Tutkimus, joka jättää jäljen tulevaisuuteen!, muutokseen!, työelämään!, murrokseen!, huomiseen!
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Maksuton tutkimusraportti 2023 on nyt julkaistu!
Lataa raportti: Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus 2023
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta.
Syksyn 2022 aikana kerättyjen vastausten pohjalta on laadittu kattava ja maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila 2023 -raportti, jonka pääset nyt lataamaan tältä sivulta.
Lataa maksuton tutkimusraportti tästä
Miksi Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus?
Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Kestävän kasvumarkkinoinnin tutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta.
Haluatko kuulla lisää?
Tutkimuksen toteuttamisesta vastaa Aava & Bang Oy ja lisätietoja tutkimuksesta antaa Aava & Bangin toimitusjohtaja, tutkija sekä vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen.