Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Vilja Laaksonen : 21.12.2023
Vaikka vuotta on vielä jäljellä, alkaa katse hiljalleen siirtyä kohti vuoden koontia. Usein vuodenvaihde on aikaa, jolloin peilataan kulunutta vuotta ja asetetaan uusia tavoitteita. Myös Aava & Bangin somekanavat hiljenevät hiljalleen joulun viettoon, vaikka toimiston pyörät pysyvät pyörimässä vielä vuodenvaihteen välipäivinä.
Siksi nyt on oikea hetki sanoa lämmin kiitos asiakkaillemme ja muille tärkeille sidosryhmille – on kunnia rakentaa sisältä vahvaa ja merkityksellistä liiketoimintaa teidän kanssanne. Se on myös yksi keskeisin motivaatiotekijä omille asiantuntujoillemme. Aina kun kysymme työn merkityksellisyydestä osana työntekijäkokemuskyselyitä, nousee niissä esiin esiin asiakastyö ja yhteispeli asiakkaan tavoitteiden saavuttamiseksi.
Vuoden 2024 odotetaan nousevan esiin vahvana vastuullisuuden vuotena työelämässä. Samaan aikaan kun talouden näkökulmasta eletään vielä haasteellista aikaa, pyritään yrityksissä panostamaan sekä lyhyen tähtäimen reagointikykyyn että pitkän tähtäimen vaikuttavuuteen.
Muuttuva maailma, globaali kilpailu ja läpinäkyvyyden vaatimus kirittävät yrityksiä vastuullisuustyössä. Sekä pienet että isommat organisaatiot tarkastelevat yhä lähemmin toimintansa vaikutuksia ympäristöön, yhteiskuntaan ja ihmisiin. Tämä näkyy yritysten strategioissa ja päätöksissä, vastuullisuusraportoinnissa sekä myös työntekijöiden ja asiakkaiden arjen valinnoissa. Vastuullisuus ei enää ole vain edelläkävijöiden valinta tai brändikysymys. Se on välttämätön tekijä, joka ohjaa organisaatioiden pitkän aikavälin menestystä.
Teema nousi vahvasti esiin myös Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksessa, josta julkaistaan uunituore tutkimus tammikuussa 2024. Tutkimus tarjoaa arvokasta tietoa eri kokoisten organisaatioiden työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen johtamisesta. Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on meille tärkeä myös vastuullisuuden näkökulmasta: se on meidän panoksemme tutkimukseen pohjaavan tiedon ja päätöksenteon varmistamiseksi. Jos haluat tutustua tutkimukseen ensimmäisten joukossa, voit ennakkotilata maksuttoman digitaalisen raportin täältä.
Toinen meille tärkeä arvo joulun ajassa on hyvän jakaminen eteenpäin. Työntekijöiden toiveesta lahjoitamme tänäkin vuonna työaikaamme yhdelle järjestölle, yhdistykselle tai säätiölle, joka haluaa tehdä kanssamme hyvää. Hyviä ehdotuksia tuli tänäkin vuonna runsaasti, kiitos siitä seuraajillemme. Jokainen ehdotetuista tahoista olisi ansainnut joululahjamme, mutta tällä kertaa äänestys päättyi tasapeliin kahden tahon välillä. Siksi päätimme jakaa pro bono -joululahjan tänä vuonna kahteen osaan, jotta pääsemme tarjoamaan apua sekä Perhekuntoutuskeskus Lausteelle että Psykiatrisen kuntoutuksen tuki ry:lle.
Lahjoituksen saaja valittiin Aava & Bangin työntekijöiden äänestyksen tuloksena. Lahjansaajien perusteluissa nousi esiin muun muassa toimijoiden tekemän tärkeän työn merkitys sekä se, että Aava & Bangin apu antaisi valituille toimijoille mahdollisuuden lisätä vaikuttavuuttaan omassa kohderyhmässään. Perhekuntoutuskeskus Lausteelle tarjoamme tukea markkinoinnin ja viestinnän kehittämiseen ensi vuoden suunnittelun muodossa ja Psykiatrisen kuntoutuksen tuki ry:lle paketoimme osaamistamme verkkosivujen kehittämiseen. Näidenkin askeleiden äärellä jatkamme siis vuoden 2024 puolella.
Rauhallista joulun aikaa kaikille ja kiitos luottamuksesta koko työyhteisölle, asiakkaille ja verkostolle!
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...