Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Verkkokoulutuksen tilaus-, toimitus- ja peruutusehdot

Masterclass Sertifiointivalmennus ja Verkkokoulutus

Tietosuojaseloste
 

Yleistä


Nämä yleiset ehdot koskevat Aava & Bang Oy:n (Y-tunnus X, jäljempänä "Palveluntarjoaja") verkkosivullaan tarjoamia koulutuspalveluja ja koulutusalustaa (jäljempänä ”Palvelu”). Ehtoja sovelletaan sekä kuluttaja- että yritysasiakkaisiin (”Tilaaja”) kuitenkin niin, että kuluttaja-asiakkaisiin (”Kuluttajatilaaja”) sovelletaan pakottavia kuluttajansuojalain säännöksiä. 

Tehdessään tilauksen Tilaaja hyväksyy ehdot, sitoutuu noudattamaan niitä ja vakuuttaa tutustuneensa ehtoihin huolellisesti. Näiden ehtojen lisäksi Tilaajan tulee noudattaa Suomen lakia, muita soveltuvia säännöksiä ja toimia hyvien tapojen mukaisesti.

Nämä yleiset ehdot ovat kiinteä ja erottamaton osa tilausta ja Palveluntarjoaja ja Tilaajan välistä sopimusta. Tilaajan tekemissä tilauksissa noudatetaan tilaushetkellä voimassa olleita ehtoja. Palveluntarjoajalla on oikeus päivittää näitä yleisiä ehtoja.



 

Palveluntarjoaja
Aava & Bang Oy, 1963884-8

Ylistönmäentie 33, 40630 JYVÄSKYLÄ

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
valmennus@bang.fi 

 

1. Tilauksen tekeminen ja sopimuksen syntyminen

Palvelu tilataan Palveluntarjoajan verkkosivulta. Tilauksen tehdessään Tilaaja hyväksyy verkkosivuilla tuotekuvauksessa kuvatun Palvelun sisällön.  

Tilaaja toimittaa tilauksen yhteydessä Palveluntarjoajalle voimassa olevan nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa. Tilaaja vastaa siitä, että tiedot ovat totuudenmukaiset ja virheettömät ja pysyvät ajan tasaisina koko sopimuksen voimassaoloajan.

Tilaaja vahvistaa tilauksen maksamalla Palvelun verkkosivun ostotoiminnossa tai toimittamalla tilauksen verkkosivun ohjeiden mukaan sähköpostitse Palveluntarjoajalle. Tilauksen tekeminen sitoo Tilaajaa.

Sopimus syntyy, kun Palveluntarjoaja vahvistaa tilauksen sähköpostitse Tilaajalle. Sopimuksen syntymisen myötä Tilaajalle syntyy käyttöoikeus Palveluun. Mikäli Tilaaja jättää saapumatta Palveluun liittyvään koulutukseen tai keskeyttää Palvelun käyttämisen, Palveluntarjoaja ei palauta maksua eikä laskutuskuluja Tilaajalle.

 

2. Palvelun toimitus

Palveluntarjoaja toimittaa kahden arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesta Tilaajalle sähköpostitse henkilökohtaisen kirjautumislinkin koulutusalustalle, jossa Palvelu on saatavilla.  

Mikäli koulutukseen kuuluu tuotekuvauksen mukaan valmennuspäiviä, on niistä kaikki tarvittava tieto löydettävissä koulutusalustalta.

 

3. Hinta ja maksuehdot 

Kaikki hinnat ilmoitetaan Palveluntarjoajan verkkosivulla Palvelun tuotekuvauksessa euroina (EUR). Tilaaja hyväksyy hinnan tilatessaan Palvelun. Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukainen arvonlisävero, mikäli tuotekuvauksessa ei ole ilmoitettu, että arvonlisävero sisältyy hintaan.  

Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä Tilaajan valitsemalla maksutavalla, joka voi olla luottokortti, verkkopankkimaksu tai muu Palveluntarjoajan hyväksymä maksutapa.

Tilaajan on mahdollista pyytää Palveluntarjoajalta maksutavaksi laskua. Kustakin erillisestä laskusta peritään laskutuslisä 10 euroa ja kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero. Lasku erääntyy maksettavaksi 14 päivän kuluttua laskun päiväyksestä. Maksun viivästyessä Tilaaja on velvollinen maksamaan korkolain mukaisen viivästyskoron ja muut viivästymisestä aiheutuvat kulut (mm. muistutus- ja perintäkulut). 

