Kilpailuetu strategian ja brändin kivijalkana

Katso maksuton webinaaritallenne

Katso tallenne webinaarista: kilpailuetu strategian ja brändin kivijalkana

Tutkimukset osoittavat, että vain harvalla suomalaisella yrityksellä on kilpailuetuun perustuva strategia. Erään selvityksen mukaan operatiivisesta johdosta vain 2 %, keskijohdosta 8 % ja ylimmästä johdosta vain 13 % osaa kertoa, miksi yritys on olemassa. Yrityksen brändin tulisi viestinnällistää kilpailuetua ja ilmentää strategiaa, mutta miten se tapahtuu käytännössä ja kuinka löytää tämä kivijalka, jota kilpailueduksikin kutsutaan?

Katso tallenne Aava & Bangin keskiviikkona 14.9. kello 9–10 järjestetystä webinaarista, jossa keskustelimme tunnin verran kilpailuedun roolista strategian ja brändin kivijalkana. Vieraaksi saimme tuolloin markkinalähtöisen kilpailuedun ja strategian johtavan asiantuntijan, Markku Vierulan. Markku on yrittäjä, tietokirjailija ja konsultti, joka on kirjoittanut Löydä kilpailuetusi – käsikirja strategian ja brändin kehittämiseen -teoksen sekä kehittänyt ainutlaatuisen Löydä kilpailuetu™ -työkalupakin kilpailuedun tunnistamiseen.

Kilpailuedun roolista strategian ja brändin kivijalkana keskusteli Markun kanssa Aava & Bangin brändi- ja viestintäpalveluiden strategi, Hanna-Riikka Ilkka. Katsomalla maksuttoman tallenteen saat työkaluja kilpailuedun tunnistamiseen sekä uudenlaisia ajatuksia strategiatyöhön sekä brändin rakentamiseen.

kilpailuetu luo aitoa erottuvuutta

Syvenny kanssamme aiheeseen katsomalla tallenne. Tunnissa kuulet vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on kilpailuetu ja miten se eroaa kilpailukyvystä?
  • Mikä on kilpailuedun ja asiakasarvon rooli yrityksen brändin rakentamisessa?
  • Mikä on brändin rakentamisen ydinkysymys? Miksi on tärkeää rakentaa brändiä ja strategiaa kilpailuetuun pohjautuen?
  • Miten tunnistaa kilpailuetu? Osallistumalla saat työkaluja kilpailuedun löytämiseen.

Saat tallenteen sähköpostiisi täyttämällä oheisen lomakkeen. Mukavia hetkiä tallenteen parissa!

Webinaari Kilpailuetu strategian ja brändin kivijalkana