Vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet pk-yritykselle

Katso maksuton webinaaritallenne

Vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet pk-yritykselle. Kuvassa Kerttu Pylvänäinen

Mitkä ovat vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet pk-yritykselle?

Katso tallenne Aava & Bangin tiistaina 11.5. kello 9–10 järjestetystä webinaarista, jossa keskustelimme vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista pk-yritykselle.

Mitkä ovat vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet pk-yritykselle? Miten onnistunut vaikuttajamarkkinoinnin kampanja rakennetaan ja miten se toimii osana monikanavaista markkinoinnin kokonaisuutta?

Yksi 2000-luvun suurimmista markkinoinnin ilmiöistä on sosiaalinen media ja siellä tapahtuvat kaupalliset yhteistyökampanjat. Vaikuttaja on henkilö, joka tuottaa sosiaalisessa mediassa niin kiinnostavaa sisältöä, että sen ympärille on kertynyt relevantti yleisö. Vaikuttajamarkkinoinnissa yrityksesi hyödyntää tätä vaikuttajan ja yleisön välistä suhdetta oman viestin läpiviemisessä asiakkaalle.

Vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuus perustuu luottamukseen ja inspiraatioon. Tutkimukset todistavatkin, että 77% ihmisistä ovat valmiita kokeilemaan uutta tuotetta tai palvelua, kun samaistuttava henkilö sitä suosittelee.

Webinaarissamme kerromme sinulle tiiviisti ydinasiat vaikuttajamarkkinoinnista sekä sen tuloksellisesta hyödyntämisestä osana pk-yrityksen markkinointia.

Asiantuntijana toimii Aava & Bangin asiakkuuspäällikkö Kerttu Pylvänäinen, joka kirjoittanut Modernisti kodikas -blogiinsa yli 2000 blogipostausta ja vastannut reiluun 30 000 lukijakommenttiin viimeisen 9 vuoden aikana.

Saat tallenteen sähköpostiisi täyttämällä oheisen lomakkeen. Mukavia hetkiä webinaaritallenteen parissa!

6-4

 



Lataa tallenne