 

4. Käyttöoikeus ja -ehdot

Palveluntarjoaja myöntää Tilaajalle rajoitetun oikeuden käyttää koulutusalustalla saatavilla olevaa Palvelua. Palvelu on tarkoitettu vain Tilaajan henkilökohtaiseen käyttöön ja Tilaaja saa omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä lukea, ladata ja tulostaa Palveluun sisältyvää koulutusaineistoa. Tilaaja ei saa esimerkiksi jakaa, kopioida, levittää tai käyttää aineistoa kaupallisiin tarkoituksiin ilman Palveluntarjoajan kirjallista lupaa. 

Tilaaja on vastuussa toiminnastaan Palvelussa ja koulutusalustalla. Palvelussa ja koulutusalustalla noudatetaan kunnioittavia ja asiallisia käytöstapoja. Palvelua eikä koulutusalustaa saa käyttää laittomaan, asiattomaan tai Palveluun liittymättömään toimintaan tai viestintään. 

Tilaaja sitoutuu säilyttämään tunnuksen ja salasanan huolellisesti ja pitämään ne omana tietonaan. Tilaaja on vastuussa tunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuneesta käytöstä ja siitä aiheutuvista mahdollisista vahingoista ja kustannuksista.

Mikäli osapuolten välinen sopimus päättyy, Palveluntarjoaja voi estää Tilaajan pääsyn Palveluun tai koulutusalustalle ja sulkea Tilaajan käyttäjätilin. Palveluntarjoaja ei ole tällaisessa tilanteessa velvollinen korvaamaan asiasta aiheutuvia vahinkoja.

 

5. Palvelun toiminta ja saatavuus

Palveluntarjoaja ei takaa, että Palvelu tai koulutusalusta toimisi virheettömästi ja keskeytyksettä eikä Palveluntarjoaja vastaa siitä, ettei Palvelua tai koulutusalustaa voi käyttää Palveluntarjoajasta riippumattomista syistä (esimerkiksi ylikuormitus, verkko- tai muut tietoliikenneviat, puutteet Tilaajan laitteissa). 

Palveluntarjoajalla on oikeus sulkea tai keskeyttää Palvelun ja koulutusalustan käyttö ja tuottaminen i) jos Palveluntarjoajalla on perusteltu syy epäillä, että Palvelua tai koulutusalustaa on käytetty lainvastaiseen tai hyvän tavan vastaiseen toimintaan tai Tilaaja välittää Palvelun tai koulutusalustan kautta ei toivottua aineistoa ii) Tilaaja rikkoo sopimuksen tai Palveluntarjoajan ehtoja tai ohjeita iii) yleisen viestintäverkon asennus-, muutos- tai huoltotoimenpiteiden vuoksi; iv) Palveluun kohdistuvan vakavan tietoturvauhan vuoksi tai v) jos laki tai viranomaismääräys tätä edellyttää tai ylivoimaisen esteen vuoksi.

Palveluntarjoajalla on oikeus korjata Palvelussa ja koulutusalustalla ilmenevät puutteet ja katkokset. Palveluntarjoajalla on myös oikeus lopettaa kokonaan tai osittain Palvelun ja koulutusalustan tarjoaminen.

 

6. Sopimusten voimassaolo ja irtisanomisoikeus

Kuukausitilaukset ovat voimassa toistaiseksi. Kumpikin osapuoli voi irtisanoa Sopimuksen kolmenkymmenen (30) päivän irtisanomisajalla. Irtisanomisaikana noudatetaan ennen irtisanomista voimassa olleita ehtoja. Mikäli Tilaaja haluaa irtisanoa kuukausitilauksen, tulee tilaus perua Stripen asiakasportaalista (ohjeet täällä). Tilaustietojen näkeminen ja hallinnointi vaatii kirjautumisen Stripen asiakasportaaliin samalla sähköpostiosoitteella, jonka Tilaaja on syöttänyt Tilaajan tietoihin verkko-ostoksen yhteydessä.

Mikäli tilaus on määräaikainen, tilaus jatkuu määräajan päätyttyä toistaiseksi, ellei Tilaaja peru tilausta 30 päivää ennen määräaikaisen tilauksen päättymistä tai osta uutta määräaikaista tilausta.

 

7. Immateriaalioikeudet

Palvelun sisältö on suojattu tekijänoikeuslailla, ja kaikki oikeudet sisältöön, pois lukien kolmannen immateriaalioikeudet, kuuluvat yksinoikeudella, rajoituksetta ja ilman erillistä korvausta Palveluntarjoajalle. 

