Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Kerroimme Aava & Bangin uuden brändin lanseerauksen yhteydessä, että uudistunut Aava & Bang yhdistää asiakkailleen syvän työntekijä- ja asiakasymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen. Lupaamme asiakkaidemme kumppanina rakentaa tunnettuja, sisältä vahvoja brändejä, erottuvaa ja tuloksia tuovaa B2B-markkinointia, sekä Suomen parasta työyhteisöviestintää.

Nyt haluan kuitenkin kertoa lyhyesti siitä, kenelle olemme oikea kumppani.

Tänä päivänä Aava & Bang on paras kumppani sinulle, joka haluat kasvattaa yritystoimintaa kestävästi, yhdistämällä organisaation vetovoiman ja pitovoiman. Asiakkaasi luovat markkinan ja henkilöstösi rakentaa kasvun ja tästä syystä olemme erikoistuneet asiakkaidemme vetovoimaiseen markkinointiin ja pitovoimaisiin työyhteisöihin. Myös Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus osoittaa, että kovimmin kasvavat yritykset eivät valitse toista ilman toista. 

Kaipaatko kumppaniltasi luovuutta & tuloksia?

Asiakkaanamme sinulle osoitettu tiimi syventyy asiakkaasi maailmaan, tunnistaa kanavat asiakkaasi tavoittamiseen ja tuo tarinaasi vetovoimaa ja vaikuttavuutta. Viemme tämän kaiken käytännön toimenpiteiksi, jolloin erottuva B2B-markkinointi kertoo tarinasi moniakanavaisesti ja kiinnostavasti. Kekseliäs suunnittelu herättää tunteita ja laaja digiosaaminen kohdentaa viestin ja todentaa tulokset. Tähän tarpeeseen brändipalvelumme voi olla oikea tapa kirkastaa viestiäsi, jonka jälkeen korkeimman asiakastyytyväisyyden omaava sisältö- ja digimarkkinoinnin palvelu on usein asiakkaillemme se puuttuva palanen, jolla teemme yhdessä kestäviä ja jatkuvia tuloksia. 

Haluatko työyhteisöösi vetoa & pitoa?

Kumppaninasi luomme yritykseenne myös pitoa, joka vie työyhteisösi kohti jaettua tavoitetta, sitouttaa ja osallistaa. Luja brändi vetoaa niin asiakkaisiin kuin omaan väkeesikin. Me lupaamme sinulle Suomen parasta työyhteisöviestinnän osaamista, aidoista vahvuustekijöistä kumpuavaa rekrymarkkinointia ja erottuvan työantajabrändin. Tähän tarpeeseen systemaattinen työnantajamielikuvan rakentaminen tai kirkastettu sisäisen viestinnän suunnitelma voi olla paras tapa edetä.

Vai toivotko kuitenkin työkaluja & yhteistyötä?

Olemme sinulle paras kumppani silloin, kun kaipaat markkinointi -ja viestintätoimistoltasi kokonaisvaltaista osaamista, sekä vahvoja näyttöjä siitä, kuinka strateginen markkinointi viedään läpi organisaation operatiiviseksi tekemiseksi ja tuloksellisiksi taktisiksi toimenpiteiksi. Mistään tinkimättä.

Erityisen vahvaa kokemusta meillä on osoittaa teollisuuden-, palvelualan-, sekä it-alan B2B markkinoinnista, jolloin B2B-myynnin ja markkinoinnin pelisuunnitelma voi olla paras lähtölaukaus kehitykselle ja onnistuneelle yhteistyölle. Tämän jälkeen valjastamme verkkosivut ja Hubspotin hankkimaan uusia asiakkaita ja palvelemaan nykyisiä parhaalla mahdollisella tavalla. Vahvuutemme, jonka valjastamme asiakkaidemme hyödyksi on myös laaja toimialatuntemus. Etenkin johtamisen-, markkinoinnin-, ja viestinnän valmennustemme kautta työskentelemme asiakkaidemme kanssa lukuisilla toimialoilla globaalissa markkinassa.

Visionamme on ollut Aava & Bangin alkuvaiheista saakka muuttaa markkinoinnin ja viestinnän pelikenttää, josta visiomme rakentaa Suomesta maailman parasta markkinointikansaa kumpuaa ja sykkii vahvana tänäkin päivänä. Tämän vision johdattamana olemme luoneet viidessä vuodessa yli 300 markkinoinnin- ja viestinnän työpaikkaa Suomeen ja IMAGO-valmennuksen avulla valmentaneet ensi vuoteen mennessä arviolta yli 500 organisaatiota sisältä vahvan työnantajamielikuvan ja yrityskulttuurin perusteisiin, monimuotoiseen rekrytointiin sekä veto- ja pitovoimaisen työntantajakuvan rakentumiseen. Tämän lisäksi markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen Masterclass-koulutusohjelma takaa tänä vuonna sadoille ammattilaisille uusimman tiedon tämän päivän modernista myynnistä -ja markkinoinnista.

Se yhdistävä tekijä

Palvelulupauksemme sinulle kiteytyy yhdistelmään syvällistä työntekijä- ja asiakasymmärrystä, luovaa suunnittelua, vaikuttavaa viestintää, sekä vahvaa digiosaamista. Lupauksia lunastetaan vain ja ainoastaan yhdistämällä rohkeasti, jolloin voimme synnyttää asiakkaillemme uusia klassikoita, luovia ideoita ja toimivia käytäntöjä. Lupaamme myös tarjota palveluistamme sinun kasvua aidosti parhaiten tukevat yhdistelmät, jotta markkinointisi vetäisi, työyhteisösi pitäisi ja brändisi loistaisi. Joskus se voi olla  piparkakkua & homejuustoa, toisinaan tarvitsemme Lennonin & McCartneyn, useimmiten järjen & tunteen yhdistelmän ja osaamisena aina pehmeitä & kovia asioita – tunteita ja tuloksia. Yhdistävä tekijä palveluksessasi. 

Haluatko kuulla, miten asiakkaamme yhteistyöstämme kertovat? Annetaan ääni heille, tutustu referensseihin tästä ja ole yhteydessä, jos voisimme olla juuri etsimänne markkinointi- ja viestintätoimisto. Se kumppani, jota kasvunne kaipaa. 

Kirjoittaja: Katja Asikainen

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Mikä HubSpot-lisenssi kannattaa valita?

Mikä HubSpot-lisenssi kannattaa valita?

HubSpot tarjoaa laajan valikoiman työkaluja markkinointiin, myyntiin ja asiakaspalveluun, mutta omiin tarpeisiin sopivan lisenssin valinta voi olla...

Read More
Läpivalaisussa verkkosivujen hinta: näin budjetoit verkkosivuprojektin viisaasti

Läpivalaisussa verkkosivujen hinta: näin budjetoit verkkosivuprojektin viisaasti

Verkkosivujen hinnoittelusta kysytään meiltäkin lisätietoja jatkuvasti. Miksi sillä on väliä, maksaako verkkosivuprojekti 5000 vai 50 000 euroa? Mitä...

Read More
HubSpot on Customer Platform – mitä se tarkoittaa?

HubSpot on Customer Platform – mitä se tarkoittaa?

HubSpot on työkaluna monelle markkinoijalle jo varsin tuttu, eikä sen suosio tunnu horjuvan. Tutkimuksetkin vahvistavat sen, sillä HubSpot on...

Read More