Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tutkimuksen vastaaminen on nyt avoinna, ja tulosten pohjalta julkaistaan maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus -raportti tammikuussa 2023. Vastaamalla voit jättää jälkesi tulevaisuuden työelämään ja lahjoittaa yhdelle nuorelle kestävän kasvun opetuspuheenvuoron. Voit vastata tutkimukseen täällä. 

Olemme Aava & Bangilla tehneet vuosia töitä yritysten kestävän kasvun äärellä. Arjessa tämä on näkynyt tahtona rakentaa yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua. Kasvua, joka tuo arvonnousua, vahvistaa merkityksellisyyttä ja tuo tasapainoa. Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja HR:n on puhuttava samaa kieltä ja rakennettava vaikuttavuutta aidosti yhdessä. Näin rakennetaan parhaimmillaan sisältä vahvaa, hyvinvoivaa ja merkityksellistä kasvua.

Juuri julkaistu Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus on meidän panoksemme tulevaisuuden työelämän haasteisiin vastaamiseksi sekä tutkimukseen perustuvan päätöksenteon edistämiseksi. Anonyymisti toteutettavassa tutkimuksessa syvennytään organisaatioiden johdon ja asiantuntijoiden arvioihin omasta työpaikastaan sekä sen kasvun ja kulttuurin johtamisesta. Voit lukea lisätietoa tutkimuksen tavoitteesta ja toteuttamisesta täällä

Tutkittu tieto auttaa tunnistamaan nykytilan ja määrittämään askelmerkit tulevaan

Työelämän näkökulmasta kestävyys asettaa uudenlaisia vaatimuksia kasvun, arvopohjan ja vastuun näkökulmasta. Kestävän kasvun systemaattinen tutkiminen on ollut minulle henkilökohtainen haave, johon pääsen nyt arjen työn lisäksi aidosti kiinni myös tutkijan roolissa. Tutkimusten tulosten pohjalta laaditaan maksuton Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2023. Parhammillaan tutkittu tieto rakentaa vahvan pohjan, jonka varassa voimme yritysmaailmassa tehdä parempia päätöksiä ja yhteiskunnassa vahvistaa yhteistä ajattelua. 

Olen valtavan ylpeä meidän yrityksestä ja siitä innosta, jolla Aava & Bangin yhteisö on ollut yhdessä viemässä kestävän kasvun teemaa ja myös tätä tutkimusta eteenpäin. Ilman sitä uskoa yhteiseen missioon, ei myöskään tätä tutkimusta olisi syntynyt. Tieto valjastetaan myös tulevaisuuden työelämän käyttöön, sillä jokaisesta vastauksesta lahjoitetaan opetuspuheenvuoro yhdelle nuorelle. Jos sinulla on mielessä sopiva taho, voit ehdottaa lahjoituksen saajaa täällä

Jätä jälkesi tulevaisuuden työelämään

Kestävä kasvu on ajankohtaisempaa kuin koskaan. Kattava nykytilatutkimus tarjoaa kaikille vastuullisesta työelämästä ja liiketoiminnan kasvusta kiinnostuneille peilipinnan, johon oman organisaation kehitystä voi verrata ja josta ammentaa kehitysideoita tulevaisuutta ajatellen. Samalla se vahvistaa meitä yhteiskuntana ja auttaa siten rakentamaan kestävän maailman pilareita – yksi kohtaaminen ja työpaikka kerrallaan.

Tutkimukseen vastaaminen vie sinulta 5–10 minuuttia, ja samalla lahjoitat tunnin opetuspuheenvuoron yhdelle nuorelle. Jätä siis jälkesi tulevaisuuden työelämään ja osallistu tutkimukseen täällä.

Lisätietoja tutkimuksesta löydät verkkosivuiltamme täältä.

Kirjoittaja: Vilja Laaksonen

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...

Read More
Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...

Read More
B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...

Read More