Palvelu on tarkoitettu vain Tilaajan henkilökohtaiseen käyttöön ja Tilaaja saa omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä lukea, ladata ja tulostaa Palveluun sisältyvää koulutusaineistoa. Tilaaja ei saa esimerkiksi jakaa, kopioida, levittää tai käyttää aineistoa kaupallisiin tarkoituksiin ilman Palveluntarjoajan kirjallista lupaa.

 

8. Sopimuksen siirtäminen

Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää Tilaajan kanssa tekemänsä sopimus osittain tai kokonaisuudessaan kolmannelle kaikkine Palveluntarjoajalle kuuluvine oikeuksineen ja velvollisuuksineen. Palveluntarjoaja ilmoittaa sopimuksen siirtämisestä Tilaajalle 14 päivää ennen sopimuksen siirtymistä. 

 

9. Palveluntarjoajan oikeus muutoksiin

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tehdä muutoksia Palveluun, Palvelun hintoihin ja ehtoihin tämän ollessa tarpeellista olosuhteiden muutoksen, Palvelun tuotanto-, hankinta- tai muiden kustannusten muutosten, viranomaisen päätöksen tai lakimuutoksen, tai muun perustellun syyn johdosta. 

Muutokset ilmoitetaan Tilaajalle sähköpostitse vähintään kolmekymmentä (30) päivää ennen muutosten voimaan astumista. Muutos astuu voimaan seuraavasta tilausjaksosta, kuitenkin aikaisintaan yhden kuukauden kuluttua siitä, kun muutosta koskeva tieto on ilmoitettu Tilaajalle. 

Jos Tilaaja ei hyväksy muutosta, on Tilaajalla oikeus purkaa sopimus maksutta kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa muutosta koskevan tiedon vastaanottamisesta tai siitä, kun Palveluntarjoaja on muuttanut Palvelua, sen mukaan, kumpi näistä ajankohdista on myöhäisempi.

Muutoksista, jotka hyödyttävät Tilaajaa, ei Palveluntarjoajalla ole velvollisuutta ilmoittaa Tilaajalle, vaan ne voivat astua voimaan välittömästi, eivätkä ne anna Tilaajalle oikeutta purkaa tilausta.

 

10. Tilaajan peruutusoikeus 

Tilaajalla on oikeus peruuttaa Palvelu neljäntoista (14) päivän kuluessa tilausvahvistuksen toimittamisesta. Mikäli Tilaaja on aloittanut Palvelun käytön, peruutusoikeutta ei ole eikä Palveluntarjoaja ole velvollinen palauttamaan maksuja. Aloittamalla palvelun käytön Tilaaja antaa suostumuksen siihen, että digitaalisen sisällön toimittaminen alkaa jo neljäntoista (14) päivän aikana eikä näin ollen peruuttamisoikeutta ole.

Peruutusoikeutta käytettäessä Tilaajan on ilmoitettava peruutuksesta kirjallisesti Palveluntarjoajalle osoitteeseen: valmennus@bang.fi.

 

11. Palveluntarjoajan peruutusoikeus 

Palveluntarjoajalla on oikeus perua Palveluun sisältyvä valmennus seitsemän päivää ennen valmennuksen alkamisajankohtaa. Perumisesta ilmoitetaan Tilaajalle sähköpostitse. Tilaajalla on tuolloin oikeus siirtää opintonsa seuraavan vastaavan ryhmän mukana suoritettavaksi tai saada Palvelusta maksamansa hinta laskutuskuluineen takaisin Palveluntarjoajalta.

Palveluntarjoaja ei vastaa muilta osin Palvelun ajankohdan muutoksista tai koulutuksen perumisesta Tilaajalle aiheutuvista kustannuksista tai vahingoista.

 

12. Sopimuksen purkaminen

Osapuolilla on oikeus purkaa tämä sopimus päättymään välittömästi, mikäli osapuoli rikkoo sopimusta olennaisesti tai mikäli sopimuksen jatkaminen olisi toiselle osapuolelle ilmeisen kohtuutonta.  

Kuluttajatilaajalla on lisäksi oikeus purkaa sopimus ja saada suoritus takaisin kuluttajansuojalain säännösten mukaisesti.

