta voit lukea tyypillisistä datan käytön haasteista sekä HubSpotin tarjoamista eduista myynnin ja markkinoinnin sujuvaan yhteispeliin. Lisäksi saat hyödyllisiä ja konkreettisia neuvoja järjestelmän vaihtoon ja HubSpotin käyttöönottoon.

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään. Antoisia lukuhetkiä!

HubSpot-ostajan opas  – Miksi valita HubSpot ja miten käyttöönotto tapahtuu?