 

13. Ylivoimainen este

Palveluntarjoaja ei vastaa Tilaajalle aiheutuneesta vahingosta taikka viivästyksestä, mikä johtuu sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota sen ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon sopimuksentekohetkellä ja jonka seurauksia Palveluntarjoajan ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää tai voittaa. 
Tällaisena ylivoimaisena esteenä pidetään ennalta arvaamatonta tapahtumaa, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi sopimusvelvoitteiden täyttämisen määräajassa, kuten esimerkiksi sota, kapina, luonnonmullistus, yleinen energianjakelun keskeytyminen tai poikkeuksellisen laaja tietoliikenneyhteyksien toimimattomuus, tulipalo, lakko, saarto tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen sopijapuolista riippumaton syy, jollei toisin näytetä.
Palveluntarjoaja ilmoittaa viipymättä Tilaajalle ylivoimaisesta esteestä, sen vaikutuksista ja ylivoimaisen esteen päättymisestä.
Mikäli ylivoimainen este kestää tai on perusteltua odottaa sen kestävän kauemmin kuin kuukauden, on Tilaajalla oikeus irtisanoa sopimuksen päättymään välittömästi.

 

14. Virhevastuu ja vastuunrajoitus

Palveluntarjoaja ei vastaa mistään suorista vahingoista, jotka johtuvat Palvelusta tai koulutusalustasta tai sen käytöstä, estyneestä käytöstä tai muusta näihin liittyvistä syistä aiheutuvista vahingoista. Palveluntarjoajan vastuu suorista, välittömistä vahingoista on enintään kolmen kuukauden arvonlisäverottomia kuukausimaksuja vastaava summa.

Palveluntarjoaja ei vastaa mistään välillisistä vahingoista. Välillisillä vahingoilla tarkoitetaan esimerkiksi saamatta jäänyttä voittoa tai vahinkoa, joka johtuu tuotannon tai liikevaihdon vähentymisestä tai keskeytymisestä. 

Tilaajan on vaadittava korvausta Palveluntarjoajalta kirjallisesti kuukauden kuluessa siitä, kun Tilaaja havaitsi tai sen olisi pitänyt havaita korvauksen perusteena oleva virhe.

Kuluttajatilaajalla on kuluttajansuojalain pakottavien säännösten mukaiset oikeudet virhetilanteissa.

Palveluntarjoaja ei takaa, että Palvelun sisältö vastaa Tilaajan odotuksia tai että se johtaa tiettyihin tuloksiin. 

 

15. Yksityisyys ja tietosuoja

Palvelun tilaamalla Tilaaja antaa suostumuksensa siihen, että Palveluntarjoaja kerää, tallentaa ja käsittelee Tilaajan henkilötietoja (esim. nimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta) ja siirtää muun muassa Tilaajan maksutiedot ja yhteystiedot maksupalvelun tarjoajalle maksutapahtuman toteuttamista varten. Maksupalvelun tarjoajia ovat Stripe sekä muut kertamaksujen ja toistuvien maksujen käsittelijät, kuten Google, Apple ja PayPal. 

Palveluntarjoajalla on oikeus kerätä, tallentaa ja käsitellä henkilötietoja maksun välittämistä, tilauksen käsittelyä ja Palvelun toimittamista varten ja maksupalvelun tarjoajalla puolestaan maksun toteuttamista varten.

Tietojen keräämisessä, tallentamisessa ja käsittelyssä noudatetaan EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) ja Palveluntarjoajan sekä maksunvälittäjän tietosuojakäytäntöjä. Lisätietoja tietosuojasta löytyy Palveluntarjoajan ja maksunvälittäjän tietosuojaselosteista, joihin Tilaajan tulee tutustua ennen Palvelun tilaamista.

 

16. Sovellettava laki ja riidanratkaisu 

Kuluttajatilaajalla on oikeus olla sopimusta koskevassa asiassa yhteydessä kuluttajaneuvontaan (https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/) ohjeiden ja neuvojen saamiseksi ja saattaa asia käsiteltäväksi kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) ratkaisusuosituksen saamiseksi. 

Palveluntarjoajan ja Tilaajan väliseen sopimukseen sovelletaan Suomen lainsäädäntöä lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä.

Kaikki Palveluun liittyvät riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluin. Mikäli neuvottelut eivät johda ratkaisuun, asia ratkaistaan Toimittajan kotipaikan tuomioistuimessa ja mikäli Tilaaja on Kuluttajatilaaja, Kuluttajatilaajan kotipaikan yleisessä tuomioistuimessa.

 

17. Muita ehtoja

Mikäli sopimuksen jokin osa tai kohta on pätemätön tai mitätön, se ei tarkoita, että sopimus muutoin olisi pätemätön tai mitätön.

 

18. Yhteystiedot

Kaikissa Palveluun liittyvissä kysymyksissä, ongelmissa ja tiedusteluissa Tilaaja voi olla yhteydessä Palveluntarjoajan asiakaspalveluun:
Aava & Bang Oy, 1963884-8
Sähköposti: valmennus@bang.fi
Ylistönmäentie 33, 40500 Jyväskylä